![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat? bij mij staat het goed hoor ![]() Chelman: ![]() Je hebt toch wel hun onsterfelijke zielen vervloekt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: zelfs JAN snapt het!! schaam je..... schaam je diep... ![]() |
|
quote: Dude lees m'n post dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: argh! kom zeg, ga niet een oude pagina bekijken ![]() ![]() |
|
quote:Olav is blont he ![]() ![]() |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: niet erg black he? ![]() |
|
quote: Ik heb hun zielen vervloekt in de naam van Loki. Mogen hun zielen nooit tot in Walhalla komen en voor eeuwig als dienaren tijdens de ascendantie naar Walhalla functioneren voor mijn toekomstige gevallen nazaten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wel erg norsk! ![]() |
|
quote: true of niet true....het blijft een moeilijke afweging ![]() |
|
quote:to true or not to true, thats the qustion! ![]() |
|
Hmm ja, misschien moet ik toch maar de NoorMannenMaffia (NMM) oprichten... Voor mensen die gewoon lol wil hebben met een pot bier en een pot metaal ![]() En zwaarden natuurlijk. @chelman: dan hoop ik wel dat die waardeloze wormen capabel genoeg zijn om die taak uit te voeren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het waren allemaal nazaten van 'Harald Kleinpikkie de Verschrompelde' en zodoende zijn ze per definitie incompetent. Ik heb echter zoveel vermoord met mijn machtige, trouwe zwaard dat zij puur door hun aantal tot simpele taken in staat zullen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hehe. Ik ben voor een dagelijkse column van Heer Chelman en zijn uitermate heidense belevenissen (met zwaarden). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: lid 1 present ![]() |
|
quote: Ik zal aan mijn lakei die ik als slaaf heb genomen tijdens mijn reis naar Vinland eens opdracht geven om mij wekelijks van een nieuwe veer en perkament te voorzien om zodoende mijn heidense, grim ende evil avonturen in de Lage Landen in prachtige runen vast te leggen. En ik beloof u! Mijn column zal de armzalige schrijfsels van Snorri de padlarf doen vergeten en nimmer zal men naar de Edda kijken als bron van trueheid maar enkel naar mijn heldhaftige verslagen. Ondergetekend Chelman de Strijdlustige True BMM Warrior KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik kijk ernaar uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb als defender of the faith en grim en evil zijnde Viking krijger onderweg naar huis twee kinderen met CoF T-shirts met mijn paard vertrapt aangezien ze durfden te stellen dat zij het recht hebben om naar hun muziek te luisteren. Die heidense schavuiten durfden te stellen dat IK als true zijnde niks met hun muziek keus te maken heb. Ha. Hebben zij zich vergist! Ik heb hun verse en nog kloppende harten aan mijn machtige zwaard geregen en aan mijn varkens gevoerd. Mijn wraak was zoet en ik draag graag mijn steentje bij aan het voortbestaan van de BMM. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ik vrees alleen dat je twee dingen door elkaar haalt, de bmm en dat groepje waar dit topic over gaat Je moeder. ![]() |
|
Naja, het loopt al vanaf de eerste pagina door elkaar. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Of we het nu over super-idioten of mega-idioten hebben blijven het gewoon idioten in mijn boekje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Zei de doorsnee-idioot? ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: tsk tsk, wat een onverdraagzaamheid ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Is dit nu waar Marilyn Manson het over heeft als hij Mob-scene zingt ? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |