IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-12-2003 18:45 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Kent iemadn de CD "the visitor" van INC (indestructable Noise Command)dat schijnt best vet et zijn, ik ken hem niet en heb geen idee waar aan de CD te komen!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-12-2003 15:00 by Griffin Profiel van Griffin

Ulysses Siren! heerscht (bay area thrash)
ben verder nogsteeds opzoek naar de amerikaanse Assassin, maar da's nogal zeldzaam ofzo, ik kan het iig niet vinden.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 10-12-2003 16:58 by metal blade Profiel van metal blade

Kent iemand de band Kyllroi?
Ik zoek een paar mp3tjes van ze.

Bay area thrash, uit de jaren 80.

Wat vinden jullie van ze?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 10-12-2003 18:50 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

Ik heb Kyllroi nooit gehoord, hebben die in feite een LP uit? ik dacht het niet...

De Assassin uit US is nogal offtopic hier, want is Heavy, niet Thrash Hun album License To Kill is een zwaar egzocht item, kan je mss wel losse nrs bezorgen van tapes, als ik alles aansluit en rip.
En de Ndlse Assassin? wie heeft daar ngo iets van (ook offtopic)?
en de Ierse (of uit Wales ik twijfel), met iem van Fastway erbij (offtopic: we hebben hier een nogal ver-amerikanizeerde NWOBHM band)?
en de engelse 70s band Assassin? die mij totaal niet boeien wegens totaal niet Heavy

en jaaah Ulysses Siren, nog eens band waar ik meer details kan over vertellen, grootste detail ntl de Laaz Rockit bassist (heden ook met Angelwitch onderweg). Above The Ashes is echt een cultplaat als je't mij vraagt, gelukkig dat die opnames herontdekt zijn geworden, rauw spul staat daar op, oa de demo Terrorist Attack! Er zijn ook flink wat bootlegs in omloop, een vervan is de opname van het live-concert ter ere van Paul Baloff.

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 10-12-2003 18:58]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 10-12-2003 19:07 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 december 2003 18:45 schreef enforcer het volgende:
Kent iemadn de CD "the visitor" van INC (indestructable Noise Command)dat schijnt best vet et zijn, ik ken hem niet en heb geen idee waar aan de CD te komen!

ik zie vaan INC op traders/collectorslijstjes passeren ik kijk wel es uit voor je

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 13:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm dat zou ik erg waarderen...die CD wil ik graag hebben!

Wil er ongeveer tot 20 EURO voor betalen...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2003 14:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 december 2003 13:52 schreef enforcer het volgende:
Wil er ongeveer tot 20 EURO voor betalen...

en ik 21 euro. dus tel uit je winst!

geintje, ik ken heel die band niet maar als ik de cd tegenkom zal ik die voor je kopen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 11:35 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Toch nog goed nieuws!!

DARK ANGEL To Begin Recording New Material - Dec. 11, 2003

Reunited Los Angeles thrashers DARK ANGEL will enter Dreamcatcher Studios in Lake Balboa, California on Saturday (Dec. 13) to begin tracking some of their recently completed original material. In addition, plans exist for the group to lay down several cuts originally written in 1992 for their never-released "Atrocity Exhibition" CD with a view towards procuring a deal for a brand-new full-length album.

The entire project will be filmed for an upcoming DVD and enhanced CD, tentatively due next year.

Video footage for the project will be broadcasted live on the Internet via a streaming camera at this location. A live concert webcast is also being discussed, but has yet to be confirmed. More information will be made available soon.

attila_de_hun
Posted 12-12-2003 11:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik ben erg benieuwd naar nieuw dark angel materiaal. ik hoop ook dat ze dat ene deels opgenomen album eens afmaken en uitbrengen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 11:51 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

dat staat er wel dat ze dat van plan zijn...ik ben erg benieuwd ja, het zou weer meer richting de roots gaan toen in tegenstelling tot het volgens vele te complexe "time does not heal"...wat ik overigens een erg acceptabel album vind....

attila_de_hun
Posted 12-12-2003 11:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2003 11:51 schreef enforcer het volgende:
dat staat er wel dat ze dat van plan zijn...ik ben erg benieuwd ja, het zou weer meer richting de roots gaan toen in tegenstelling tot het volgens vele te complexe "time does not heal"...wat ik overigens een erg acceptabel album vind....

ik ook maar wel relatief het zwakste album (maar nog steeds erg goed).

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 11:59 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nee ik vind "we have arrived" het zwakste...met name ook door het ontbreken van gene Hoghlan, die geeft de muziek toch wel een enorme meerwaarde

attila_de_hun
Posted 12-12-2003 12:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2003 11:59 schreef enforcer het volgende:
...met name ook door het ontbreken van gene Hoghlan, die geeft de muziek toch wel een enorme meerwaarde

ja dat ben ik met volledig met je eens. heb je the almighty punchdrunk wel eens gehoord? die muziek klinkt ook behoorlijk thrashy.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 12:30 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

nee nooit gehoord moet zeggen dat het interview wat ik las en de foto's die ik zag me niet echt aanspraken leek me te modern....maar nmisschien had ik het mis!

attila_de_hun
Posted 12-12-2003 15:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2003 12:30 schreef enforcer het volgende:
nee nooit gehoord moet zeggen dat het interview wat ik las en de foto's die ik zag me niet echt aanspraken leek me te modern....maar nmisschien had ik het mis!
het si geen echte thrash maar 95 % van het materiaal is uiterst opgefok met veel hakkende staccato riffs. maar de zang is meer hardcore. het is zeker geen "jump" nu metal. je weet toch dat ik daar niet van hou? ik zou zeggen; luister het eens.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-12-2003 15:39 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Luister nu naar de eerste Voivod: War And Pain.
Toch nog maar eens het origineel van aanschaffen. Blijft leuke cd.

Hoe is de laatste Voivod (titel: Voivod) eigenlijk?

attila_de_hun
Posted 12-12-2003 15:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2003 15:39 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Luister nu naar de eerste Voivod: War And Pain.
Toch nog maar eens het origineel van aanschaffen. Blijft leuke cd.

Hoe is de laatste Voivod (titel: Voivod) eigenlijk?

de laatste is best aardig maar wel meer mainstream naar mijn mening. de eerst twee van voivod, das pas supermateriaal.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-12-2003 16:26 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 12 december 2003 15:50 schreef attila_de_hun het volgende:
de laatste is best aardig maar wel meer mainstream naar mijn mening. de eerst twee van voivod, das pas supermateriaal.

Toch dan maar eens uitproberen die laatste...

Dimension Hatross vind ik trouwens ook erg sterk! Eigenlijk wel hun beste...

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 14-12-2003 15:52 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 10 december 2003 18:50 schreef IronGlory het volgende:

en jaaah Ulysses Siren, nog eens band waar ik meer details kan over vertellen, grootste detail ntl de Laaz Rockit bassist (heden ook met Angelwitch onderweg). Above The Ashes is echt een cultplaat als je't mij vraagt, gelukkig dat die opnames herontdekt zijn geworden, rauw spul staat daar op, oa de demo Terrorist Attack! Er zijn ook flink wat bootlegs in omloop, een vervan is de opname van het live-concert ter ere van Paul Baloff.

precies, Above the Ashes!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 15-12-2003 8:19 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

DEATH ANGEL update....jammer vertraging!

DEATH ANGEL Guitarist Offers Recording Update - Dec. 13, 2003

DEATH ANGEL guitarist Ted Aguilar has posted the following message on the band's official web site:

"The recording date got changed. We are now set to start January 3rd. We will do all the basic tracks & mix the record all of January except for 2 days (will tell you at the end of this post). A few reasons why we pushed the date.

"1) [Guitarist] Rob [Cavestany] got very sick. He caught a bad flu type sickness while out in Europe. Thank the gods of metal that he's feeling so much better now & we're back in the jam room Monday.

"2) We all wanted to write more tunes. We wrote while we were out on the European run (at soundchecks coming up with riffs or hanging out in the back of the bus jamming ideas in the middle of the night). And we did come up with lots of ideas that are turning into songs. It's good to have lots of songs to choose from too. It would totally suck (IMO) to just go in & record what we have, get everything done, then write a few more songs during or after the process which totally KICK ASS!!! and doesn't make it on the album. We can't afford that luxury (sp) of writing & recording an album in a plush studio.

"3) Not only are we writing more tunes, we also want to rework on the other songs as well. After listening to pre-production demos, we all have ideas on making the songs better. That's whats good about pre-production. You write a tune, record it & go home (or vacation hahahha) and listen to it. Sometimes the song(s) are good the way it is or sometimes it takes a few listens and maybe change a few things or just basically scrap the whole song. We're checking out lots of different guitar ideas, vocal ideas etc. As for song titles, we only have working titles. By the time [singer] Mark [Osegueda] actually does his vocal tracks, the title probably would change. We played a few new tunes live (here at home & in Europe) which is '5 Steps of Freedom', 'The Devil Incarnate' & 'Prophecy'. I think those songs are set in stone, but don't hold me too. Like I said, it could change.

"With the producer role, Brian Dobbs. Here's the situation. He's not there to help write our songs or rearrange our existing songs. We write the tunes & he's there to capture the vibe, the energy & performance & make it sound good. He's got great experience under his belt. We met up with him & the vibe was great. The record will sound HUGE!!!!

"A lot of people are looking for the next 'Ultra Violence' or 'Act III' (or a mixture of both) and some even 'Frolic'. We don't look at those albums to say 'DAMN, we have to write shit that blows this away.' 'Cause at the end of the day, you can't. Those albums are classic. But we do look at those albums for influence to write the new record. SLAYER for example. They wrote 'Reign in Blood'. That record RULES over all. They never wrote another 'RIB' like we all wanted them too, but they wrote great records after 'RIB'. They still kept the SLAYER sound. Hope I made sense here.

"OK, the 2 days off in January. We're breaking from the studio to play a gig in Sacramento. We got asked to support (by the band themselves) the DEFTONES at the Memorial Auditorium Jan. 21st. Yeah, it's a nu-metal crowd, but it's a great gig & we can show these hot topic wearing fools what real metal is. Plus, it was great to know that the DEFTONES themselves asked us to support them in their hometown."

attila_de_hun
Posted 15-12-2003 15:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

enforcer,

op ebay worden enkele razor shirts aangeboden. niks voor jou????

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 15-12-2003 15:30 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja die zijn cool ik heb van die gast ook een vet "evil invasion" 1986 shirt gekocht, het zijn replica's maar wel super kwaliteit zeefdruk op heavy fruit of the loom shirts!

Hij had ook een paar verwassen originelen deie zijn over de $ 200 gegaan en waren veel te klein, origineel een L maar je weet het met 20 jaar oude shirts eerder een S of M, en een L pas ik nog maar net!

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-12-2003 15:31 by Orion Profiel van Orion

minder bier drinken

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 15-12-2003 15:35 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHAH, da's niet echt een optie....nou ik ken zat mensen die een L al niet meer passen dus het valt wel mee!

L'etjes zijn klein man, gbij concerten hebben ze ze vaak niet eens meer standaard krijg je iig altijd een XL en die neem ik ook altijd want in de loop der tijd worden ze altijd iets kleiner en je weet de meeste mensen kunnen niet eeuwig een jonge slanke god blijven....

HAHAH, maar het valt nog wel mee hoor, maar toen ik 18-19 was paste ik nog wel eens een M...

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-12-2003 15:36 by Orion Profiel van Orion

wat is nou eigenlijk het verschil met maten uit de vs dat heb ik nooit begrepen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com