IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 21:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat een opvallende eerste post


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2003 21:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 september 2003 21:43 schreef RaNk het volgende:
Ja, misschien wel. Maar toch. Er zijn gevallen van mensen die amper nog een concert durven te bezoeken (BM optredens vooral, uiteraard). Ik weet heel erg zeker dat ik hiermee geen lulkoek sta te verkopen. Je zult die lui zelf ook wel niet moeten en daarom vind je het misschien prima...


als ze niet komen voelen ze zich schijnbaar aangesproken dus hebben ze vast wel een goede reden om weg te blijven.

quote:

Overigens, net op dat FMP forum gekeken. Volgens mij kun je daar nog niet veel van zeggen want het lijkt eerder een nieuw forum (weinig posts enzo). Ik krijg er geen indruk van iig.


klopt, oude forum is 2 weken geleden overleden ofzo, nieuwe host geloof ik, dus nu alles opneiuw begonnen


Je moeder.


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 23-09-2003 22:07 by RaNk Profiel van RaNk

quote:
Op 23 september 2003 21:49 schreef karnivoor het volgende:
als ze niet komen voelen ze zich schijnbaar aangesproken dus hebben ze vast wel een goede reden om weg te blijven.



Ach voor mij de laatste reaktie in dit topic hier, want ik vind het van mezelf toch een beetje tegenvallen dat ik al zoveel gereageerd heb erop

Karnivoor, ik zie wel in dat we het hier toch niet over eens gaan worden omdat we allebei toch een ander standpunt innemen tov de 'BMM'. Daarom is het ook zinloos voor mij op dit soort reakties te reageren, en ik doe het dus ook niet . Als we mekaar nogeens treffen kun je wel een van me krijgen hoor. Misschien weer op WTD, als ik daar nog durf heen te gaan


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-09-2003 22:13 by Gangrad Profiel van Gangrad

Karnivoor: de belichaming van de underground op ZM



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 23-09-2003 22:17 by ryn Profiel van rynhttp://www.myspace.com/rienus


stom bekrompen metaal gezeik!



the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 23-09-2003 22:26 by Saphire Profiel van Saphire



Waar slaat DIT nou weer op?! Ik dacht dat metalheads tolerant ofzow waren! *rent naar Bintmeister en verstopt zich achter hem omdat Sappie zeker weet dat dat een metalhead is die WEL tolerant is*

Maar alle gekheid op een stokje, dat gedoe met dat black metal en gothic een rage is geworden, begint nu zijn dieptepunt te bereiken. Ik vind 't nogal verontrustend...

Een ex van mij gaat met zijn zusje en haar vriendje (beide blekkies, maar dan "echte" en niet die het leuk vinden omdat 't op TMF komt) naar Dimmu Borgir, maar hij is absoluut GEEN metalfan en zo ziet hij er ook overduidelijk uit...Ik hou mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren als hij zo'n stel tegenkomt....


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-09-2003 22:48 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 23 september 2003 22:26 schreef Saphire het volgende:
Een ex van mij gaat met zijn zusje en haar vriendje (beide blekkies, maar dan "echte" en niet die het leuk vinden omdat 't op TMF komt) naar Dimmu Borgir, maar hij is absoluut GEEN metalfan en zo ziet hij er ook overduidelijk uit...Ik hou mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren als hij zo'n stel tegenkomt....

Nou er gebeurt heus niks hoor wat dat betreft...

edit:tiepvaud

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 23-09-2003 22:49]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-09-2003 23:00 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 23 september 2003 20:41 schreef karnivoor het volgende:
.....met underground probeer ik dus het 'kliekje van bands met 'pure' gedachten' te omschrijven ofzoiets, beetje moeilijk te omschrijven



...

Ik beeld me vaak in dat gasten van bepaalde bands die aan t begin van o.a. de Noorse scene stonden en nog steeds aanzien genieten, heel hard in zichzelf lachen als mensen het toch zo ernstig nemen met de door hun verkondigde 'pure' gedachten'


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-09-2003 23:15 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 23 september 2003 22:26 schreef Saphire het volgende:


Waar slaat DIT nou weer op?! Ik dacht dat metalheads tolerant ofzow waren! *rent naar Bintmeister en verstopt zich achter hem omdat Sappie zeker weet dat dat een metalhead is die WEL tolerant is*

Maar alle gekheid op een stokje, dat gedoe met dat black metal en gothic een rage is geworden, begint nu zijn dieptepunt te bereiken. Ik vind 't nogal verontrustend...

Een ex van mij gaat met zijn zusje en haar vriendje (beide blekkies, maar dan "echte" en niet die het leuk vinden omdat 't op TMF komt) naar Dimmu Borgir, maar hij is absoluut GEEN metalfan en zo ziet hij er ook overduidelijk uit...Ik hou mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren als hij zo'n stel tegenkomt....
Hoe kom je erop dat metalheads tolerant zijn??!



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-09-2003 23:35 by Iskariot Profiel van Iskariot

Zegt haar knuffelboom


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-09-2003 23:56 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 23 september 2003 23:15 schreef wladimir het volgende:
Hoe kom je erop dat metalheads tolerant zijn??!




Inderdaad, heb ik ook nog nooit wat van gemerkt. Of ben ik een dusdanige uitzondering dat niemand zich daar tolerant tegenover durft op te stellen?


Op je knie en pijp voor genade!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-09-2003 0:42 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Vazal ook maar boycotten dan, Karnivorus zit op een christelijke hogeschool!

Maargoed, ik kan me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd, luister maar amper Black metal en ga zelden naar black metal concerten
Bovendien de mensen die ik ken en die sympatjiseren met de gedachtes van de BMM zijn wel geschikte mensen.

Zegt een persoon die wel een Onheil shirt heeft en twee demo's, aiai


Life doesn't get much better than this!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-09-2003 1:07 by Staalman Profiel van Staalman

wat een nare, nare mensen van de black-metal-maffia... met hun gemene gedrag... en maar ander plagen... ik vindt dat helemaal niet leuk... ik wordt daar verdrietig van. .. pluk gewoon een roos en sluit vrede... want lieve mensen van de boze, grote black-metal-mafia jullie vaders en moeders houden ook van jullie...

Kortom FLIKKER op , ga voor de spiegel jullie jeugdpuistjes uitknijpen en hou op met dat True en Untrue gemekker..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-09-2003 1:56 by Trotz Profiel van Trotz


Wat nu weer? Waar men zich niet druk om maakt; ik dacht eigenlijk in het begin dat dit topic als grap bedoeld was. Ik heb er zelf ook wel eens grapjes over gemaakt wat betreft een metalmaffia. En dan bestáát het ook nog!


De Black Metal Mafia is coming for you!



Loodkop
Usericon van Loodkop
Posted 24-09-2003 8:12 by Loodkop Profiel van Loodkop

de BMM bestaat onderandere uit ex leden van Necrofeast en een aantal leden van Funeral Winds. Die gasten zijn volgens mij de 15-18 levensjaren al ruimschoots gepasseerd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 8:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 september 2003 8:12 schreef Loodkop het volgende:
de BMM bestaat onderandere uit ex leden van Necrofeast en een aantal leden van Funeral Winds. Die gasten zijn volgens mij de 15-18 levensjaren al ruimschoots gepasseerd.

volgens mij hebben we nu al 3 verschillende groepjes.

aangezien ze allemaal uit bands komen, zijn ze misschien gefrustreert dat hun muziek niet gewaardeerd wordt ofzo? Bedoel al die bands die bij de BMMérs horen die zeggen mij echt helemaal niets.
Achja Hitler was ook een gefrustreert kunstenaar, ga je gekke dingen van doen he, als je te slecht bent in wat je leuk vindt


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-09-2003 8:37 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 24 september 2003 1:07 schreef Staalman het volgende:
-verhaal-

Kortom FLIKKER op , ga voor de spiegel jullie jeugdpuistjes uitknijpen en hou op met dat True en Untrue gemekker..
Kijk, eindelijk iets verstandigs


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-09-2003 10:18 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Heb geen echte mening over Black Metal Maffia, want weet er niet genoeg over. Wat me wel ergert, is dat hopen mensen die geen fluit met Black Metal te maken hebben er dan wel een mening over hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 24-09-2003 10:18]


Je kan me de bout hachelen!


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 10:19 by campske666 Profiel van campske666

Another day, another topic full of crap-asses.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-09-2003 10:45 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Tja...

Geroddel speelt de trui-heid van dergelijk lam volk enkel in de kaart.

Ik ben erg benieuwd of ze cool zijn, ik had begrepen dat het de band Funeral Winds was en nog wat losse zooi.

MAARRR, je hebt er dus 2 waarschijnlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 24-09-2003 10:46]


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-09-2003 10:46 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

En om maar even bij mezelf te blijven:


ALLEMAAAL HOMOOOOO'S!!!


Dit slaat nergens op.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-09-2003 11:04 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

quote:
Op 23 september 2003 15:43 schreef Jenje het volgende:
Tot ze zich tegen jou keren omdat een oom/tante/neef/nicht joods is




gelukkig heb ik geen joods bloed in de familie...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 11:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 september 2003 11:04 schreef irritante klootzak het volgende:
gelukkig heb ik geen joods bloed in de familie...
je hebt anders wel een grote neus


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 24-09-2003 12:02 by zzzodiac Profiel van zzzodiac

Lijkt mij maar een trieste bedoeling in de trant van:
"Mensen die onzeker zijn gaan vanzelf in meervoud spreken"

Ofwel: Een bepaalde subultuur word minder exclusief en daardoor voelen mensen zich bedreigd en vinden ze het nodig om maar zoveel mogelijk in elkaars reet te kruipen en anderen lastig te vallen.

Misschien moeten ze zich wat meer bezig houden met de muziek zelf in plaats van met alles wat dat zgn niet is.

Als een Britney Spears inenen metal-achtige klanken ten gehore brengt in combinatie met de oude huppeltrutjes texten... Dan kan ik me er niet kwaad over maken. Het blijft muk, het is geen metal en wanneer het ook nog es klote klinkt wil ik er zelfs geen negatieve woorden over vuil maken. Laat staan dat ik mensen fysiek ga bedreigen als ze het wel mooi vinden. Laat mensen zelf beslissen wat ze wel en niet leuk vinden zeg.


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 24-09-2003 12:06 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

Grappig wel,dit is een topic van bijna 20 pagina's lang en er word bijna alleen maar hetzelfde gezegt.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen