IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-01-2004 10:42 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Volgens mij schrijft ie wel mee...

maar goed het ligt ongetwijfeld niet geheel aan hem natuurlijk, maar voor het grootste gedeelte aan Scott Ian en benante inderdaad..

Maar zijn stem is zeurderig en eentonig bij Anthrax zeker live...live is de band trouwens best nog de moeite waard ze zijn nog altijd strak en de oude numnmers blijven gaaf al moet je wel effe door die zang heenbijten!

Die nieuwe solo gitarist van ze is helaas ook geen tweede Dan Spitz, maar 3 klassses minder....maar je het trio Benante, Ian en bello zijn nog wel pure klasse!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-01-2004 10:44 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Live vind ik ze ook wel tegenvallen als je naar die oude video's kijkt

I can't shoot straight unless I've had a pint!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 30-01-2004 10:59 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja toen ze anderhalf jaar geleden in het voorprogramma van MOTORHEAD waren ze wel geweldig....

maar ja toen speelden ze bijna uitsluitend oude nummers....

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-02-2004 8:40 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Bij dit stukje:
quote:
Op 6 februari 2004 8:14 schreef enforcer het volgende:
wat is dat nou voor een ongelofelijk zielige uitspraak...

M.a.w. je zou kerken in de brand mogen steken?? omdat je erover zingt....

dan kun je er idd beter ook niet over zingen als je zo'n zieke geest hebt, je hebt het recht niet om andermans eigendommen te beschadigen...we gaan jouw woning toch ook niet in de fik steken.

Dacht ik meteen aan een geniale lyric! :
quote:
THE AWE OF LOVE PULLED OUT OF THE ROOTS
JUST ROLLING THUNDER WE FOUND
PREGNANT WITH THE TEARS OF SHAME
BUT NEVER LET'EM OUT

WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN

FREE FIRE ZONE WITH MY M-16
VENDETTA BURNS INSIDE
WIPED OUT THEIR LIVES FOR EYES UNSEEN
MERCY CHILLED TO THE FREEZING POINT
TO THE WAR

BLIND RELIGION,CLOUDED MINDS
CALLED BY THE NAME OF WAR
223 BODY PENETRATION
BEFORE YOU HIT THE GROUND

WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN

VENDETTA BURNS INSIDE
VENDETTA BURNS INSIDE
TO THE WAR
YOU ARE IMPLORING TO MY AID
MACHINE GUN FIRE SCORN
LIFE CORRODED FROM INSIDE
REMAINS IN SILENT FORCE

WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN
WE SHOOT'EM DOWN

VENDETTA BURNS INSIDE
VENDETTA BURNS INSIDE

TO THE WAR...
Jep, dan zou Onkel Tom dat ook uit moeten voeren

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-02-2004 8:40]

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-02-2004 8:42 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

en Slayer goes Metallica!

quote:
As you may already know Slayer have opened up a new merchandise store at www.merch.com/slayer, where you can order all the latest Slayer merchandise available.
In related news I recieved this news item:

Head over to Kerry King's website [www.kfkindustries.com] for new merch (long sleeve versions of the Coat of Arms and Hard Way) that just became available plus some sale items for the month of January.

Plus, Kerry will be creating some limited edition nail armbands and he needs your feedback to get started. Be sure to make your voice heard!

Finally, Kerry will be signing this week at the following locations:

NAMM Show in Anaheim:

- Signing for Monster Cable @ 11:30 AM on Friday, January 16th
- Signing for B.C. Rich at 1:30 PM on Friday, January 16th
- Signing for Marshall Amplification at 5:00 PM on Saturday, January 17th

Guitar Center - Hollywood:

- Signing for Marshall from Noon until 2:00 PM on Saturday, January 17th

Make sure to come out and wear your KFK shirts!

Bron: Slayerized.com

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-02-2004 9:25 by Argus Profiel van Argus

Slayer is al jaren zo commercieel als de &%^& man
Zolang ze maar geen balads gaan maken of al te veel de ster gaan uithangen mogen ze dat van mij ook best.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-02-2004 9:26 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Slayer - Mama Said

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-02-2004 11:42 by Snagger Profiel van Snagger

quote:

Hallo !

ASSASSIN haben einen dritten Gitarristen: Michael Hoffmann Ur-ASSASSIN (u.a. Ex-SODOM) ist zurück! Da sich Dinko Vekic öfters beruflich in Kroatien aufhält, überlegte man, einen zusätzlichen Gitarristen in die Band zu holen, damit Songwriting und Proben kontinuierlich weiter gehen können. Live wird die Band ebenfalls mit drei Gitarristen auftreten!!
Drummer Atomic Steif und ASSASSIN haben sich allerdings getrennt. Neuer Schlagzeuger ist ebenfalls ein alter Bekannter: Frank Nellen ist zurück!!

Das Line-Up sieht also wie folgt aus:

Robert Gonnella (vocals)
Dinko Vekic (guitar)
Scholli (guitar)
Michael Hoffmann (guitar)
Joachim (bass)
Frank Nellen (drums)

Das Songwriting steht derzeit an erster Stelle, so daß innerhalb diesen Jahres/Anfang 2005
ein neues Album eingespielt werden kann, eventuell in Eigenregie. Für den Sommer und Winter sind Konzerte geplant. Kontakt: assassinAGD@aol.com www.assassin-online.de

Liebe Grüße

Rudy
Management

Hmmm... wat moet ik hier over zeggen? Het is wel leuk, maar 3 gitaristen in een thrashband vind ik erg overbodig. Volgens mij wordt het live dan alleen maar rommelig en gaat het ten koste van de strakheid.

Waarom kunnen die moffen niet in het engels e-mailen?

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 06-02-2004 11:42]

Ik, Wil Schuurman

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 06-02-2004 12:24 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Tja het is inderdaad leuk dat Michael Hoffmann terug is hij is een zeer goede gitarist, ik dacht dta die nog in Brazilie woonde HAHHAHAHAH!

jammer dat Steif weg is.....

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-02-2004 19:38 by Orion Profiel van Orion

hoe zit het eigenlijk met het nieuwe Death Angel album?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 08-02-2004 2:14 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

Laats iets van Corrupted gevonden, knapen van 15 en 16 jaar. het kreator druipt er van af. Muzikaal stelt het niet veel voor maar et klinkt redelijk gaaf
www.shotgundeath.tk
ze komen uit zweden geloof ik

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 08-02-2004 9:35 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

De release datum van de nieuwe Death Angel is 26 April

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-02-2004 8:13 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm ik vond de laatste twee VENOM albums prime te pruimen en ben dus blij met het volgende nieuws!

VENOM Begin Work On New Album - Feb. 11, 2004

British "black metal" pioneers VENOM have commenced work on the follow-up to 2000's "Resurrection", according to a post at the VENOM fan site Site Of The Hydra. "Cronos and Antton have arisen from Darkest Hell, and are due to start rehearsals and record new demos, etc, in the coming weeks. As ye freaks will know, this album would have been released two years ago but for Cronos being injured during a climbing accident during February 2002. So apart from the terrific news of a new album, this also confirms that Cronos has almost recovered from his injuries, and is raring to go!! This enforced layoff has left Cronos and VENOM tearing at the leash to return, and give all us Legions the next installment of 21st Century Black Fuckin' Metal!!"

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-02-2004 8:31 by Gunman Profiel van Gunman

Nieuwe Venom in de maak kwestie van je dag met goed nieuws in te zetten.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-02-2004 10:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Venom

overigens, ik heb eindelijk een exemplaar van de nieuwe cd van Exodus. Ik moet er nog aan wennen. Ik had de cd harder verwacht. Veel nummers zijn vooral midtempo. Maar ik vind de cd per draaibeurt beter worden en de snellere nummers zijn idd klassiekers in wording. Maar "bondend by blood" zal nooit meer overtroffen worden.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-02-2004 10:56 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind de CD geweldig, heb de midtempo nummers van EXODUS altijd al goed gevonden.

Scar Sprangled Banner/War is my Shepperd/Forward March/Shroud Of Urine/tempo Of The Damned en Blacklist zijn mijn favo nummers!

Bonded By Blood is en blijft DE klassieker maar toch blijf ik erbij dat zetro een gavere zanger is dan baloff heiligschennis of niet!

Baloff is een gaaf kultfiguur, maar live in 1997-98 bakte ie er helemaal niets van, en ook op bonded vind ik de zang niet super, alhoewel ik het natuurlijk nu wel als integraal onderdeel van de songs zie natuurlijk en ik niets zou willen veranderen aan die CD!

attila_de_hun
Posted 12-02-2004 11:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 februari 2004 10:56 schreef enforcer het volgende:
Ik vind de CD geweldig, heb de midtempo nummers van EXODUS altijd al goed gevonden.

Scar Sprangled Banner/War is my Shepperd/Forward March/Shroud Of Urine/tempo Of The Damned en Blacklist zijn mijn favo nummers!

Bonded By Blood is en blijft DE klassieker maar toch blijf ik erbij dat zetro een gavere zanger is dan baloff heiligschennis of niet!

Baloff is een gaaf kultfiguur, maar live in 1997-98 bakte ie er helemaal niets van, en ook op bonded vind ik de zang niet super, alhoewel ik het natuurlijk nu wel als integraal onderdeel van de songs zie natuurlijk en ik niets zou willen veranderen aan die CD!

Ik vind dat baloff een overgehypte loser en een zeer matige zanger, wiens reputatie volledig is gebaseerd op een grote bek en geluk dat hij kon samenwerken met enkele zeer getalenteerde muzikanten(alhoewel zijn overlijden natuurlijk triest is en ik mijn mening alleen maar indirect kan vormen). Ik vind dan ook dat Souza een betere zanger is voor exodus en ik blijf altijd dromen hoe bonded by blood had geklonken met een andere zanger. overigens zou ik nog liever bijv chuck billy of de zanger van death angel als zanger van exodus zien.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-02-2004 11:17 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm, nou nee vind Zetro een goede zanger, ook de tracks die hij op die TESTAMENT CD heeft ingezongen (nog uit de LAGACY tijd) vind ik erg vet....

neemt niet weg dat Chuck BIlly en Mark Osegada ook super zangers zijn, maar ja testament en Death Angel zijn ook niet de minste bands!

Ik ben erg blij met de nieuwe EXODUS CD!

attila_de_hun
Posted 12-02-2004 11:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 februari 2004 11:17 schreef
Ik ben erg blij met de nieuwe EXODUS CD!

Ik ook, maar nogmaals, ik moet er nog een beetje aan wennen.
Binnkort dan de nieuwe death angel en natuurlijk nasty savage. Hoe zou het met de nieuwe Nuclear assault staan?? En Celtic frost??

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-02-2004 11:51 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 12 februari 2004 11:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook, maar nogmaals, ik moet er nog een beetje aan wennen.
Binnkort dan de nieuwe death angel en natuurlijk nasty savage. Hoe zou het met de nieuwe Nuclear assault staan?? En Celtic frost??

Voor de nieuwe Celtic Frost hou ik mijn hart vast. Ik heb thuis die Probot cd liggen en als het nwe CF werk gaat klinken als de bijdrage van de heer Tom G. Warrior aan Probot, dan wordt het raar. Die is volgens mij nog niet van plan om terug naar zijn roots te gaan

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 12-02-2004 11:53 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 12 februari 2004 11:51 schreef Gunman het volgende:
Voor de nieuwe Celtic Frost hou ik mijn hart vast. Ik heb thuis die Probot cd liggen en als het nwe CF werk gaat klinken als de bijdrage van de heer Tom G. Warrior aan Probot, dan wordt het raar. Die is volgens mij nog niet van plan om terug naar zijn roots te gaan

CF had een tijd terug een nummer online gezet. Hoewel het nog niet af was klonk het ongelooflijk slap, tam en inspiratieloos. Ik verwacht dus ook helemaal niets van die nieuwe cd. (dan kan het wellicht nog meevallen)

I can't shoot straight unless I've had a pint!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-02-2004 12:01 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind zowiezo het Celtic Frost materiaal heel erg wisselvallig....

Vind To Mega Therion wel een leuke plaat, maar het is nu niet echt mijn favo band, verkies VENOM er toch wel boven!

Orion
Usericon van Orion
Posted 12-02-2004 12:06 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 12 februari 2004 11:51 schreef Gunman het volgende:

mr Tom G heeft niks aan dat nummer geschreven dat dave meneer Dave allemaal gedaan evenals het nummer met Lemmy !

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-02-2004 13:32 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Over het nieuwe DEATH ANGEL album gesproken!

Wel een beetje cheapo coverart!

DEATH ANGEL: New Album Details Revealed - Feb. 12, 2004

Reunited San Francisco Bay Area metallers DEATH ANGEL have set "The Art of Dying" as the title of their much-anticipated comeback album, due on April 27 through Nuclear Blast Records.

The group's first CD since 1990's "Act III" was recorded at SF Soundworks studios in San Francisco, California with producer Brian Joseph Dobbs (VOIVOD, MANMADEGOD) and features the following track listing:

01. Thrown to the Wolves
02. 5 Steps of Freedom
03. Thicker than Blood
04. The Devil Incarnate
05. Famine
06. Prophecy
07. No
08. Spirit
09. IV
10. Land of Blood
11. Never Me
12. Word to the Wise

Check out the "The Art of Dying" cover artwork here.

Commented guitarist Rob Cavestany: "You have no idea how excited we are to get this music out into the world and play the songs live on tour this year!"

Upcoming DEATH ANGEL shows:

Jun. 24 – Balingen, GER @ WOM (pre-Bang Your Head)
Jun. 25 - Dessel, BEL @ Graspop Metal Meeting
Jun. 26 - Balingen, GER @ Bang Your Head

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 12-02-2004 13:32 by metal blade Profiel van metal blade

Iemand van Witchburner gehoord!

Witchburner - Witchburner

Toffe band.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com