|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog 1 - Mutatis mutandis - |
|
danku Je moeder. |
|
De Arische vuist |
|
Goh Ragnarok is terug? |
|
quote: nope, het zal vast oorspronkelijk een arische vuist zijn maar ik ben tegen alles wat met arisch te maken heeft, doe mij maar een europees volk ipv die arabieren Je moeder. |
|
kijk naar de filename van je logo dan KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
lol! Waarom denk je anders dat Ranjarok het zo mooi vind? [off] Chelman, de cd komt er heus aan, maar wel later [/off] |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: "heej, ik zie iets nsbm-igs... GAAAAAAAAAAFFFFF" this user is dead |
|
Het valt me nog mee dat niemand over het NSBM gehalte van mijn avatar nog is gevallen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Teveel wit ... |
|
wilook een avatar SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Check de helpfunctie |
|
quote: no shit, dat dat het plaatje moet voorstellen wil nog niet zeggen dat ik me daar 100% klakkeloos bij aansluit en 4th reich, als je daar op doeld, ik ken daar toch echt een ander logo van... Je moeder. |
|
Ik ga denk maar een hamer & sikkel nemen als avatar. Ik sta er niet 100% achter, maar hij ziet er wel grappig uit. |
|
quote: FR staat voor Feyenoord Rotterdam en niet voor Fourth Reich KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oei, ben jij van de feyenoord-maffia. Oud Vuil. |
|
quote: worth a try Je moeder. |
|
Chelman is een echte hooligannnnn |
|
ROTTERDAM HOOLIGANS!! ROTTERDAM HOOLIGANS!! ROTTERDAM HOOLIGANS!! ROTTERDAM HOOLIGANS!! TERROR!!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mark van Bommel breek je been! De Feyenoord Black Metal Maffia. Toetredingseisen: 1.Enige bands waar je naar mag luisteren zijn: Mayhem, Darkthrone, Burzum, Nargaroth en Urgehal. Let op! ALLE andere bands zijn uit DEN BOZE!!!!!!!!! 2.Je moet verplicht minimaal 10 thuis wedstijden en 3 uitwedstijden van Feyenoord bezoeken gedurende elk seizoen. 3.Studio sport mag je enkel kijken als Feyenoord getoond worden. Het kijken naar beelden van Ajakkes is ten strengste verboden. 4.Feyenoord TV op RTL5 is VERPLICHTE kost. 5.Je moet iedereen die zich aan die regels niet houdt genadeloos op hun bek rammen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ben ik ff blij dat ik nie van voetbal hou Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: uhm, brainiac. Het arische volk heeft geen zak met arabieren te maken. Ariers zijn het "klassiek" Germaanse volk: blonde haren bluawe ogen, je weet wel, het ideaalbeeld van Hitler, de ubermensch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Prutser ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |