IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-09-2003 17:20 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

ja toch?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2003 17:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2003 14:07 schreef Styhn het volgende:
Ja maar ik vraag me nog steeds af waarom er van die lui zijn die zich genoodzaakt voelen mensen in elkaar te beuken die niet de juiste instelling hebben? Laat die dwazen dan gewoon?


dat is afhankelijk van de mate van de instelling. als het je wel degelijk aan je hart gaat doe je er wat aan, simpel zat


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-09-2003 17:30 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

ja toch?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-09-2003 17:32 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 september 2003 17:30 schreef Voice Of Doom het volgende:
ja toch?


gaat ie lekker verder?



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-09-2003 17:33 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

prima! dank voor je bezorgdheid.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-09-2003 17:33 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 september 2003 17:33 schreef Voice Of Doom het volgende:
prima! dank voor je bezorgdheid.


no worries



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-09-2003 17:34 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-09-2003 17:38 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 september 2003 17:34 schreef Voice Of Doom het volgende:



Ik ben gevleid maar ik voel niet hetzelfde voor jou...het spijt me

(off to the supermarket)



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 17:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 september 2003 17:29 schreef karnivoor het volgende:
dat is afhankelijk van de mate van de instelling. als het je wel degelijk aan je hart gaat doe je er wat aan, simpel zat


Het is muziek voor fuck's sake! Iedereen staat vrij om de muziek maken die hij/zij leuk vindt en daar heeft niemand geen ene moer mee te maken.

En als iemand strijd gaat voeren omdat mensen niet over de 'juiste' instelling beschikken dan doet hij NIKS anders dan de mensen die een paar honderd jaar geleden op kruistochten gingen omdat er ergens anders mensen woonden die niet over de 'juiste' geloof beschikten.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2003 17:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 21:45 schreef noene666 het volgende:
Jaha inderdaad ik hoor de laatste tijd ook steeds meer van die verhalen over de metalmaffia. Ik vind het een kinderachtig groepje mensen en ik hoop dat ze thuis blijven bij mama als slechtvalk in wageningen optreedt op 8 november.

greetz black en death fan uit wageningen


Waar spelen ze? Unitas? Rockefeller?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-09-2003 17:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Zou ik de BMM op kunnen roepen om een über puur persoon, in de vorm van mij, te helpen en een paar idioten af te ranselen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2003 17:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2003 17:46 schreef Chelman het volgende:
Het is muziek voor fuck's sake! Iedereen staat vrij om de muziek maken die hij/zij leuk vindt en daar heeft niemand geen ene moer mee te maken.

En als iemand strijd gaat voeren omdat mensen niet over de 'juiste' instelling beschikken dan doet hij NIKS anders dan de mensen die een paar honderd jaar geleden op kruistochten gingen omdat er ergens anders mensen woonden die niet over de 'juiste' geloof beschikten.




juist, zegt eergevoel en strijden je wat? nee zeker


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 17:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 september 2003 17:46 schreef Chelman het volgende:
Het is muziek voor fuck's sake! Iedereen staat vrij om de muziek maken die hij/zij leuk vindt en daar heeft niemand geen ene moer mee te maken.



neehee het gaat niet om de muziek, maar om de levenstijl.

(net als bij posers )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 18:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 september 2003 17:50 schreef karnivoor het volgende:
juist, zegt eergevoel en strijden je wat? nee zeker


Eer? Strijd? We hebben het hier over muzikanten/fans en niet over matters of life and death of een of andere cult hoor. Vind je Slechtvalk niet goed? Koop het dan niet. Vind je CoF, DB of CoB niet goed? Koop het dan niet. Maar als ik ernaar wil luisteren dan zal ik rotten eer ik een of andere onaangepaste puistekop mij laat beïnvloeden omdat hij vindt dat BM enkel door Kanwulf, Darken, Fenriz en Varg gemaakt mag worden en je er enkel naar mag luisteren als je graag 's avonds in de bos panda-schmink opsmeert en in een vuurcirkel foto's gaat nemen.

Trouwens stel je voor....

Ik ben toevallig een verwoed lezer van klassieke literatuur. Ik lees veel ben lid van een informele discussie club en draag actief bij aan het http://pgdp.net/ project. Nu is het zo dat 'hogere' literatuur enigszins 'underground' is in vergelijking met een J.K.Rowling of Stephen King (met beide is overigens niks mis mee). Zou je het accepteren als iemand zoals ik dan een TLM (True Literature Maffia) zou oprichten en de autuers en lezers van de populaire boeken op hun bek zou gaan slaan omdat ik nu eenmaal overtuigd ben dat literatuur enkel aan de 'true' lezers/schrijvers voorbehouden is? Waarschijnlijk niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2003 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 september 2003 17:50 schreef karnivoor het volgende:
juist, zegt eergevoel en strijden je wat? nee zeker
Strijden?
Ga dan int Amerikaanse leger, die strijden ook tegen gezichtsbedrog.


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-09-2003 18:16 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 24 september 2003 18:07 schreef Chelman het volgende:
Ik ben toevallig een verwoed lezer van klassieke literatuur. Ik lees veel ben lid van een informele discussie club en draag actief bij aan het http://pgdp.net/ project. Nu is het zo dat 'hogere' literatuur enigszins 'underground' is in vergelijking met een J.K.Rowling of Stephen King (met beide is overigens niks mis mee). Zou je het accepteren als iemand zoals ik dan een TLM (True Literature Maffia) zou oprichten en de autuers en lezers van de populaire boeken op hun bek zou gaan slaan omdat ik nu eenmaal overtuigd ben dat literatuur enkel aan de 'true' lezers/schrijvers voorbehouden is? Waarschijnlijk niet.

Omdat ik niets met literatuur op heb snap (accepteer?) ik het niet. Zo hebben jullie niets op met "black metal standaarden" en snappen jullie Karnivoors standpunt/verklaring niet.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-09-2003 18:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 september 2003 18:16 schreef Sater het volgende:
Omdat ik niets met literatuur op heb snap (accepteer?) ik het niet. Zo hebben jullie niets op met "black metal standaarden" en snappen jullie Karnivoors standpunt/verklaring niet.


Mijn hele punt is dat dergelijke standaarden niet bestaan, aangezien het een ieder vrij staat om boeken te schrijven/lezen die hij zelf wilt en het een ieder vrij staat om muziek te maken/luisteren die hij zelf wilt.

Ik accepteer het gewoon van niemand om mij met geweld te weerhouden van een activiteit in prive sfeer of mijn mening te onderdrukken.

Zoals het sommigen wellicht is opgevallen ben ik politiek/economisch enigszins rechts van centrum en als zodanig niet echt een groot voorstaander van linkse idealen. Doch als iemand het zich in zijn hoofd zou halen om uitingen van die linkse idealen te verbieden dan zal ik als eerste tegen een dergelijk verbod ageren en samen met de grote leider van het SP er tegen strijden.

Onbedoeld voer ik met de bovenstaande uitspraken het belang van die hele BMM op aangezien het niks meer dan mensen zonder enig realiteitsbesef of relativeringsvermogen zijn die denken dat het vastleggen van bepaalde analoge golven op een geluidsdrager enkel aan sommigen voorbestemd is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 18:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Eigenlijk heel logisch aangezien de rechts van het midden liberalen zijn, en dus voor individuele vrijheden en rechten. (daarom is de VVD altijd honderd maal beter dan het CDA).

Toch blijf ik de BMM belachelijk vinden, er is toch geen turflijst waarop je kunt aankruisen welke dingen in jou leven BM of niet BM zijn, en aan de hand van jou score bepalen of je BM genoeg bent.
Het is gebasseerd op een mening van iemand, of van meerdere iemanden. Daarnaast, als we met een turf lijst zouden werken zijn de Bmérs zelf misschien wel veel minder BM dan de mensen die zij zo hekelen. Uiterlijk vertoon bepaald je BM gehalte namelijk niet.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-09-2003 21:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 24 september 2003 18:16 schreef Sater het volgende:
Omdat ik niets met literatuur op heb snap (accepteer?) ik het niet. Zo hebben jullie niets op met "black metal standaarden" en snappen jullie Karnivoors standpunt/verklaring niet.


Ik snap Karnivoors standpunt/verklaring heus wel, maar ik sta er niet achter en snap niet dat een intelligent nadenkend persoon dat wel doet.. De vergelijkingen die Karnivoor maakt slaan alleen nergens op.. immers:

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef karnivoor het volgende:
het maakt verschil als je er zoals gezegd achter staan, leeft voor de muziek. stel je bent trots op je zuurverdiende auto en iemand vind dat die auto mooier is in het roze en schildert hem voor je neus over, wat doe je dan?


Als iemand mijn auto roze verft heeft hij een probleem ja. Maar dit is dus een ontzettend scheve vergelijking. Er zijn immers duizenden exemplaren van de BM albums die JIJ gaaf vind, en als iemand anders, hoe gay/untrue/christelijk/whatever ook EEN exemplaar heeft dan is het zijn recht ermee te doen wat hij wilt. De bovenstaande vergelijking suggereert echter ten onrechte dat iemand aan JOUW materiaal komt. Als je de vergelijking dus kloppend zou willen maken dan zou het moeten zijn:

stel je bent trots op je zuurverdiende auto en iemand heeft zo'n zelfde soort auto en vindt dat die van hem mooier is in het roze en schildert zijn autovoor je neus over, wat doe je dan?

Dan is het ineens een stuk minder logisch om geweld en bedreigingen te gebruiken, sterker nog, het is compleet belachelijk!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2003 23:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2003 18:07 schreef Chelman het volgende:
Eer? Strijd? We hebben het hier over muzikanten/fans en niet over matters of life and death of een of andere cult hoor.


nee, dat snap je dus niet.

quote:
Vind je Slechtvalk niet goed? Koop het dan niet. Vind je CoF, DB of CoB niet goed? Koop het dan niet. Maar als ik ernaar wil luisteren dan zal ik rotten eer ik een of andere onaangepaste puistekop mij laat beïnvloeden omdat hij vindt dat BM enkel door Kanwulf, Darken, Fenriz en Varg gemaakt mag worden en je er enkel naar mag luisteren als je graag 's avonds in de bos panda-schmink opsmeert en in een vuurcirkel foto's gaat nemen.

Trouwens stel je voor....

Ik ben toevallig een verwoed lezer van klassieke literatuur. Ik lees veel ben lid van een informele discussie club en draag actief bij aan het http://pgdp.net/ project. Nu is het zo dat 'hogere' literatuur enigszins 'underground' is in vergelijking met een J.K.Rowling of Stephen King (met beide is overigens niks mis mee). Zou je het accepteren als iemand zoals ik dan een TLM (True Literature Maffia) zou oprichten en de autuers en lezers van de populaire boeken op hun bek zou gaan slaan omdat ik nu eenmaal overtuigd ben dat literatuur enkel aan de 'true' lezers/schrijvers voorbehouden is? Waarschijnlijk niet.


je laat weer blijken dat je het niet snapt.

true is een verzinsel van buitenstaanders en niet het onderwerp waar het over gaat


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2003 23:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2003 21:34 schreef Valorian het volgende:
Ik snap Karnivoors standpunt/verklaring heus wel, maar ik sta er niet achter en snap niet dat een intelligent nadenkend persoon dat wel doet.. De vergelijkingen die Karnivoor maakt slaan alleen nergens op.. immers:


dat weet ik, maar daar was ik al op gewezen. vergelikjkingen maken is niet mn sterkste punt maar ik hoop dat hetgeen ik bedoelde duidelijk werd


Je moeder.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-09-2003 23:52 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

En ik ben blij want ik hoor bij JEZUS

Maarja, misschien moet ik mijn taal kuisen, want de BMM komt ACHTeR ME AAAHAAAN!!!


Dit slaat nergens op.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2003 9:30 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

punt blijft, het is volslagen debiel en onzinnig mensen te gaan bedreigen voor hun muzieksmaak, dit is gewoon stompzinnig gedrag dat NIET beargumenteerd kan worden door de mensen die het bezigen...

(waarschijnlijk iets teveel klappen tegen hun hoofd gekregen of iets dergelijks)

Muziek is muziek, of je het leuk vind of niet is jou zaak, sorry karnivoor maar ik geef Chelman volledig gelijk.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-09-2003 17:54 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 24 september 2003 18:16 schreef Sater het volgende:
Omdat ik niets met literatuur op heb snap (accepteer?) ik het niet. Zo hebben jullie niets op met "black metal standaarden" en snappen jullie Karnivoors standpunt/verklaring niet.


Als die "black metal standaarden" impliceren dat je iemand die ook van andere muziek houdt, maar met geweld moet bedreigen dan is dat gewoon wetteloos en moreel onverantwoord gedrag. En natuurlijk ongelooflijk dom...


no text supplied


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-09-2003 23:24 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Okee, ik heb nu alles gelezen en een hoop meningen gezien.
Ik ben het eens met de mensen die deze metalmaffia praktijken stompzinnig vinden en vindt nog steeds dat BM niet geclaimd kan worden door wie dan ook. Iedereen heeft het recht om BM te maken (of men het nu kan of niet) en daar de teksten op te gooien die hij of zij wil.
Overigens hebben de betrokkenen inmiddels hun excuses aangeboden nadat Grimbold iets meer vrienden bij zich bleek te hebben dan er metalmaffia-leden aanwezig waren (kinderachtig van ons, ik weet het. Maar wel leuk ). Grimbold heeft dat zelf niet bedacht maar zag zichzelf ineens omringt door vrienden, kennissen en andere sympatisanten. Ik ben benieuwd of e.e.a. nog een staartje krijgt maar ik heb het gevoel van niet.

Anyway, ik besluit met een groet aan alle metalheads, met of zonder sminck!
Cheers! !!!!!!!!


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen