|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Live vind ik ze ook wel tegenvallen als je naar die oude video's kijkt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nou ja toen ze anderhalf jaar geleden in het voorprogramma van MOTORHEAD waren ze wel geweldig.... maar ja toen speelden ze bijna uitsluitend oude nummers.... |
|
Bij dit stukje: quote:Dacht ik meteen aan een geniale lyric! : quote:Jep, dan zou Onkel Tom dat ook uit moeten voeren [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-02-2004 8:40] |
|
en Slayer goes Metallica! quote: Bron: Slayerized.com |
|
Slayer is al jaren zo commercieel als de &%^& man Zolang ze maar geen balads gaan maken of al te veel de ster gaan uithangen mogen ze dat van mij ook best. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Slayer - Mama Said |
|
quote: Hmmm... wat moet ik hier over zeggen? Het is wel leuk, maar 3 gitaristen in een thrashband vind ik erg overbodig. Volgens mij wordt het live dan alleen maar rommelig en gaat het ten koste van de strakheid. Waarom kunnen die moffen niet in het engels e-mailen? [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 06-02-2004 11:42] Ik, Wil Schuurman |
|
Tja het is inderdaad leuk dat Michael Hoffmann terug is hij is een zeer goede gitarist, ik dacht dta die nog in Brazilie woonde HAHHAHAHAH! jammer dat Steif weg is..... |
|
hoe zit het eigenlijk met het nieuwe Death Angel album? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Laats iets van Corrupted gevonden, knapen van 15 en 16 jaar. het kreator druipt er van af. Muzikaal stelt het niet veel voor maar et klinkt redelijk gaaf www.shotgundeath.tk ze komen uit zweden geloof ik |
|
De release datum van de nieuwe Death Angel is 26 April |
|
Hmmm ik vond de laatste twee VENOM albums prime te pruimen en ben dus blij met het volgende nieuws! VENOM Begin Work On New Album - Feb. 11, 2004 British "black metal" pioneers VENOM have commenced work on the follow-up to 2000's "Resurrection", according to a post at the VENOM fan site Site Of The Hydra. "Cronos and Antton have arisen from Darkest Hell, and are due to start rehearsals and record new demos, etc, in the coming weeks. As ye freaks will know, this album would have been released two years ago but for Cronos being injured during a climbing accident during February 2002. So apart from the terrific news of a new album, this also confirms that Cronos has almost recovered from his injuries, and is raring to go!! This enforced layoff has left Cronos and VENOM tearing at the leash to return, and give all us Legions the next installment of 21st Century Black Fuckin' Metal!!" |
|
Nieuwe Venom in de maak kwestie van je dag met goed nieuws in te zetten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Venom overigens, ik heb eindelijk een exemplaar van de nieuwe cd van Exodus. Ik moet er nog aan wennen. Ik had de cd harder verwacht. Veel nummers zijn vooral midtempo. Maar ik vind de cd per draaibeurt beter worden en de snellere nummers zijn idd klassiekers in wording. Maar "bondend by blood" zal nooit meer overtroffen worden. |
|
Ik vind de CD geweldig, heb de midtempo nummers van EXODUS altijd al goed gevonden. Scar Sprangled Banner/War is my Shepperd/Forward March/Shroud Of Urine/tempo Of The Damned en Blacklist zijn mijn favo nummers! Bonded By Blood is en blijft DE klassieker maar toch blijf ik erbij dat zetro een gavere zanger is dan baloff heiligschennis of niet! Baloff is een gaaf kultfiguur, maar live in 1997-98 bakte ie er helemaal niets van, en ook op bonded vind ik de zang niet super, alhoewel ik het natuurlijk nu wel als integraal onderdeel van de songs zie natuurlijk en ik niets zou willen veranderen aan die CD! |
|
quote: Ik vind dat baloff een overgehypte loser en een zeer matige zanger, wiens reputatie volledig is gebaseerd op een grote bek en geluk dat hij kon samenwerken met enkele zeer getalenteerde muzikanten(alhoewel zijn overlijden natuurlijk triest is en ik mijn mening alleen maar indirect kan vormen). Ik vind dan ook dat Souza een betere zanger is voor exodus en ik blijf altijd dromen hoe bonded by blood had geklonken met een andere zanger. overigens zou ik nog liever bijv chuck billy of de zanger van death angel als zanger van exodus zien. |
|
Hmmm, nou nee vind Zetro een goede zanger, ook de tracks die hij op die TESTAMENT CD heeft ingezongen (nog uit de LAGACY tijd) vind ik erg vet.... neemt niet weg dat Chuck BIlly en Mark Osegada ook super zangers zijn, maar ja testament en Death Angel zijn ook niet de minste bands! Ik ben erg blij met de nieuwe EXODUS CD! |
|
quote: Ik ook, maar nogmaals, ik moet er nog een beetje aan wennen. Binnkort dan de nieuwe death angel en natuurlijk nasty savage. Hoe zou het met de nieuwe Nuclear assault staan?? En Celtic frost?? |
|
quote: Voor de nieuwe Celtic Frost hou ik mijn hart vast. Ik heb thuis die Probot cd liggen en als het nwe CF werk gaat klinken als de bijdrage van de heer Tom G. Warrior aan Probot, dan wordt het raar. Die is volgens mij nog niet van plan om terug naar zijn roots te gaan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: CF had een tijd terug een nummer online gezet. Hoewel het nog niet af was klonk het ongelooflijk slap, tam en inspiratieloos. Ik verwacht dus ook helemaal niets van die nieuwe cd. (dan kan het wellicht nog meevallen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind zowiezo het Celtic Frost materiaal heel erg wisselvallig.... Vind To Mega Therion wel een leuke plaat, maar het is nu niet echt mijn favo band, verkies VENOM er toch wel boven! |
|
quote: mr Tom G heeft niks aan dat nummer geschreven dat dave meneer Dave allemaal gedaan evenals het nummer met Lemmy ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Over het nieuwe DEATH ANGEL album gesproken! Wel een beetje cheapo coverart! DEATH ANGEL: New Album Details Revealed - Feb. 12, 2004 Reunited San Francisco Bay Area metallers DEATH ANGEL have set "The Art of Dying" as the title of their much-anticipated comeback album, due on April 27 through Nuclear Blast Records. The group's first CD since 1990's "Act III" was recorded at SF Soundworks studios in San Francisco, California with producer Brian Joseph Dobbs (VOIVOD, MANMADEGOD) and features the following track listing: 01. Thrown to the Wolves 02. 5 Steps of Freedom 03. Thicker than Blood 04. The Devil Incarnate 05. Famine 06. Prophecy 07. No 08. Spirit 09. IV 10. Land of Blood 11. Never Me 12. Word to the Wise Check out the "The Art of Dying" cover artwork here. Commented guitarist Rob Cavestany: "You have no idea how excited we are to get this music out into the world and play the songs live on tour this year!" Upcoming DEATH ANGEL shows: Jun. 24 – Balingen, GER @ WOM (pre-Bang Your Head) Jun. 25 - Dessel, BEL @ Graspop Metal Meeting Jun. 26 - Balingen, GER @ Bang Your Head |
|
Iemand van Witchburner gehoord! Witchburner - Witchburner Toffe band. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |