|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
schijnbaar kent slechts een enkeling hun gezien de reacties hier Je moeder. |
|
Zou het misschien weer een stunt kunnen zijn van The Monolith Deathcult? |
|
quote: en toch denkt iedereen ze te kennen Je moeder. |
|
quote: jij doet alsof het een nobele instelling is. |
|
inderdaad, sta er volkomen achter Je moeder. |
|
quote: Voor het ontstaan van dit topic had ik er nog nooit van gehoord. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Soms lid? |
|
quote: Staand of hangend? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: nope Je moeder. |
|
quote: BM kennende maakt het niet uit. |
|
quote: ik wel van Amok die zei dat ie geslagen was, maar dat is eerder dit topic al beschreven "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Tsssss... uitslover Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
pas maar op jij kent iemand die iemand kent die niet echt true is. dus ben jij misschien ook wel een doelwit van de BMM |
|
quote: *ril* *ril* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ach elke BM-er schrikt toch wel van Raj |
|
quote: Daarom, ik ben goed beschermd. En ik heb altijd mijn superstoere bodyguard nog... Paulientjuh. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: prutser |
|
quote: Je dildo telt niet als bodyguard hoor .. |
|
quote: Heeeeeee, ga je mijn lesbische sidekick nou uitmaken voor dildo??? OPPASSEN HE!!! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
lesbian sidekick .. vibo .. tómato tomáto ... |
|
quote: Nee, zit echt een wereld van verschil tussen. En tomaten lust ik nie. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hehe ik ben ook niet true.. ik luister naar nsbm en soms ook wel eens naar manowar en andere gaye bands [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 23-09-2003 18:28] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
@IM : I dont wanna know ... Maar even terug naar het onderwep Vrij sneu dat mensen zo de lol uit muziek halen. Toont mij maar weer eens aan dat al dat idealisme in de blackmetal zwaar ongegrond en zwaar overdreven is. Kunnen blekkies nog wel lekker van hun muziek genieten zonder zich druk te maken of er wel genoeg anti-christelijkheden of andere standaard noderwerpen in de muziek zitten? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-09-2003 18:28] |
|
quote: .. en wat was je adres ook alweer ??? ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |