|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Radiance = gloed/straling Radiation = straling/radioactieve fallout "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Heheh, lijkt me overbodig maar ga gerust je gang. Lijkt me sterk dat 'm niet al vaker verteld is dattie een rotkop heeft, heheh. SCUM FUCK |
|
quote:op zich is dat erg sterk ja We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik refereerde naar de titel van een cd... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
On topic !!! |
|
Er schijnt nog leven in te zitten, hehe. Bekijkt ons gastenboek: http;//www.arminius.nl "I'll burn you the way to paradise!" - Thulsa Doom |
|
quote: Hails aan Arminius en alle Metalheads... NIEUW in het internet, metal-dating.com! Een flirt- en datingsite, uitsluitend gericht op de doelgroep Metal... Sinds kort eindelijk officieel online, dus neem een kijkje, en maak zelf een gratis profiel aan! Stuur je vrienden en bekenden een e-mail, en haal ze over om ook zo snel mogelijk een profiel te maken. Want, hoe meer Metalheads meedoen, hoe interessanter het wordt!!! leuke poging... Suck my piss |
|
Zouden ze daar ook achter zitten? "I'll burn you the way to paradise!" - Thulsa Doom |
|
quote: zie eigenlijk weinig speciaals eraan. gezien de inhoud van dat berichtje is het no way iets van de bmm Je moeder. |
|
quote:Ga ergens anders aandacht vragen voor je derde rangs poepband. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Er zijn ook anonieme telefoontjes om niet naar blackmetaloptredens te komen. Das toch wel iets voor die jongelui? Of zijn dit weer andere of nieuwe? Ze zeggen zelf in ieder geval dat ze black metal maffia zijn. En Kwelgeest...erare humanum est. "I'll burn you the way to paradise!" - Thulsa Doom |
|
achja, ik spreek ze ook niet dagelijks. en dan nog, het zijn er meedere en niet bepaald jong trouwens Je moeder. |
|
Er bestaat wereklijk zoiet als de metal maffia? Waarom vindt niemand dit onsterfelijk gay? |
|
Lees het topic eens voor de grap |
|
19 pagina's zijn te lang om grappig te zijn. Maar ok, ik weet genoeg. |
|
quote: Er staat GVD fuckin' niks bijzonders in je gaystbook. Sterf en krijg AIDS met je bandje. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: UIteraard pas nadat hij door Ebola en platjes al bedwongen raakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
kinderen kinderen! Het is mijn doel niet om propaganda maken voor mijn derderangs aids ebola platjes bandje, ik wilde slechts wat informatie inwinnen. "I'll burn you the way to paradise!" - Thulsa Doom |
|
Ik heb ook nog niemand slotje horen roepen. Wat is dit toch? SLOTJE! |
|
quote: Ok ik heb het na 16 pagina's gelezen te hebben wel ff gezien met dit topic.. dus nu vast mijn reactie *voornamelijk op bovenstaande post* Er bestaat zoiets als copyright... niemand heeft het recht jouw auto roze te verven, maar zodra jij jou auto publiekelijk toont mag een geinteresserde wel zeggen" leuke auto, die maak ik na, maar dan verander ik de vorm een klein beetje, zodat ik geen gezeik krijg en maak ik hem roze..." DAAR IS NIKS TEGEN TE DOEN.. Dat kun je beter als grote eer zien... Alhoewel het bandje waar jij het over hebt zelf tog ook anderen nagedaan heeft, ze zijn egt niet simsalabim *poef* zo begonnen.... Dat sekte gedoe.. klinkt wat eng maar ik begrijp wel wat je bedoeld.. ook al hou ik van vele verschillende soorten muziek. Ik ben mezelf en als iemand dat krampachtig probeert na te doen omdat hij/zij mij zo geweldig vind, vind ik dat vreselijk.... Ow... en wat dat satanischme enzo betreft... op satanisme na zijn alle religies ontstaan toen verhalen over wonderlijke gebeurtinissen na eeuwen mondeling doorverteld te zijn *en waar ook symblolische verhalen tussen zaten met levenslessen enzo* opgeschreven zijn... En je bent gek in je hoofd als je DE PERSOON satan aanbid.. die is in de middeleeuwen ergens verzonnen om de mensen terug de kerk in te jagen.. Voor mij zijn alle religies ontstaan om te proberen mensen in vrede met elkaar samen te laten leven... *satan en hel is gwoon een stom sprookje* I rest my case |
|
flikker lekker op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: de duivel heeft 2 gezichten. Suck my piss |
|
quote: Neuken? |
|
quote: daaromzijn er weet ik hoeveel mensen afgemaakt als deze zich niet wilde laten bekeren tijdens de kruistochten.... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-01-2006 17:50] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |