IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:48 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:45 schreef Iron Maiden het volgende:
[mierenneukmodus]Wat is uige?[/mierenneukmodus]


ruige, typo dus


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:49 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:46 schreef karnivoor het volgende:
wederom het verhaal 'wat is "true" (kutwoord verzonnen door leken) blackmetal', waarin je al bewezen had het niet te willen begrijpen dus daar ga ik niet eens meer op in, herhalen hou ik niet van


Je beseft toch wel dat je nu gewoon m'n vraag ontweken hebt en je hele punt ontwricht.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:50 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Maar ok.. ontopic kom ik hierop uit:

quote:
van iemand van MetalFan (zal zijn naam weglaten, anders krijgt hij nog problemen met de bmm he... )

Die zogenaamde black metal maffia bestaat onder andere uit de zanger van Ordo Draconis. Hij heeft ook samen met zijn treue vriendjes de zanger van Onheil laatst in de Baroeg op zn bek geslagen, omdat onheil een nummer aan hun hadden opgedragen. Erg sneu dus die black metal maffia!!


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-09-2003 18:50]


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:50 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:48 schreef campske666 het volgende:
ruige, typo dus

mijn dank voor de verduidelijking

(ik dacht eigenlijk dat er uiïge had moeten komen te staan )


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:47 schreef ghoulliette het volgende:
er staat toch een vraagteken achter of niet dan


ik reageerde vooral op je eerste zin en dat is wel degelijk een aanname als waarheid. maar dan moet ik mezelf wel herstellen want je hebt niks verzonnen maar overgenomen van mede gokkende forummers.
quote:

Waarom danwel?



waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom daarom, dat is hun instelling...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 september 2003 18:50 schreef Valorian het volgende:
Maar ok.. ontopic kom ik hierop uit:

van iemand van MetalFan (zal zijn naam weglaten, anders krijgt hij nog problemen met de bmm he... )

Die zogenaamde black metal maffia bestaat onder andere uit de zanger van Ordo Draconis. Hij heeft ook samen met zijn treue vriendjes de zanger van Onheil laatst in de Baroeg op zn bek geslagen, omdat onheil een nummer aan hun hadden opgedragen. Erg sneu dus die black metal maffia!!
Ook gelezen ja, kom op zeg wat zijn dit voor praktijken. Dit soort gasten moeten gewoon pertinent geweigerd worden bij concerten.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:49 schreef campske666 het volgende:
Je beseft toch wel dat je nu gewoon m'n vraag ontweken hebt en je hele punt ontwricht.


nee ik geef perfect antwoord op je vraag. om iets preciezer te gaan, denk eens na en ga eens terug naar al die zinloze discussies over het onderwerp van je vraag.


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Leuk hoe Karnivoor vragen ontwijkt en alleen maar zegt "jullie zeggen allmaal hetzelfde"

Niet gek als blekkies er zo vaag over doen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:53 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 18:50 schreef karnivoor het volgende:


waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom daarom, dat is hun instelling...


Aha.. dat verklaard een hoop, precies dezelfde instelling als een klein kind dus... negeren die handel en het houdt vanzelf weer op


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:53 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:52 schreef karnivoor het volgende:
nee ik geef perfect antwoord op je vraag. om iets preciezer te gaan, denk eens na en ga eens terug naar al die zinloze discussies over het onderwerp van je vraag.


Nee.
Jij zegt dat ze voor iets staan.
Dus ik vraag: waarvoor staan ze dan ?
En jij kan me niet antwoorden.
Dus => ze staan voor niks ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:50 schreef karnivoor het volgende:
ik reageerde vooral op je eerste zin en dat is wel degelijk een aanname als waarheid. maar dan moet ik mezelf wel herstellen want je hebt niks verzonnen maar overgenomen van mede gokkende forummers.


waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom daarom, dat is hun instelling...


Kijk als ik zou vinden dat ik veel beter was dan de rest, dan zou ik echt geen moeite verspillen aan mensen die ik minderwaardig vind (om het heel zwart wit te stellen).
Het in elkaar gaan slaan/ bedreigen van in mijn ogen kneuzen is dan gewoon zonde van mijn tijd. Die zou ik dan veel meer Bm kunnen besteden (muziek luisteren bv), toch?

Nu heb ik hier pas voor het eerst van die BMM gehoord, en irl nog nooit last van gehad. Maar het lijkt me toch wel vervelend als je dat wel zou hebben.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-09-2003 18:55 by wladimir Profiel van wladimir

Volgensmij is er de BMM en de metal mafia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:46 schreef Jenje het volgende:
Waarom ???
Laat mensen lekker naar muziek luisteren, het is vrijwillig hoor, geen verplichting.
Muziek is zover ik wete niet van 1 persoon of groep, dus als iemand ook maar zegt dit moet zo dan is ie leugenaar en dat soort mensen zijn slecht voor muzikale ontwikkeling.


het maakt verschil als je er zoals gezegd achter staan, leeft voor de muziek. stel je bent trots op je zuurverdiende auto en iemand vind dat die auto mooier is in het roze en schildert hem voor je neus over, wat doe je dan?


[/quote]Ik vind dat hele sfeertje omtrend de blackmtal zo fucking kinderachtig.
Heeft niets meer met metal te maken maar met egotrippen, kijken wie beter is dan de andere. Hiphop toestanden in de blackmetal, zum kotsen![/quote]

dan snap je het dus niet. dat true aspect is er bij verzonnen door mensen die er zelf niet in zitten. kom zelf eens kijken en stel je eens open, dan zul je zien dat het gaat om de toewijding naar de muziek, als een soort sekte bijna.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 18:55 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 18:53 schreef campske666 het volgende:
Nee.
Jij zegt dat ze voor iets staan.
Dus ik vraag: waarvoor staan ze dan ?
En jij kan me niet antwoorden.
Dus => ze staan voor niks ?


Ik denk dat uit de beschreven voorvallen het wel duidelijk is waar deze lui voor staan:

- het zuiveren van de (black)metalscene



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:55 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef wladimir het volgende:
Volgensmij is er de BMM en de metal mafia.


Er zijn er 2???


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 23-09-2003 18:56 by RaNk Profiel van RaNk

Sorry hoor, maar als je ze steunt ben je voor mij al een kneus. Voor pubers kan ik het nog wel bevatten, maar iemand die een klein beetje hersens over heeft na zijn 25e ziet toch echt wel in hoe sneu ze bezig zijn. Ken ik ze niet goed genoeg? Nee, persoonlijk niet en dat wil ik ook graag zo houden. Het is zo goedkoop om een band via allerlei wegen te bedreigen, en pas durven toe te slaan als ze met meerderen zijn en een bandlid alleen is. Nogmaals, zielig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:51 schreef Jenje het volgende:
Ook gelezen ja, kom op zeg wat zijn dit voor praktijken. Dit soort gasten moeten gewoon pertinent geweigerd worden bij concerten.

Waarom noemen ze zich geen BMH (Black metal Hooligans)? Dat past er veel beter bij. Zijn een soort voetbal Hooligans maar dan voor de BM lijkt het wel.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:56 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef Valorian het volgende:
Ik denk dat uit de beschreven voorvallen het wel duidelijk is waar deze lui voor staan:

- het zuiveren van de (black)metalscene



Met zoiets dergelijks is Hitler ook beroemd geworden


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-09-2003 18:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Zijn ze trouwens van Italiaanse afkomst? Zoniet, dan mogen ze zichzelf geen maffia noemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef karnivoor het volgende:
het maakt verschil als je er zoals gezegd achter staan, leeft voor de muziek. stel je bent trots op je zuurverdiende auto en iemand vind dat die auto mooier is in het roze en schildert hem voor je neus over, wat doe je dan?

.

hebben die BMM dan een eigendomsbwijs voor BM? nee. Bovendien kun je zoiemand dan gewoon aangeven bij de politie.

Wederom appels met peren.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-09-2003 18:58 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef Iron Maiden het volgende:
Er zijn er 2???
Hoezo zou de BMM bij direct naar een concert gaan? Of slechtvalk bedreigen omdat ze bij DIMMU BORGIR staan. Dat volgens de BMM genre verraders zijn.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 18:58 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 23 september 2003 18:55 schreef Valorian het volgende:
Ik denk dat uit de beschreven voorvallen het wel duidelijk is waar deze lui voor staan:

- het zuiveren van de (black)metalscene




Kijk, ik moet ook geen kristenen, maar als die gasten per sé metal willen maken, laat ze doen gewoon. Je moet er toch niet naar luisteren. En daarbij, als het je om de muziek gaat dan boeien de teksten toch niet. Ik vind Graveworm een goede band, ondanks dat ze kristelijk zijn.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-09-2003 18:59 by Elfensteen Profiel van Elfensteen



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 18:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 18:54 schreef ghoulliette het volgende:
Kijk als ik zou vinden dat ik veel beter was dan de rest, dan zou ik echt geen moeite verspillen aan mensen die ik minderwaardig vind (om het heel zwart wit te stellen).
Het in elkaar gaan slaan/ bedreigen van in mijn ogen kneuzen is dan gewoon zonde van mijn tijd. Die zou ik dan veel meer Bm kunnen besteden (muziek luisteren bv), toch?
het is ook heus niet zo extreem als iedereen hier zo hard mogelijk schreeuwt. alleen de uitwassen die wat meer 'invloed' hebben en uiteraard binnen 'handbereik' liggen (nederlandse bands dus vooral). het grote punt is dat ze black metal niet zo serieus nemen als instelling maar puur als vermaak zien maar wel voordoen dat ze ernaar leven. standaard mensen/meelopers in een ander jasje dus, en dat is nou juist wat ze voor zover mogelijk proberen tegen te gaan. als er een aantal incidenten heeft plaatsgevonden, zijn degenen die van zichzelf weten dat ze de volgende kunnen zijn zich er wel van bewust wat het risico is.

quote:
Nu heb ik hier pas voor het eerst van die BMM gehoord, en irl nog nooit last van gehad. Maar het lijkt me toch wel vervelend als je dat wel zou hebben.


lijkt me ook maar heb er toch geen last van


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 19:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 23 september 2003 18:56 schreef Iron Maiden het volgende:
Met zoiets dergelijks is Hitler ook beroemd geworden


Precies.. en aangezien de heer Karnivoor het ook al over Verdelgen had (vandale: = troeien).. beetje jammer, staan voor iets is een ding, maar een sekte-achtige groepering oprichten en met zoiets banaals als bedreigingen en geweld je doel nastreven is allesbehalve cool.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen