IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 21-09-2003 23:58 by panzerfaust Profiel van panzerfaust

hou nou een keer op, ik word er helemaal verdrietig van, hier in de metalscene...



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:01 by wladimir Profiel van wladimir

hahahahah


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 0:03 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Metalscene?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 22-09-2003 0:04 by Aart Profiel van Aart

Metal? Was dat niet voor losers?


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 22-09-2003 0:10 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Kijk relnicht, die reactie van je spreekt al boekdelen Je voelt je (onterecht) beter dan alles en iedereen en je hebt meteen de arrogantie dat ik mij voel aangesproken. Dude, met mijn opleiding heb ik dadelijk meer maatschappelijk aanzien dan jij ooit zal krijgen.

Maar om op het onderwerp terug te komen, hoeveel metal vrienden heb jij eigenlijk buiten je metal-internet-vriendjes? Jij bent duidelijk geen metal en al helemaal geen black metal dus ga even fijn een ander topic vervuilen. Ik ga pitten, ik lees je zielige reactie morgen wel.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 0:12 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

*grin* ik heb niks toe te voegen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-09-2003 0:13 by Vampie Profiel van Vampie

Same here


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:14 by wladimir Profiel van wladimir

Wat versta jij onder "metal zijn"?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2003 0:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2003 23:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Zal verder de tourbus van een band wederom met stenen bekogeld worden? Zal er weer een bom ontploffen bij een Gorefest-concert? Ik ben benieuwd naar dit laatste hoofdstuk van de 'scene-wars' binnen metal. Hopelijk haalt het de kranten, dan kan heel Nederland meegenieten van dit soort onzinnige in-fights.
Volgens mij is Dwaallicht de enige die door heeft hoe ernstig het hele verhaal is.. En voor de bezoekers van het laatste ZM-Fest: die knokpartij die daar was durf ik gerust voor rekening te zetten van diezelfde lui waar dit topic over begon.. De overeenkomsten zijn akelig gelijk..



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:14 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 22 september 2003 0:13 schreef Vampie het volgende:
Same here
Tuurlijk, zelf kan je niks beters verzinnen dan loze opmerkingen.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-09-2003 0:16]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:16 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 22 september 2003 0:14 schreef Judge M. het volgende:
Volgens mij is Dwaallicht de enige die door heeft hoe ernstig het hele verhaal is.. En voor de bezoekers van het laatste ZM-Fest: die knokpartij die daar was durf ik gerust voor rekening te zetten van diezelfde lui waar dit topic over begon.. De overeenkomsten zijn akelig gelijk..
Die lui belanden toch vanzelf wel in de gevangenis? Zo te horen zijn er genoeg mensen die getuigen kunnen zijn en er is voldoende bewijsmateriaal.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2003 0:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

omdat die 'slachtoffers' weten dat dat dan gelijk hun laatste keer zal zijn. geloof me, het zijn geen lievertjes en het zijn er meer dan je denkt


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 0:17 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Nou, Wladimir...je hebt wel veel vertrouwen in ons rechtssysteem zeg.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-09-2003 0:17 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 22 september 2003 0:14 schreef wladimir het volgende:
Tuurlijk, zelf kan je niks beters verzinnen dan loze opmerkingen.




Waarom verbeteren wat er prima staat?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-09-2003 0:18 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 22 september 2003 0:10 schreef Dunne_Hein het volgende:
Kijk relnicht, die reactie van je spreekt al boekdelen Je voelt je (onterecht) beter dan alles en iedereen en je hebt meteen de arrogantie dat ik mij voel aangesproken. Dude, met mijn opleiding heb ik dadelijk meer maatschappelijk aanzien dan jij ooit zal krijgen.

Maar om op het onderwerp terug te komen, hoeveel metal vrienden heb jij eigenlijk buiten je metal-internet-vriendjes? Jij bent duidelijk geen metal en al helemaal geen black metal dus ga even fijn een ander topic vervuilen. Ik ga pitten, ik lees je zielige reactie morgen wel.
de minister van trueheid heeft gesproken...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:19 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 22 september 2003 0:17 schreef karnivoor het volgende:
omdat die 'slachtoffers' weten dat dat dan gelijk hun laatste keer zal zijn. geloof me, het zijn geen lievertjes en het zijn er meer dan je denkt
Zo groot is de metalscene niet, werd eerder gezegd. Ik kan me dit echt niet voorstellen.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-09-2003 0:37 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

Jeetje,wat een ophef over de "BMM". :/
Bijv dat gedoe met Amok van Onheil..
D'oh!
Ik geef ze groot gelijk !

Black-metal leent zich (Satanistisch EN uit een Heidens oogpunt gezien) niet uit voor elke vorm van het Christendom dan ook.
Het zou net zoiets zijn als dat een White-power band zou gaan samenwerken met Jay-z en daarvan ook niet begrijpen dat er mogelijk ophef over zou gaan kunnen komen.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:39 by wladimir Profiel van wladimir

En daarom moeten ze maar mensen in elkaar slaan? Denk je dat, dat enigzins zin heeft?
DIKKE BULLSHIT


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-09-2003 0:43 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 september 2003 0:39 schreef wladimir het volgende:
En daarom moeten ze maar mensen in elkaar slaan? Denk je dat, dat enigzins zin heeft?
DIKKE BULLSHIT


Nee,ze vriendelijk verzoeken geen Black-metal meer te maken gaat vast wel lukken.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 0:46 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 22 september 2003 0:43 schreef Ragnarok het volgende:
Nee,ze vriendelijk verzoeken geen Black-metal meer te maken gaat vast wel lukken.
Onze heer dwaallicht heeft ook een hekel aan christelijke bm bands. Wat doet hij? Hij luisterd er gewoon niet naar. In principe is dit alleen reclame voor bands zoals slechtvalk. Kijk maar naar Marilyn Manson, de kerk verzet zich tegen hem. Hij krijgt meer bekendheid en de mensen denken "O, ik vraag me eigenlijk af hoe die muziek klinkt" KASSA!!$$.

Het enige wat je kan doen is gewoon er niet naar luisteren of de band te laten boycotten ofzo.
Maar geweld leidt alleen tot meer geweld en problemen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2003 0:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 22 september 2003 0:10 schreef Dunne_Hein het volgende:
Kijk relnicht, die reactie van je spreekt al boekdelen Je voelt je (onterecht) beter dan alles en iedereen en je hebt meteen de arrogantie dat ik mij voel aangesproken. Dude, met mijn opleiding heb ik dadelijk meer maatschappelijk aanzien dan jij ooit zal krijgen.

Maar om op het onderwerp terug te komen, hoeveel metal vrienden heb jij eigenlijk buiten je metal-internet-vriendjes? Jij bent duidelijk geen metal en al helemaal geen black metal dus ga even fijn een ander topic vervuilen. Ik ga pitten, ik lees je zielige reactie morgen wel.

Mijn god.... metal hoor.
Kan je je alsjeblieft nog wat meer frustreren, is goed voor mijn ego .

Tot zover deze zielige reactie .


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 22-09-2003 0:58 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 22 september 2003 0:46 schreef wladimir het volgende:
Onze heer dwaallicht heeft ook een hekel aan christelijke bm bands. Wat doet hij? Hij luisterd er gewoon niet naar. In principe is dit alleen reclame voor bands zoals slechtvalk. Kijk maar naar Marilyn Manson, de kerk verzet zich tegen hem. Hij krijgt meer bekendheid en de mensen denken "O, ik vraag me eigenlijk af hoe die muziek klinkt" KASSA!!$$..
Het enige wat je kan doen is gewoon er niet naar luisteren of de band te laten boycotten ofzo.
Maar geweld leidt alleen tot meer geweld en problemen.


Het gaat er niet om of je er simpelweg "gewoon niet naar luisterd".
Marilyn manson maakt geen gospel met satanistische invloeden,zoals Landser uiteraard geen cdee met de Dead kennedy's zal opnemen.
Slechtvalk wist van tevoren dondersgoed dat er ophef over zou komen.
En Amok wist dat ook.
Draai dan gewoon op voor je domme daden en ga er al helemaal verontwaardigd over lopen doen.





De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-09-2003 1:21 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 22-09-2003 7:50 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Uiteraard wisten de heren van Slechtvalk dat ze het niet makkelijk gingen krijgen. In dit geval echter lag het geheel buiten hun invloed. Dimmu Borgir heeft een supportact gevonden die de hele tour mee kan. Dat is goedkoper en makkelijker qua organisatie en dus een logische keuze. Het had elke andere Nederlandse band kunnen overkomen.
Maar de reden van de bedreiging in dit geval was slechts een voorbeeld van mij. Zoals gezegd zijn er veel meer gevallen van bedreiging om de meest uiteenlopende redenen. Het gaat mij in deze topic dan ook om de (black)metalmaffia op zich.
Ik denk niet dat men zich alleen bezig houdt met wel of niet christelijke "indringers" in de blackmetal maar dat de acties zelf de kick geven. En dat baart mij zorgen...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-09-2003 8:10 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 21 september 2003 23:48 schreef panzerfaust het volgende:
Kom op metalheads, respecteer elkaar nou eens! we zitten toch allemaal gezellig in dezelfde subcultuur?


Wat een belachelijke toestanden toch allemaal hé.
Een mens zou nog bijna vergeten dat het allemaal begonnen is met mensen die graag naar de muziek luisterden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen