|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een ongelofelijk stelletje latente homo's, komen die gasten uit noorwegen? nee wat zitten ze dan te zanikken, blackmetal lui op klompe, wat een ontzettend stelletje posers. (nooit gedacht dat ik nog es een keer poser tegen iemand anders zou zeggen ) Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
"""""bands als Horde, Slechtvalk, Duister Maanlicht en Boltthorn daarintegen trachten een kruisbestuiving van niet-te-mengen elementen te veroorzaken... noo wee dat dit kan en ik vind t een uitstekende zaak dat dat dan ook bestreden wordt!""""" BOLTHORN hoort al helemaal niet in het rijtje thuis! Dit geeft al helemaal aan dat het meisje die dit postte er niet veel van weet. *edit*: Accoord dat christendom niet VERSPREID moet worden via Black Metal, dat vind ik ook niet. Dat mensen daar iets tegen hebben snap ik. Mijzelf kan het niet veel boeien, evenmin als Satansteksten. Maar als een of meer christenen Black Metal spelen met "niet religieuze" teksten, wat boeit het dan? Niet idereen is zo idioot om Satan te willen vereren... En wie tegen het christendom is, zou Satan ook moeten bespotten, Satan is een figuurtje uit de Joods/christelijke leer. En kom niet af met de onzin dat Satan ideologie is. Want die ideologie komt recht uit het joden/christendom. Satan = Allah = homofiel. [Dit bericht is gewijzigd door Heerscher_5 op 26-02-2004 22:05] BMM IS GAY! |
|
Blijkbaar begrijpen hier veel mensen niet wat ze allemaal verkondigen. Het is NIET zo, dat iemand zomaar kan zeggen wat iemand anders moet doen, deze zever moet maar eens gedaan zijn, die kut BMM krijgt nergens support. Iedereen lacht met jullie, zijn jullie echt zo ongelofelijk dwaas om dit niet te beseffen? ik hoop dat er een oorlog komt tussen mensen als jullie, en andere mensen, die WEL metal maken om het plezier en omdat ze het goede muziek maken, en zich niet interesseren in 1 of ander kutgeloof. Laten we dan eens zien wie er in elkaar geslagen wordt. BMM is gay! en daar houd ik het bij, Er zijn verschillende metalgenres, en iedereen mag alle genre's spelen, behalve blackmetal, dit genre is blijkbaar enkel voor de elite weggelegd, de mensen die alles in naam van satan doen, en de boodschap bvan satan willen verkondigen?! BULLSHIT, dit maakt jullie geen fucking haar beter als een christen, stop de hypocrisie in de metalwereld, jullie zijn het allemaal aan't verkloten. |
|
Bla, bla, bla, bla. Ga toch bloemen plukken... eikol. |
|
quote: Hey gasten!, Kijk hier! We hebben hun godfather gevonden, compleet met net pak en al I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hey Gunman, vette avatar! Ancient Rites heerst hard! BMM IS GAY! |
|
Alleen van die naam al, loopt mij de diarree langs de benen! Immortal Pride |
|
quote: Zulke sterke argumenten komen niet vaak voor in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-02-2004 22:57] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: quote: Nee, elk normaal persoon dat niet vast zit in een fantasiewereldje waar hij denkt te strijden voor de diepere betekenis weet dat een mens tot in bepaalde mate vrijheid heeft. En guess what... Jij en je vriendjes hebben geen fuck te vertellen over wie muziek mag maken en luisteren en wie niet. Wanneer begrijpen jullie eens dat er geen diepere betekenis is. -Black metal is muziek zoals elk ander genre. Een subgenre van een stijl waarvan enkele van de pioniers christelijk, homosexueel, joods, ... zijn. En kom niet opnieuw af met dat gezeik van "jullie begrijpen black metal niet" maar kom op met echte feiten. De grondleggers van black metal waren ook bezig voor de muziek en fun maar toen kwamen die losers uit Noorwegen af met hun gedoe. -Jullie "ideologie" zit vol met tegenstrijdige feiten. Het een moment satanisch volgens dingen die rechtstreeks uit de bijbel komen, het volgend moment distantieert je je van alles wat met de bijbel en "christelijk" satanisme te maken heeft. Black metal moet puur satanisch zijn, maar pagan black metal wordt wel getolereerd terwijl pagan en satanisme onmogelijk samen kunnen. Waarschijnlijk zijn sommige mensen te dom om dit bericht te begrijpen, maar wie niet waagt, niet wint. |
|
quote: Alsof er überhaupt sterke argumenten zijn voor dit topic Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nogmaals: Bla, bla, bla, bla. Ga toch bloemen plukken, eikol. Het feit dat iemand het niet met je eens is betekent niet dat die iemand meteen Black Metal Mafia-überwarrior is. Schei toch uit, moet je eens kijken wat je erbij haalt, gepraat over 'jij en je vriendjes' en 'jullie ideologie' en 'jullie zijn allemaal een stel satanisten maar satan staat ook in de bijbel WHAHA' (korte samenvatting). Je bent net zo hard bezig met randzaken als die poepgooiers. Ga toch gitaarspelen en houd je mond, da's beter voor jou en voor mij. |
|
quote: De BMM is toch echt realiteit, hoe absurd jij het ook mag vinden, het is geen fantasie. quote:Dankzij pressie middelen zoals angst kan er toch degelijk invloed worden uitgeoefend. quote: Disclaimer: Het enige wat ik hier probeer is de "duivels advocvaat" te spelen. Ik ben geen lid van de BMM. Dus trap mijn argumenten de grond in, maar kom niet met die slappe "wat zielig" opmerkingen, het voegt namelijk niets toe. Daarbij ben ik nu te moe om er diep op in te gaan, morgen weer een dag. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-02-2004 23:40] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
metal maffia ga er maar ff over dromen |
|
Torment overschat zichzelf wel zeg.. |
|
quote: heej mafkezen niet spotten met de BMM im a real black metal warriooooooor http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Heej je maakt ons niet belachelijk heh Als we je tegen komen smeren we ook lekker poep in jouw gezicht! Ha! |
|
quote: ach dan krijg je toch het meeste over jezelf heen en mep ik met grolsch flesjes op je niet tr00e gristenkop want in de bijbel staat oog om oog tand om tand [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 26-02-2004 23:54] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:BMM, wannabe, aanhanger, ... 1 pot nat. |
|
Pfff, wat een gedoe. Je krijgt mensen die een scene verzieken op allerlei manieren. Enerzijds zijn er grapjurken die eventjes christelijke waarden in BM gaan gooien , wat toch wel vraagt om reactie denk ik. Dat die reactio niet altijd even "volwassen" is,....tja je hebt overal zowel mensen die beredeneerd tewerk gaan als lieden die alles kort door de bocht zien en gewoon motten op wat hun niet aanstaat. Het leven blijft een strijd, wat mij betreft doen ze maar, leuk schouwspel allemaal. De eerste die om welke reden dan ook, -zei het een white metaller, zei het een BMM'er - mij iets gaat proberen op te leggen zal met zijn kop tegen een harde muur aanlopen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wie zegt dat dit over christelijke metal gaat? |
|
ik heb gisteren nog toto geluisterd zzz |
|
Death to false metal !!! Heavy Metal or no Metal at all !! |
|
quote: Zeg ik ook niet. Daar ging het in een ander topic over hé. Ik heb het gewoon over knakkers allerhande die blijkbaar in de BM scene rondzwerven. Nu moet ik wel zeggen dat ik daar weinig van merk hier in Belgica, houden zo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zo een koorknaapje zou natuurlijk wel snel opvallen in het vaste kliekje underground blekkies van 14 man in belgie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |