IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2004 12:04 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 26 februari 2004 10:01 schreef Aaaarco het volgende:
vegetariers eten geen vlees...

blinden kijken je niet aan...

christenen laten zich niet in met satanische bezigheden...

wat is de essentie van black metal? denk daar maar es over na...
black metal is geen muziek voor bloemetjesplukkers en bijbelbinders, en heeft vanaf het allerbegin meer omvat als alleen muziek derhalve is dat daar ook onlosmakelijk mee verbonden...

waar ik in het verleden mn wenkbrouwen behoorlijk gefronsd heb mbt bands als vengeance rising en mortification, was dat vooral muzikaal

bands als Horde, Slechtvalk, Duister Maanlicht en Boltthorn daarintegen trachten een kruisbestuiving van niet-te-mengen elementen te veroorzaken... noo wee dat dit kan en ik vind t een uitstekende zaak dat dat dan ook bestreden wordt!

ik zal me niet uitlaten over de wijze van noch proberen aan te zetten tot maar feit is dat black metal totaal geen aanhankelijkheid met christelijke/katholieke/joodse/islam toestanden behapt

ieereen die t gek vindt dat dat soort bands een flinke lading tegengas krijgen snapt r geen flikker van en mag van mij ook aangepakt worden...







Grow up, wake up, get a life, get real.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-02-2004 12:22 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

Wat een ongelofelijk stelletje latente homo's, komen die gasten uit noorwegen? nee wat zitten ze dan te zanikken, blackmetal lui op klompe, wat een ontzettend stelletje posers. (nooit gedacht dat ik nog es een keer poser tegen iemand anders zou zeggen )


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Heerscher_5
Usericon van Heerscher_5
Posted 26-02-2004 21:53 by Heerscher_5 Profiel van Heerscher_5

"""""bands als Horde, Slechtvalk, Duister Maanlicht en Boltthorn daarintegen trachten een kruisbestuiving van niet-te-mengen elementen te veroorzaken... noo wee dat dit kan en ik vind t een uitstekende zaak dat dat dan ook bestreden wordt!"""""


BOLTHORN hoort al helemaal niet in het rijtje thuis!
Dit geeft al helemaal aan dat het meisje die dit postte er niet veel van weet.


*edit*:
Accoord dat christendom niet VERSPREID moet worden via Black Metal, dat vind ik ook niet. Dat mensen daar iets tegen hebben snap ik.
Mijzelf kan het niet veel boeien, evenmin als Satansteksten.

Maar als een of meer christenen Black Metal spelen met "niet religieuze" teksten, wat boeit het dan?
Niet idereen is zo idioot om Satan te willen vereren...

En wie tegen het christendom is, zou Satan ook moeten bespotten, Satan is een figuurtje uit de Joods/christelijke leer.
En kom niet af met de onzin dat Satan ideologie is. Want die ideologie komt recht uit het joden/christendom.
Satan = Allah = homofiel.




[Dit bericht is gewijzigd door Heerscher_5 op 26-02-2004 22:05]


BMM IS GAY!


Cloaka
Usericon van Cloaka
Posted 26-02-2004 22:03 by Cloaka Profiel van Cloaka

Blijkbaar begrijpen hier veel mensen niet wat ze allemaal verkondigen.
Het is NIET zo, dat iemand zomaar kan zeggen wat iemand anders moet doen, deze zever moet maar eens gedaan zijn, die kut BMM krijgt nergens support. Iedereen lacht met jullie, zijn jullie echt zo ongelofelijk dwaas om dit niet te beseffen? ik hoop dat er een oorlog komt tussen mensen als jullie, en andere mensen, die WEL metal maken om het plezier en omdat ze het goede muziek maken, en zich niet interesseren in 1 of ander kutgeloof. Laten we dan eens zien wie er in elkaar geslagen wordt. BMM is gay! en daar houd ik het bij,

Er zijn verschillende metalgenres, en iedereen mag alle genre's spelen, behalve blackmetal, dit genre is blijkbaar enkel voor de elite weggelegd, de mensen die alles in naam van satan doen, en de boodschap bvan satan willen verkondigen?!
BULLSHIT, dit maakt jullie geen fucking haar beter als een christen, stop de hypocrisie in de metalwereld, jullie zijn het allemaal aan't verkloten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-02-2004 22:04 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Bla, bla, bla, bla.

Ga toch bloemen plukken... eikol.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-02-2004 22:05 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 26 februari 2004 22:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Bla, bla, bla, bla.

Ga toch bloemen plukken... eikol.



Hey gasten!, Kijk hier! We hebben hun godfather gevonden, compleet met net pak en al


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Heerscher_5
Usericon van Heerscher_5
Posted 26-02-2004 22:24 by Heerscher_5 Profiel van Heerscher_5

Hey Gunman, vette avatar! Ancient Rites heerst hard!


BMM IS GAY!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 26-02-2004 22:53 by Falkh Profiel van Falkh

Alleen van die naam al, loopt mij de diarree langs de benen!


Immortal Pride


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-02-2004 22:56 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 februari 2004 22:53 schreef Falkh het volgende:
Alleen van die naam al, loopt mij de diarree langs de benen!


Zulke sterke argumenten komen niet vaak voor in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-02-2004 22:57]



Torment
Usericon van Torment
Posted 26-02-2004 23:20 by Torment Profiel van Torment

quote:
Op 25 februari 2004 19:25 schreef DerPino het volgende:
Denk je echt dat je zo almachtig bent dat je kunt stellen dat een bepaalde muzieksoort slechts aan sommige mensen toebehoort?

quote:
Op 25 februari 2004 20:36 schreef Azagthoth het volgende:
Denk jij soms dat jij almachtig bent om het tegendeel te stellen?



Nee, elk normaal persoon dat niet vast zit in een fantasiewereldje waar hij denkt te strijden voor de diepere betekenis weet dat een mens tot in bepaalde mate vrijheid heeft.

En guess what...
Jij en je vriendjes hebben geen fuck te vertellen over wie muziek mag maken en luisteren en wie niet.

Wanneer begrijpen jullie eens dat er geen diepere betekenis is.
-Black metal is muziek zoals elk ander genre.
Een subgenre van een stijl waarvan enkele van de pioniers christelijk, homosexueel, joods, ... zijn.
En kom niet opnieuw af met dat gezeik van "jullie begrijpen black metal niet" maar kom op met echte feiten.
De grondleggers van black metal waren ook bezig voor de muziek en fun maar toen kwamen die losers uit Noorwegen af met hun gedoe.

-Jullie "ideologie" zit vol met tegenstrijdige feiten.
Het een moment satanisch volgens dingen die rechtstreeks uit de bijbel komen, het volgend moment distantieert je je van alles wat met de bijbel en "christelijk" satanisme te maken heeft.
Black metal moet puur satanisch zijn, maar pagan black metal wordt wel getolereerd terwijl pagan en satanisme onmogelijk samen kunnen.

Waarschijnlijk zijn sommige mensen te dom om dit bericht te begrijpen, maar wie niet waagt, niet wint.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 26-02-2004 23:21 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 26 februari 2004 22:56 schreef Azagthoth het volgende:
Zulke sterke argumenten komen niet vaak voor in dit topic.

Alsof er überhaupt sterke argumenten zijn voor dit topic


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-02-2004 23:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 februari 2004 23:20 schreef Torment het volgende:
Nee, elk normaal persoon dat niet vast zit in een fantasiewereldje waar hij denkt te strijden voor de diepere betekenis weet dat een mens tot in bepaalde mate vrijheid heeft.

En guess what...
Jij en je vriendjes hebben geen fuck te vertellen over wie muziek mag maken en luisteren en wie niet.

Wanneer begrijpen jullie eens dat er geen diepere betekenis is.
-Black metal is muziek zoals elk ander genre.
Een subgenre van een stijl waarvan enkele van de pioniers christelijk, homosexueel, joods, ... zijn.
En kom niet opnieuw af met dat gezeik van "jullie begrijpen black metal niet" maar kom op met echte feiten.
De grondleggers van black metal waren ook bezig voor de muziek en fun maar toen kwamen die losers uit Noorwegen af met hun gedoe.

-Jullie "ideologie" zit vol met tegenstrijdige feiten.
Het een moment satanisch volgens dingen die rechtstreeks uit de bijbel komen, het volgend moment distantieert je je van alles wat met de bijbel en "christelijk" satanisme te maken heeft.
Black metal moet puur satanisch zijn, maar pagan black metal wordt wel getolereerd terwijl pagan en satanisme onmogelijk samen kunnen.

Waarschijnlijk zijn sommige mensen te dom om dit bericht te begrijpen, maar wie niet waagt, niet wint.

Nogmaals:

Bla, bla, bla, bla.

Ga toch bloemen plukken, eikol.

Het feit dat iemand het niet met je eens is betekent niet dat die iemand meteen Black Metal Mafia-überwarrior is. Schei toch uit, moet je eens kijken wat je erbij haalt, gepraat over 'jij en je vriendjes' en 'jullie ideologie' en 'jullie zijn allemaal een stel satanisten maar satan staat ook in de bijbel WHAHA' (korte samenvatting).
Je bent net zo hard bezig met randzaken als die poepgooiers. Ga toch gitaarspelen en houd je mond, da's beter voor jou en voor mij.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-02-2004 23:38 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 februari 2004 23:20 schreef Torment het volgende:
Nee, elk normaal persoon dat niet vast zit in een fantasiewereldje waar hij denkt te strijden voor de diepere betekenis weet dat een mens tot in bepaalde mate vrijheid heeft.

De BMM is toch echt realiteit, hoe absurd jij het ook mag vinden, het is geen fantasie.

quote:
En guess what...
Jij en je vriendjes hebben geen fuck te vertellen over wie muziek mag maken en luisteren en wie niet.
Dankzij pressie middelen zoals angst kan er toch degelijk invloed worden uitgeoefend.



quote:
Waarschijnlijk zijn sommige mensen te dom om dit bericht te begrijpen, maar wie niet waagt, niet wint.


Disclaimer: Het enige wat ik hier probeer is de "duivels advocvaat" te spelen. Ik ben geen lid van de BMM. Dus trap mijn argumenten de grond in, maar kom niet met die slappe "wat zielig" opmerkingen, het voegt namelijk niets toe.

Daarbij ben ik nu te moe om er diep op in te gaan, morgen weer een dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-02-2004 23:40]



deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 26-02-2004 23:40 by deathgore Profiel van deathgore

metal maffia

ga er maar ff over dromen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2004 23:44 by Snaack Profiel van Snaack

Torment overschat zichzelf wel zeg..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-02-2004 23:46 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 26 februari 2004 23:40 schreef deathgore het volgende:
metal maffia

ga er maar ff over dromen


heej mafkezen niet spotten met de BMM

im a real black metal warriooooooor




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2004 23:48 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 februari 2004 23:46 schreef Matthijz Filth het volgende:
heej mafkezen niet spotten met de BMM

im a real black metal warriooooooor




Heej je maakt ons niet belachelijk heh

Als we je tegen komen smeren we ook lekker poep in jouw gezicht! Ha!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-02-2004 23:54 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 26 februari 2004 23:48 schreef Snaack het volgende:
Heej je maakt ons niet belachelijk heh

Als we je tegen komen smeren we ook lekker poep in jouw gezicht! Ha!


ach dan krijg je toch het meeste over jezelf heen en mep ik met grolsch flesjes op je niet tr00e gristenkop want in de bijbel staat oog om oog tand om tand

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 26-02-2004 23:54]



Torment
Usericon van Torment
Posted 27-02-2004 1:00 by Torment Profiel van Torment

quote:
Op 26 februari 2004 23:38 schreef Azagthoth het volgende:Disclaimer: Het enige wat ik hier probeer is de "duivels advocvaat" te spelen. Ik ben geen lid van de BMM. Dus trap mijn argumenten de grond in, maar kom niet met die slappe "wat zielig" opmerkingen, het voegt namelijk niets toe.

BMM, wannabe, aanhanger, ...

1 pot nat.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-02-2004 9:17 by Gunman Profiel van Gunman

Pfff, wat een gedoe. Je krijgt mensen die een scene verzieken op allerlei manieren.
Enerzijds zijn er grapjurken die eventjes christelijke waarden in BM gaan gooien , wat toch wel vraagt om reactie denk ik. Dat die reactio niet altijd even "volwassen" is,....tja je hebt overal zowel mensen die beredeneerd tewerk gaan als lieden die alles kort door de bocht zien en gewoon motten op wat hun niet aanstaat.

Het leven blijft een strijd, wat mij betreft doen ze maar, leuk schouwspel allemaal. De eerste die om welke reden dan ook, -zei het een white metaller, zei het een BMM'er - mij iets gaat proberen op te leggen zal met zijn kop tegen een harde muur aanlopen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Torment
Usericon van Torment
Posted 27-02-2004 9:40 by Torment Profiel van Torment

Wie zegt dat dit over christelijke metal gaat?


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 27-02-2004 9:41 by testement Profiel van testement

ik heb gisteren nog toto geluisterd


zzz


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-02-2004 9:44 by campske666 Profiel van campske666

Death to false metal !!! Heavy Metal or no Metal at all !!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-02-2004 9:46 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 27 februari 2004 9:40 schreef Torment het volgende:
Wie zegt dat dit over christelijke metal gaat?

Zeg ik ook niet. Daar ging het in een ander topic over hé. Ik heb het gewoon over knakkers allerhande die blijkbaar in de BM scene rondzwerven. Nu moet ik wel zeggen dat ik daar weinig van merk hier in Belgica, houden zo.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-02-2004 9:49 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 27 februari 2004 9:46 schreef Gunman het volgende:
Zeg ik ook niet. Daar ging het in een ander topic over hé. Ik heb het gewoon over knakkers allerhande die blijkbaar in de BM scene rondzwerven. Nu moet ik wel zeggen dat ik daar weinig van merk hier in Belgica, houden zo.


Zo een koorknaapje zou natuurlijk wel snel opvallen in het vaste kliekje underground blekkies van 14 man in belgie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen