IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 22-01-2004 10:56 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 22 januari 2004 10:50 schreef altx het volgende:
Ik ben niet zo'n heel grote thrash fan, dus een nieuwe Exodus... hmz, het kon me niet zo veel schelen eigenlijk...

Totdat ik las dat Andy Sneap de mix verzorgd had. "Testament - First Strike Still Deadly" vind ik namelijk vanwege diens mix een van de beste albums die er bestaan (plus een album als "Arch Enemy - Wages of Sin", ook door hem gemixed, heeft ook een prima productie).

Ik zit die nieuw Exodus nu te luisteren en idd, wat een heerlijk album. Dit is thrash op zijn best, naar mijn bescheiden mening.

andy heeft ook violent revolution van kreator gemixt en gaat ook het nieuwe aankomende album eind 2004 doen!!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-01-2004 11:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 januari 2004 10:56 schreef Orion het volgende:
andy heeft ook violent revolution van kreator gemixt en gaat ook het nieuwe aankomende album eind 2004 doen!!!

Ja, idd, Violent Revolution vind ik ook een goede thrash-plaat.

Aarghh, 2004 gaat een heel duur jaar worden voor mij (want er komen natuurlijk daarnaast ook nog veel platen uit in mijn "favoriete" metalgenres ). Of hopelijk komt die nieuwe Kreator dan in 2005 pas (kan ik nog ff sparen...).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 11:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2004 10:55 schreef altx het volgende:
Promootje

In ieder geval een datum om in m'n agenda te zetten wanneer ik naar de winkel moet rennen...

Die cd, daar kijk ik zo naar uit, dat is niet te geloven. De ep is al geheel grijs gedraaid.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-01-2004 11:24 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

De nieuwe EXODUS klinkt goed maar ik ben erg bang voor het morrissound effect alle albums die Sneap doet lijken heel erg op elkaar en ik vind de drumsound veel te getriggerd!

maar het klinkt wel vet dat valt niet te ontkennen...

Bij EXODUS staan de drums wel heel erg op de voorgrond gemixt...

Oh en wat testament betreft ga ik toch liever voor de originele opnamen die hebben toch meer charme ondanks de productionele tekortkomingen.....daar moet je ook doorheen kunnen kijken.

desondanks vond iook ik first strike still deadly ene hele leuk tussendoortje! zeker vanwege de twee nummers die zetro had ingezongen!

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 11:56 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 11:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Die cd, daar kijk ik zo naar uit, dat is niet te geloven. De ep is al geheel grijs gedraaid.

Hmm..de nieuwe Exodus is zeer de moeite waard dus? Toch es gaan checken dan. The Haunted zijn ook bezig met opnamen en Testament ook. Kan weer een leuk jaartje worden voor den Thrashert

Glory, Glory, what one hell of a way to die

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 22-01-2004 13:49 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

En Death Angel en Dark Angel etc etc TANKARD komt binnenkort uit!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 13:50 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 januari 2004 11:56 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..de nieuwe Exodus is zeer de moeite waard dus? Toch es gaan checken dan.
IMO 1 van de beste cd's die ze ooit hebben geproduceerd!

en natuurlijk: TAAAAAAAAAANKAAAAAAAAAAAAAARD! dit jaar

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 13:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2004 11:56 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..de nieuwe Exodus is zeer de moeite waard dus? Toch es gaan checken dan. The Haunted zijn ook bezig met opnamen en Testament ook. Kan weer een leuk jaartje worden voor den Thrashert

Ik kan niet voor de gehele cd spreken want ik heb alleen maar de ep, maar het merendeel van de reacties van de boeven die de cd illegaal reeds in handen hebben (al dan niet in mp3-vorm) is uitermate positief en indiceren een stap terug in het verleden dus ongegeneerd thrashen .

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 13:55 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 13:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan niet voor de gehele cd spreken want ik heb alleen maar de ep, maar het merendeel van de reacties van de boeven die de cd illegaal reeds in handen hebben (al dan niet in mp3-vorm) is uitermate positief en indiceren een stap terug in het verleden dus ongegeneerd thrashen .

Hmm..toch niet te ver terug in het verleden toen veel thrashbands nog van die gillende zangers hadden? *heeft liever een zangers met een rauwe strot*

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 13:57 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 januari 2004 13:55 schreef Konkhra het volgende:
Hmm..toch niet te ver terug in het verleden toen veel thrashbands nog van die gillende zangers hadden?
YES! Eighties revival!

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 14:22 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 13:57 schreef Elfensteen het volgende:
YES! Eighties revival!

Hmm..de laatste schijven van Invocator en Konkhra zijn ook zeer aan te raden als je van wat ruigere thrash houd

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 14:24 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Die van Invocator ken ik! Heersch! Die andere zal ik als ik thuis ben eventjes opzoeken, bedankt voor de tip!

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 14:32 by Konkhra Profiel van Konkhra

quote:
Op 22 januari 2004 14:24 schreef Elfensteen het volgende:
Die van Invocator ken ik! Heersch! Die andere zal ik als ik thuis ben eventjes opzoeken, bedankt voor de tip!

Geen dank

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2004 8:15 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou Konkhra komt qua ruigheid echt niet inde buurt van EXODUS of een van die andere legendes!

een betere procductie betekent niet gelijk dat het ruiger is!

80's thrash rules....gillende zangers?? zal wel ik vind Tom Angelripper of Mille nu niet echt gilllers!

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-01-2004 8:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Is iemand bekend met een Hallow's Eve reünie?
Of zijn dat maar geruchten?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 8:25 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 23 januari 2004 8:15 schreef enforcer het volgende:
Nou Konkhra komt qua ruigheid echt niet inde buurt van EXODUS of een van die andere legendes!
Ik heb het inderdaad geprobeerd en echt ruig is het niet bepaald, klinkt op zich niet slecht hoor!
quote:

een betere procductie betekent niet gelijk dat het ruiger is!
LOL! Inderdaad, luister maar eens een live-album van Exodus, dat is toch echt wel ruig met een bagger productie
quote:

80's thrash rules....gillende zangers?? zal wel ik vind Tom Angelripper of Mille nu niet echt gilllers!
Hahahaha! Ik zie het al voor me!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2004 8:46 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Welk EXODUS live album heeft een bagger productie dan?

Good Friendly Violent Fun is zeer behoorlijk zeker voor die tijd, en dat anoter lesson in violence is zo'n beetje het vetste live album ooit (zei het voor 90% studiowerk!)

Ik zou werk als de eerste SODOM, DESTRUCTION en KREATOR onder het tabje baggerproductie willen scharen HAHAHHAH, toch luister ik er af en toe wel eens naar!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 8:50 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 23 januari 2004 8:46 schreef enforcer het volgende:
Welk EXODUS live album heeft een bagger productie dan?

Good Friendly Violent Fun is zeer behoorlijk zeker voor die tijd, en dat anoter lesson in violence is zo'n beetje het vetste live album ooit (zei het voor 90% studiowerk!)
Ah, die bedoelde ik dus eigenlijk, ik vind het geluid af en toe erg storend, maar voor die tijd is het inderdaad wel behoorlijk! Ik doelde er meer op dat een productie die TEGENWOORDIG kwalitatief slecht klinkt best heel vet kan zijn! Another Lesson in Violence is zeker 1 van m'n favo live platen!
quote:

Ik zou werk als de eerste SODOM, DESTRUCTION en KREATOR onder het tabje baggerproductie willen scharen HAHAHHAH, toch luister ik er af en toe wel eens naar!
LOL, oke, daar heb je zeker gelijk in! (vooral bij Sodom, zacht ingemixed etc. hahaha!)

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2004 8:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou die eerste KREATOR klinkt ook bagger met een grote B!

De DESTRUCTION is nog het beste van dedrie IMO

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 8:54 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Endless Pain doel je op? Die vind ik best wat aardige nummers hebben! De productie is imo best ruk, maar ik denk niet dat ze toendertijd een groter budget hadden voor een goede productie!

Orion
Usericon van Orion
Posted 23-01-2004 9:11 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 23 januari 2004 8:52 schreef enforcer het volgende:
Nou die eerste KREATOR klinkt ook bagger met een grote B!

De DESTRUCTION is nog het beste van dedrie IMO

dat lag totaal aan het fijt dat kreator eerst als black metal band werd bestempeld vandaag dat die plaat zo kut duister en remoerig klinkt.
kwa sound moet ik je gelijk geven dat Sentence Of Death het beste van alle 3 klinkt maar als je dan Flag of Hate Ep kun je er niet om heen dat die een supersound had voor die tijd!!
wel jammer dat pleasure to kill die sound niet heeft

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 9:14 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 23 januari 2004 9:11 schreef Orion het volgende:
Flag of Hate Ep kun je er niet om heen dat die een supersound had voor die tijd!!
Awakening of the Gods! Die klonk echt super op die plaat! AAAAAAaaaaargh! en jammer van Violent Revolution? Das imo 1 van de beste Thrash-platen OOIT! oke, jammer dat die "oude" sound van de productie er niet meer inzat, maar de muziek zelf spreekt voor zich!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2004 10:15 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Oh ik vind het allemaal leuke platen "in the sign of evil" is ook tof maar het klinkt allemaal alsof ze het in een vuilnisbak hebben opgenomen HAHAHHAH!

Pleasure to Kill is wel mijn favo KREATOR plaat ever, klnikt niet zoo beroerd hoor maar wel minder dan bijv. Extreme Agressions wat ik ook een zeer goed album vind!

persecutiona mania is ook super, alleen wat zacht gemastered...

Destruction is later productie technisch wat blijven steken geen van hun oudere platen klinkt echt super, allen cracked Brain misschien maar die is weer minder qua songmateriaal!

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 10:18 by Konkhra Profiel van Konkhra

Hmm over liveplaten gesproken, heb net "Live at the Fillmore" van Testament uit de kast getrokken. Naar mijn mening een van de beste liveplaten ooit. Het klinkt niet te gladjes en het publiek/sfeer is goed te horen. Heerlijke plaat gewoon. Misschien is het es tijd om een nieuwe liveplaat uit te brengen waar de nodige nummers van Demonic en The Gathering vereeuwigd zijn?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2004 10:27 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ben ik helemaal met je eens! hele vette live plaat!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com