|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voeg daar into the pitt ook maar aantoe wat ik zelf ook een super nummer vind vooral live is D.N.R Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat is idd een uiterst zinning toevoeging. aan mijn lijst. Live hakt "into the pit" er altijd weer lekker in. |
|
hoe meer we over Testament lullen hoe meer zin ik in Waldrock krijg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik heb vooral zin in een nieuwe cd. dat mag zo onderhand wel eens. |
|
quote: Dat ik een plaat persoonlijk minder vind doet niets af aan de status van die plaat, veel mensen vinden hem wel goed.... Ik hou meer van de snellere TESTAMENT platen, PWYP was voor die tijd "commercieel" al moet je dat bij een band als TESTAMENT natuurlijk niet echt zo nauw nemen! |
|
quote: Toch prefereer ik de originele opnemen, maar het is een lueke plaat zeker doordat Steve Souza nog twee nummers heeft ingezongen uit de Legacy tijd! |
|
quote: Dog faced Gods is inderdaad waanzinnig maar ze hebben zoveel goede nummers gemaakt! Ik ben zooo benieuwd naar de nieuwe DEATH ANGEL! |
|
quote: Da's toch een andere Destructor??? Ik bedoelde de oude Destructor!! leeft dat nog?????? This is Zodiac speaking... |
|
quote: ik dacht dat het dezelfde was (maar ben nu verward ) |
|
volgens mij was er één (ik meen de drummer) destijds overleden als gevolg van een verkeersongeluk of zo. maar ik weet het eigenlijk ook niet. weet iemand of de oude destructor nog actief is, of dat er inmiddels een andere destructor is ontstaan?? This is Zodiac speaking... |
|
Onze duits docente luisterd trouwens naar slayer, en het is echt zon huisvrouw van 35 |
|
HAHHAHA Cool! |
|
quote: Ja dat leeft nog vorig jaar hebben ze het album Sonic Bullet uitgebracht. En de bassist Dave Holocaust is gestorven en dat zorgde ervoor dat de band stopte. Maar met Sonic Bullet zijn ze weer helemaal terug! http://www.bnrmetal.com/groups/dstr.htm [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 12-03-2004 8:24] dood |
|
quote: Thanks!! This is Zodiac speaking... |
|
Wat vinden jullie trashfreaks eigenlijk van die laatste agent steel, hij is goed he? |
|
ja hij knalt lekker ja , alleen geef ik de voorkeus aan : Skeptics Apocalypse en Unstoppable Force Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja de laatste Agent Steel kanme wel bekoren alhoewel ik het toch niet zo gaf vind zonder john Cyriis, hij belichaamde toch een beetje Agent Steel voor mij! |
|
vraagje : Rigor mortis zou ooit een hun debuut cd re-releasen weet iemand hier meer van???? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja volgens mij is die gewoon uit check deze web site eens! http://www.rigormortis.com/index.php Er is tevens een Old Metal rerelease te koop maar ie is onderdehand al behoorlijk zeldzaam...en nog een bootleg ook, staan wel een paar leuke bonustracks op! |
|
lol wist niet eens of die lui een site hadden, maar bedankt zou eens bij nederlandse mailorder kijken of ze hem dan al hebben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
een nieuwe Agent Staal, die moet ik ook 's horen. Al mis ik Cyriis' krijs dan wel.. Tankard's 'Beast of Bourbon' scheurt trouwens snoeihard, "Die With a Beer In Your Hand" word ooit nostalgie dunkt me |
|
[Dit bericht is gewijzigd door kinglei op 21-03-2004 22:01] if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
lekker in het gehoor liggende thrash vind ik de tweede cd van Ritual carnage. Lekkere up-tempo, goede solo's en catchy nummers. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
check www.relentlessassault.com voor vette deaththrash uit Gemert! Relentless Assault.. Throath-Slithing Thrashmetal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |