|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Exodus -Pleasures of the Flesh Death Angel - The Ultra Violence maar ook: Paradox- Heresy (helaas een licht Duits accent maar o zo vet en super solo's) |
|
Er stond op nlstore.com dat Testament trash/speed/death metal is, klopt het dat het 'death' invloeden heeft? |
|
De oude Testament heeft geen death invloeden, de nieuwe een klein beetje |
|
Heb the ballad gedownload, het eerste wat ik dacht na het luisteren was: KOPPPUUHHHHHH maar eerst weer even salaris ontvangen. |
|
The Ballad???? nog nooit van gehoord HAHAHHAHA! Testament heeft een heel zwaar album gemaakt met iets wat wat weg heeft van een grunt "demonic" was gelijk hun minste album. Maar hun reguliere albums hebben niets met death metal te maken hooguit de zang die af en toe flink diep kan uithalen. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-03-2004 15:04] |
|
chuck nee voor mij moet Testament het echt van hun eerste 2 platen hebben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jij kent The Ballad niet? Ga je schamen... Dat nummer staat op Practice What You Preach. Was Testament's poging om ook eens een ballad te maken en een geslaagde naar mijn bescheiden mening. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Begin dit genre nu pas te ontdekken. Heb ik in één keer enkele namen om op kazaa af te gooien. |
|
deathrow - riders of doom SATAN'S GIFT RULEZZZZZZZZZZ!!!!!!! en wat dacht je van: onslaught - power from hell en Destruktor - Maximum Destruction [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 10-03-2004 16:28] This is Zodiac speaking... |
|
quote: Da's toch meer kult spul, vind het geweldig maar kan me voorstellen dat iemand die gewend is aan Producties anno 2004 dat nogal ontoegankelijk vind HAHHAHAH! |
|
quote: Shure al vind ik "The gathering" en "Low" ook geweldige platen! Overigens, NEE, ik wist niet dat het nummer "The Ballad" op "PWYP" stond HAHHA, heb dat altijd een mindere TESTAMENT plaat gevonden net als ""The Ritual" die is echt zwak! |
|
[quote]Op 10 maart 2004 16:34 schreef enforcer het volgende: Da's toch meer kult spul, vind het geweldig maar kan me voorstellen dat iemand die gewend is aan Producties anno 2004 dat nogal ontoegankelijk vind HAHHAHAH! wow, ik dacht dat ik nog vrij toegankelijke plaatjes opsomde... echt klassiekers zeg maar. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Oh, ik vind PWYP juist een van hun beste. Maar The Ritual is idd erg zwak. Die begint me na 3, 4 nummers echt ontzettend te vervelen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: je raadde me PWYP vorige pagina nog aan |
|
quote: Ik heb mp3's van nieuw destructor materiaal gehoord en das echt vet materiaal! die band is nog steeds actueel naar mijn mening. |
|
quote: Dat het een van de mindere Testament-albums is volgens hem, wil niet gelijk zeggen dat het een slechte thrash-plaat is... Net zoals dat ...And Justice For All niet het beste Metallica-album is, als je begrijpt wat ik bedoel. By the way, nog één opmerking over The Ballad: dat nummer is dus absoluut niet representatief voor de rest van het werk van Testament. Dat nummer was meer een eenmalig experiment zeg maar. O ja, de beste plaat om mee te beginnen bij Testament is gewoon First Strike Still Deadly. Daar staan namelijk nummers van de eerste 2 albums op, maar dan geheel nieuw opgenomen waarbij de mix verzorgd is door Andy Sneap. De orginele albums waar die nummers op staan, hebben namelijk nogal een kl*t* productie. First Strike Still Deadly heeft dus èn goede nummers èn een goede productie. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:ja IDD niet te geloven hoe fucking oud die nieuwe dingen klinken vent, shit zo hef-tig!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heb zojuist een promo binnengekregen van UNSCARED.. duits thrash bandje.. wel geinig haha BRAINSHAKE & ZOMBIE BEER [Dit bericht is gewijzigd door testement op 10-03-2004 17:58] zzz |
|
Kennen mensen hier Disinter? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb dan nog maar een nummertje gedownload en dat is geen ballad maar ook ZEER goed. |
|
download het nummer over the wall maar eens [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-03-2004 19:09] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Da's idd zo'n beetje het allerbeste Testament nummer!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: krijg weer prettige herrineringen aan een Dynamo a very long time ago Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Inderdaad supernummer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |