|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en duitser. Oud Vuil. |
|
quote: zo kan ie wel weer |
|
hmm... dan gaat het hier niet over de Black Metal maffia zoals ik in eerste instantie vermoedde. |
|
Hmmz..nog meer sicko's...nice.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Die "belangen" hebben naar mijn mening absoluut niets te maken met blackmetal op zich maar met het "satanische" onderdeel daarvan. Er zijn honderden blackmetalbands die het over heel andere zaken dan satanisme en aanverwanten hebben en die mogen wel?! Ik ben zelf geen christen, onttrek mij van welk soort religie dan ook, en blackmetal is niet mijn "cup of tea" maar ik vindt dat een kortzichtige en trieste instelling. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Nou, dat van die saamhorigheid deel ik niet hoor. Trouwens, als je geen metalshirts (meer) draagt is het ook vrij snel afgelopen met die 'saamhorigheid', wat mij betreft een wassen neus. Enfin, ik vind zowel Slechtvalk als de (black) metal maffia verwerpelijke verschijnselen. |
|
quote: Ja maar jij bent ook helemaal niet metal, jij luistert er alleen toevallig naar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat bedoel ik nou, respecteer me nu eens een keer man. Je bent toch metalhead . |
|
quote: fuck off, wie kijkt hier nu neer op andere mensen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dank u Hein! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ach als de heren wat ouder zijn gaan ze wel wat beters doen. Als ze je is bedreigen, neem een vriendje/kennis/klasgenoot mee die van trance houdt. Zorg dat ze hem in elkaar slaan. En ik denk dat het gezeik binnen de korste keren afgelopen is.. |
|
Vind het wel grappig die bmm, ze kunnen zichzelf zo voorschut zetten |
|
quote: Tja, iedereen is natuurlijk gelijk en even goed enzo . Maar ik zie dat het diep zit . Maar goed, zou wel hilarisch zijn als dit allemaal echt te doen was omtrent het 'in de kou laten staan' van Dimmu Borgir. |
|
quote: phil collins is dan ook een voorbeeldig gristen -> logica Je moeder. |
|
quote: Het is een vermakelijk verhaal ja, maar mensen die anderen neersteken, dat is dan weer minder. Bottom line is denk ik dat bij een serieuze bedreiging je naar de politie moet stappen. |
|
quote: Je begrijpt er echt niets van he? Over beide onderwerpen... (maar ik ga hier niet zitten flamen, ik drink braaf mn bietje op en ga pitten) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kom op metalheads, respecteer elkaar nou eens! we zitten toch allemaal gezellig in dezelfde subcultuur? |
|
Joh, laten we gezamelijk hand in hand de parade lopen. |
|
quote: Inderdaad, waar HEB je het over. En dan zie ik die Vampie ook nog eens bijval verlenen. Het gaat weer volkomen langs me heen. Neem alsjeblieft je issues met je mee en krijg inspiratie voor een mooi schilderij of zo, dan is het nog ergens goed voor . Zal verder de tourbus van een band wederom met stenen bekogeld worden? Zal er weer een bom ontploffen bij een Gorefest-concert? Ik ben benieuwd naar dit laatste hoofdstuk van de 'scene-wars' binnen metal. Hopelijk haalt het de kranten, dan kan heel Nederland meegenieten van dit soort onzinnige in-fights. |
|
Pardon..DIE...? Sorry meneer de leernicht..misschien als je niet zo op alles en iedereen neer keek Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat een vriendelijkheid weer. |
|
Ja dwaal, kap nou eens met dat neergekijk op anderen |
|
Sorry hoor, zal het niet meer doen... *snrrrff* |
|
..wow..geniaal Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |