|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: waar jij ook ff weer wat aan toevoegd. |
|
quote: Ja maar ik vraag me nog steeds af waarom er van die lui zijn die zich genoodzaakt voelen mensen in elkaar te beuken die niet de juiste instelling hebben? Laat die dwazen dan gewoon? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Zo zijn mensen gewoon. Kijk naar voetbal hooligans. "hij supportert voor een andere club, klop z'n hersens in". En daar komen dan niet eens principes ofzo bij kijken, dat gaat gewoon over sport. Dus als het nu gaat over iets waar die BMM-gasten sterk over voelen, waar zij veel belang aan hechten, dan is die stap naar geweld ook snel gezet. Niet dat ik het wil goed praten ofzo hé, maar zo zijn sommige mensen gewoon. |
|
weet je wat ik vind.... dat we allemaal nie zo moeilijk moeten doen over hoe en wat..en dat we weer gewoon bier moeten drinken en metal maken/luisteren...en als er een of andere opgefokte daap komt zeuren over je muzikale/religieuze voorkeur je diegene met zn allen de tent uit trapt om vervolgens weer verder te bieren...ja tog?? |
|
quote:Cheerz! *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
quote: k krijg dorst van je betoog |
|
dan zou ik zeggen komt allen naar de Baroeg vrijdag...kunnen we gelijk beginnen met het uit testen der nieuwe samenleving.... |
|
Nieuwe samenleving? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Met Zun aLLen aaN duH BreeZahS? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
Ik vind het wel cool dat die BMM bewijst dat er dommere mensen als mij rondlopen, goed voor me ego |
|
nieuwe samenleving...hmmm beetje te vergaand misschien...ach what the hell...bier!!! |
|
quote: jij hebt kleine borsten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
AHA JOODS! |
|
breezers neej man.... |
|
Komt door je naam he, ik zei t je toch En ach laat ze vrijdag maar komen LAI LAI HEI |
|
ja dat zal dan wel weer....kijk maar uit dalijk komt de BrEeZaH MaFfIaH achter je aan en dwingen ze je die gore zooi te zuipen...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh rent voor uw leven het is de breezer maffia |
|
kijk aan kijk aan. mensen gaan het eindelijkergens anders over hebben in dit forum. Volhouden zeg ik. noene |
|
quote:Ach zolang jij niet staat te stuiteren op je kisten of boemboemmuziek maakt met goede (of iig iets meerzeggende) teksten heb je niets te vrezen. *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
En als je dacht dat de black metal maffia gevaarlijk was, kijk dan vooral uit voor de thrash metal maffia, die controleert of de helft van je nummers wel uit solo's bestaat, je wel in leren broeken speelt en of er wel bier gegooid wordt bij je live optredens. (en de spijkerjack patch control ) |
|
quote: *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
De Twarres-maffia is er ook al... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
En de bier maffia, die checkt of je wel Hertog Jan drinkt, en of je dat dan ook wel uit het flesje drinkt |
|
tja, nu hebben die piemels wel onderhand 20 pagina's over hun getypt gezien, beetje veel eer toch of niet? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: mooie zin om een grammaticale fout in te verwerken [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-09-2003 17:20] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |