|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:"spelfouten", schrijffouten bestaan niet het is je vergeven Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: daarom zeg ik dat ik ze zelf ook maak.. spelfouten dan.. Maar zo erg? met zulke fouten zou ik mijn schoolgeld terugeisen of laten testen op dyslexie.. of beide Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Die opmerking moet ze incasseren (en daarom zei ik ook: het is je vergeven ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: het speit me en ontopic pikkies |
|
quote: Hoofdletters? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Misschien kan ze zo'n taaltoets voor allochtonen maken? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
mischien ik kan doen ja maar ik sweer vader moeder dood, gek |
|
quote: hehe lijkt me heel erg sterk MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:brul jij wel vaker onzin uit je vagina? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:lol, het slaat ook nergens op zeg dat hele gedoe, metalmafia, is dat evil ofzo? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ach gut het vriendje van mayo waarom mag dit allemaal zo offtopic |
|
quote: Je woont toevallig op de Vinkenslag in Maastricht? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wel,als je zulk gezwets voor waar aanneemt en vervolgens het net op slingert is er wellicht wel een mooie carriere voor je weggelegd bij de AFA............ |
|
radiation of a thousend suns... en als ik de goeie voor me heb... ymesh al geluisterd...? [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 27-04-2004 2:25] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:*zoekt connectie met metalmaffia * @natasja: sinds wanneer ben ik trouwens niet meer vrijgezel en eenzaam? heb geen vriendin We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dubbel s aub en O |
|
Ymesh geluisterd,en goed bevallen..buiten de invloeden die je zelf vermeld had hoorde ik ook wel wat van Green Eyed Demon van Vond erin.............uitstekende achtergrondmuziek voor in de winkel |
|
quote:Er begint mij volgens mij te dagen wie jij bent Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
b We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:mocht ik willen overigens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Heheh, dan heb je die knakker overduidelijk nog nooit gezien. Grafschennis is het eerste dat in me opkomt als ik die rotkop van sagelinge voor me zie. SCUM FUCK |
|
quote:rotkop he, zal ik em es mededelen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |