|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: stuur ze een mail en vraag het ze. edit; Karnivoor kan je wel verder helpen [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-01-2006 19:31] Suck my piss |
|
quote: Nou, wat is dan de ideologie van de BMM? Wat is hun streven? Want wat ik gelezen heb, zijn ze kwaad op christelijke black metal bands? En als je me gaat vertellen dat de BMM een satanische club is, dan heb ze het helemaal afgedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-01-2006 19:35] Against God and Government |
|
iig geen fashion gestappo het zuiver houden van een black metal 'scene' (hoewel scene een kutwoord is) van mongolen die alleen om image erin zitten en verder geen satanistische, pan satanisctische, occultischtische of anderzijds gerelateerde intentie hebben. zelfs nsbm wordt daarin opgenomen dus geen vijand van jou lijkt me Je moeder. |
|
Maar poser gedrag heb je toch overal? Kijk dat je je scene graag in leuke staat wil houden kan ik me voorstellen, maar om er een bijdehante club voor op te richten, gaat mij veels te ver, zeker als je bekijkt dat de naam gewoon te lachwekkend is. Kijk ik bezoek ook regelmatig een concert, en erger me ook wel eens aan personen. Maargoed, dan kijk je gewoon de andere kant op en bestel je een pul bier. Against God and Government |
|
goed, ik zit er zelf ook niet bij en echt een club is het ook niet. meer een groepje fanatiekelingen die dit hoog in het vaandel hebben staan en een naam aan hebben genomen om wat voor een reden dan ook. Je moeder. |
|
quote: toch wel humor als iemand jou komt zeggen wat je wel en niet mag aantrekken... Mag ik je inpakken of eet ik je hier op? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
hehe idd loop ook vaak zat als trendy modderfokker bij concerten rond met oranje polootjes enzo, nooit last van. Je moeder. |
|
quote: Je doet alsof zoiets normaal is.... "zuiver houden", jee minee. Wat een raar wereldbeeld moet je wel niet hebben als "het zuiver houden van de scene" één van de belangrijkere dingen daarin is. Onze lieve heer heeft rare kostgangers... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: mwa niks mis mee in mijn ogen. als je op je werk ergens serieus mee bezig bent, en er komt iemand naast je zitten die ook strak in het pak zit maar geen reet ervan afweet laat staan iets doet waar jij mee bezig bent, wordt je dat ook al snel zat... zoiets. ik hou zowiezo niet van scenes en van mij mag het lekker rotten, daar niet van. onderscheid zelf wel de goeie dingen Je moeder. |
|
quote: Ah, ik zie inderdaad de opvallende gelijkenis tussen het bedrijfsleven + een professionele baan, en iets wat mensen voor de lol, vrijwillig, doen. Heb je nog meer van dit soort verpletterende metaforen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mwa ik vond hem wel treffend Je moeder. |
|
Zo zou je tog bijna gaan denken dat jij betaald krijgt om die fucking Losers te verdedigen.. I rest my case |
|
Beetje dubbel gevoel hierover eigenlijk. Ik vind in ieder geval dat gristelijke bands uitgebannen moeten worden, maar die groepkjesvorming en dan jezelf BMM noemen, tja. |
|
Waarom moeten christelijke bands uitgebannen worden? dat begrijp ik niet helemaal. als je ze neit moet, moet je er simpel weg niet naar luisteren if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Black Metal is antichristelijke muziek. christelijke black metal kan dus gewoon niet. contradictio in termini. |
|
ja ow kee maar dat is dus puur een taaltechnisch probleem... verzin er een andere naam voor en je bent klaar. ik zat aan iets als: 'G'od 'V'riendelijke 'D'oom Metal te denken... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Qua ideologie ligt het natuulijk ook mijlenver van elkaar. Niet alleen taaltechnisch. |
|
quote: Je vergeet een ding: de ideologie van een muziek voert voor het overgrte meerderheid van de luisteraars geen boventoon. Voor zover het al een rol speelt zullen weinig normaal denkende mensen zich geroepen voelen om de muzikale ideologie in actie om te zetten. Bovendien is christelijke black metal juist in de geest van ware black metal. Het schept verwarring....total fucking chaos. Ik ben bang dat de ideologie vaak als dekmantel voor het gebrek aan muzikaal talent bij sommige lieden dient. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja zo was dat vroeger idd. Zelfs Morbid angel was bij wijze van black metal. gristelijke metal was white metal. Nu kijken de meeste mensen meer naar de stijl die gespeeld wordt. Dus een gristelijke band kan best muziek maken in een black metal manier. Maar ik vraag me af of metal in het algemeen geaccepteerd is bij de christelijken.... Over het algemeen niet. Ik moet zeggen dat het aan de ene kant best goed is dat mensen die toevallig geloven in god, en houden van metal zich er zo tegen verzetten. Waarom kan je metal niet mooi vinden en toch in een god geloven. Zelf geloof ik in metal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja en klassieke muziek is voor oude mensen, dusjonge mensen kunnen geen klassieke muziek maken. Contradictio in terminis. WTF, muziekstijl vs. ideologie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
het wel of niet hebben van een bepaalde levensovertuiging zegt niks over liefde voor muziek. Belachelijk dat er zoveel zijn die dat helaas door elkaar denken te moeten halen. En buiten dat, als metalmensjes val je al een beetje buiten de norm die de maatschappij heeft gesteld, uiteindelijk worden wij toch minder snel vertrouwd dan de gemiddelde top 40 luisteraars. Jammer dat er binnen zo'n groep niet wat meer verdraagzaamheid is. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Mij zal het een worst zijn... al zingt Heino bij zin volgende incarnatie in een metalband samen paus johannes de 345ste... als het maar ... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
en dat is dus precies het verschil: bij black metal is de ideologie een stuk belangrijker las bij andere metal soorten.. het gaat er neit om of eht ook alleen maar lekker klinkt, maar de boodschap is ook belangrijk... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |