|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wanneer komt de Sodom DVD ook alweer uit? |
|
Volgens mij rond de kerst! |
|
De nieuwe Invocator is ook wel het vermelden waard... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Een maat van me heeft hem gekocht hij schijnt inderdaad wel cool te zijn! Alleen het hoesje is treurig lelijk! Hun oude platen vind ik geweldig...excursion demise en weave the apocalypse! Moet hem indetrdaad snel eens gaan checken! |
|
Ach...ik ken wel lelijkere hoezen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Had op zijn minst graag het oude logo gezien! Maar goe als de muziek OK is het van minder belang...maar ik haat dat moderne gedoe altijd! Ik ga hem morgen effe halen in Den Haag denk ik! |
|
quote: in de hut 150! man????????? Hoe willen ze dat doen? 5 hoog stapelen ofzo They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
ja dat vroeg ik me ook af, ik kom er van tijd en wijlen wel eens maar is echt een klein tentje! Nou ja in Eindhoven bij Over Kill kregen ze ook 300 man in de Aldstadt! |
|
vanochtend kreeg ik post uit amerika me shirt was na 4a5 weken eindelijk daar. tot me verbazing zat er ook een presentje in (voor het lange wachten) Cranium - speed metal sentence jezus wat een vette plaat, kent iemand dit ? zo ja hebben ze meer platen? review cd: http://www.hellfrost.com/cranium_sentence.html Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee nog nooit van gehoord maar klinkt erg interessant indeed! ga ik zker checken! Ik heb van de week een CD binnengehad van THE COMPANY, een japanse persing.. Doug Piercy van HEATHEN speelde in die ban, erg vet, beetje op goed geluk gekocht maar kan me erg bekoren....goede moderne thrash midden jaren 90..wat meer groovy zeg maar...beetje te vergelijken met de CD die LAAZ ROCKIT uitbracht in 93 onder de naam GACK.... ZEER de moeite waard! |
|
een leuk nieuwtje! POSSESSED: 'Official' Live Album To See Light Of Day - Nov. 18, 2003 Poland's Agonia Records will be releasing an "official" live album from death metal pioneers POSSESSED, featuring a 50-minute "high-quality" mixing-board recording made on January 26, 1987 in Parma, Ohio where POSSESSED played as the opening act for DARK ANGEL. The CD, titled "Agony In Paradise" (view cover here), includes a booklet, an introduction by frontman Jeff Becerra, and old pictures of the band, flyers, posters, tickets and other things. For more information, visit link text. |
|
quote: kijk dat is nu eens goed nieuws. heb je die link nog? |
|
cranium is toch die band met cds als speed metal hell en speed metal slaughter etc. slaughter on the dance flour haha, dat is een gaaf nr! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
http://www.blabbermouth.net/possessed_agony.jpg http://www.agoniarecords.dm.net.pl/ dat zijn bide links! zeker leuk nieuws..al zal hetw el niet meer dan een vredelde bootleg zijn! toch |
|
quote: Oeh gaaf, wat me wel opvalt is trouwens de overdreven veel releases van possessed opeens. Afgelopen jaar/ jaren zijn er de volgende possessed items verschenen: Possessed / Entombed split Possessed / Morbid Angel split Possessed / Side effect split Dat terwijl de band al weet ik niet hoeveel jaar dood is! Ik heb die releases ook niet gekocht (waar ik enigzins van baal hehe) omdat ik het een beetje teveel van het goede vind. Ben wel benieuwd naar dat live album, maar ik vrees dat de kwaliteit niet zo geweldig zal zijn... althans ik heb zo'n vermoeden dat Agonia (wat overigens wel goede lui zijn geloof ik) een andere definitie van 'goed geluid' heeft als ik hehe Ik, Wil Schuurman |
|
volgens mij heb ik die 10" met side efect da's toch die nieuwe band van jeff Becarra.. wel geinig maar de geluidskwaliteit is reteslecht en dat haat ik altijd, zet liever seven churches nog eens op! |
|
klopt das de nieuwe band van Jeff, maar volgens mij spelen ze alleen maar oude Possessed nummers.. Ik kan best begrijpen dat mensen possessed 'cult' vinden (ik ook haha) omdat het 1 van de eerste was maar ik vind het strontvervelend dat elke rehearsal of wat dan ook gereleased moet worden nu Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb daar ook een hekel aan, ik luister zulke slechte opnamen nooit, is alleen voor de verzameling....zulke uber underground opnemen vergallen al mijn plezier in muziek.. Ik kan daar geen uur naar luisteren moet op zijn minst om aan te horen zijn...ik heb ook van die oude 7" met SODOM rehearsal opnamen, nou da's een bak geruis! |
|
quote: dat ze maar ff langskomen! en gave avatar, enforcer Tankard heerscht! |
|
quote:Slaughter On The Dancefloor! Slaughte with a Chainsaw! Carniumis dè Cultband bij uitstek, imo, hebben drie platen, Speed Metal Satan (EP), Speed Metal Slaughter en Speed Metal Sentence. Het zijn leden van bekendere Zweedse BM bands die dit project hebben gestart (oa de drummer van DAWN, -die van Sorgh Pa Svarte.. en Slaughtersun etc) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hoe bedoel je dat? Mij stoort het niet. Als het klote is koop ik het niet. Maar als iemand de possessed demo's die na hun laatste ep zijn uitgebracht op een bootleg zou uitbrengen zou ik die wel willen hebben. net zoals de nihilist demo's die toch een acceptable kwaliteit hebben. die luister ik zelfs met regelmaat. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-11-2003 13:05] |
|
inderdaad TANKARD Nog effe en beasts of bourbon ligt in de winkels! |
|
quote: ja als het redelijk klinkt gaat hetw el, maar veel van die rehearsal tapes klinken echt zaad! demo's is anders sommige klinken wel aardig en zijn dan ook het beluisteren waard, maar die ruistapes waar echt niets in te horen is interesseren me niet veel.... Die 10" van Possessed klinkt echt nergens naar maar is wel leuk om te hebben, er zijn er maar 400 geperst dacht ik.... |
|
Heeft iemand nog ergens opnames (demo's) liggen van oude thrashbands zoals: Loud Senseless Noise Yog-Sothoths Soothsayer Vond ik vroeger wel leuk namelijk. Zou ze wel op mp3 willen hebben. Beetje nostalgie... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 19-11-2003 13:16] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |