IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 07-04-2004 17:07 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 7 april 2004 16:56 schreef BARABAS het volgende:
Jij komt ook uit de Bay Area, of niet

[offtopic] Hest mail

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-04-2004 19:20 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 7 april 2004 16:53 schreef Orion het volgende:
HAHAHA klinkt lekker positief weer

Nou ja heb ze nooit een typisch bay area geluid vinden hebben, en zeker niet meer sinds 1989....

Kom je vind "St. Anger" nu toch ook geen bay area plaat....

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-04-2004 15:34 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

1e speed metal nrtje lijkt me exciter van priest {78) (lijkt toch verrekte op living death niet dan) speed was er dan ook al eerder dan thrash en bovendien vind ik kill em all een speed plaat. welcome to hell is een thrash plaat.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-04-2004 15:39 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

fucking HELL PIKE!!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-04-2004 16:03 by Snagger Profiel van Snagger

HEAVY METAL HURRICAAAAAAAAAAANEE OOAAAAH

Ik, Wil Schuurman

ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 08-04-2004 17:11 by ZeroTheHero Profiel van ZeroTheHero

Megadeth? heavy of thrash metal >?

Ik distancieer me volledig van ZM

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-04-2004 17:12 by Schaep Profiel van Schaep

Ik zou zeggen thrash!

Hoi Joost!

ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 08-04-2004 17:17 by ZeroTheHero Profiel van ZeroTheHero

heuj bram

ja ik dacht al, als metallica het is is megadeth het ook.

[Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 08-04-2004 17:18]

Ik distancieer me volledig van ZM

Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 08-04-2004 17:21 by Ratman Profiel van Ratmanhttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

of natuurlijk heel erg softe deathmetal....

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-04-2004 19:24 by Orion Profiel van Orion

dikke vette aanrader : Metal Onslaught - cease to exist!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 08-04-2004 19:51 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Geez Orion goed dat je het zegt was die plaat bijna vergeten die staat op 1 CD met de eerste SEPULTURA, maar die Metal Onslaught heerst die SEPULTURA er dik uit!

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-04-2004 20:00 by Orion Profiel van Orion

geen dank hoor
heb deze lp samen met Zoetrope - Amnesty gekocht samen voor 10 euro!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 08-04-2004 20:42 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Zoetrope is ook vet, ik heb al hun 3 CD's!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 09-04-2004 11:11 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

heb sinds gisteren eindelijk de nieuwe Death Angel CD.....

is inderdaad ubervet, ik zou hejm niet beter durven noemen dan Ultra Vio-lence maar hij is echt goed!

jammer dat er af en toe niet wat meer tempo in de strijd wordt geworpen maar op de gepaste momenten weten ze toch wel het gaspedaal in te drukken!

wat me opvalt is dat er behoorlijk punkachtige nummers op staan, op zich bevalt me dat wel op de manier waarop ze het gedaan hebben.

ook de ballads zijn goed, maar die zijn altijd al goed geweest bij DA, en dat terwijl ze bij de meeste bands vervelend zijn!

Orion
Usericon van Orion
Posted 09-04-2004 11:20 by Orion Profiel van Orion

ik vind die punk/hardcore invloeden juist super kicken!
vooral het nummer land of blood (1 van mn favoriete nummers)
Er zit een hoog punk gehalte in en wat voor mij ook meetelt het is een super goede meezinger!
*zoals ook in het interview word verteld

p.s ik dnek ook dat the art of dying moet groeien om tegen the ultra violence moet opboksen aangezien de cult status van die plaat

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 09-04-2004 11:27]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 09-04-2004 11:40 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb vaak dat ik een plaat in het begin helemaal dooddraai en vervolgens op termijn als het nieuwtje eraf is ben ik er minder van gecharmeerd....slechts enkele plaatjes overleven de eerste 4 wkeen HAHAH!

Ik ben benieuwd, ik vind hem erg goed mara ik denk niet dat ik deze plaat hoger aansla dan "the ultra violence" dat is een plaat die iik ong heel vaak uit de kast trek en dat zijn er niet zo heel veel....

ik vind hem tot nu toe van hetzelfde niveau als "act III"...

de punk invloeden komen inderdaad best goed uit de verf maar het gaat af en toe een beetje ten koste van het thrash gehalte IMO

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2004 11:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2004 20:50 schreef enforcer het volgende:
...
Hetzelfde geld voor de legendarische ULTIMATE REVENGE video's deel I en II, allebei een must voor 80's thrash liehebbers...zeker deel I maakt een goede kans aan te slaan vanwege de aanwezigheid avn een ZEER jong SLAYER in 1985!!!!

Deze zwerven op t net rond; ik heb in ieder geval Death, Dark Angel, Slayer, Exodus e.d. gevonden; een officieele dubbel dvd release zou echter zeker mooi zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2004 1:55]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Grindtegel
Usericon van Grindtegel
Posted 09-04-2004 22:56 by Grindtegel Profiel van Grindtegel

Heb inmiddels ook ongeveer 3 kwart van de nummers van de nieuwe cd van DA aangehoord en alhoewel ik ze allemaal goed vind klinken slaat in mijn ogen het verhaal over "back to the roots, aka The Ultra Violence" helemaal nergens op. De nieuwe nummers lijken in de verste verte niet op iets wat op de eerste cd van DA stond. Het is dan veel meer een kruising tussen Frolic en Act 3 samen met het werk van The Organisation. Kortom The Organisation maar dan ietsjes harder (niks mis mee hoor).

Ik ben echt een hele grote fan van DA, vind alledrie de albums evengoed, en ook de cd's van The Organisation zijn prima te pruimen.

Maar de agressie van The Ultra Violence zullen ze nooit meer waarmaken (op cd dan, live waarschijnlijk wel).

[Dit bericht is gewijzigd door Grindtegel op 09-04-2004 23:04]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 10-04-2004 0:03 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ben ik met je eesn dat is mijns inziens ook een nadeel als ik met die oude platen in mijn achterhoofd die nieuwe luister mis ik de agressie en snelheid (ook van "frolic"!!)

Maar het is best een lekkere plaat en het nummer "thrown to the wolves" doet me toch aan "the ultra violence" denken, al is dat wel zo'n beetje het enige nummer....

Ik blijf erbij goede plaat mara niet helemaal on par met de klassiekers, maar ben erg blij dat ie er is had hem niet willen missen!

Grindtegel
Usericon van Grindtegel
Posted 10-04-2004 12:35 by Grindtegel Profiel van Grindtegel

Het is zeker een goede plaat en ik ga hem ook zeker kopen.

Ik denk dat ie ook alleen maar beter gaat worden, dat hebben alle albums van DA en The O nog bij mij gedaan. Maar het is absoluut geen Ultra Violence deel 2, mochten de mensen dat soms gaan denken.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 10-04-2004 15:18 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

hehehik vrees toch dat dit album bij mij minder gata worden, ik vind hem nu erg gaaf omdat ik eindelijk nieuw DEATH ANGEL materiaal hoor maar er staan mij toch teveel "alternatieve" nummers op.....

Zeker geen "ultra violence" II, toch is "thrown to the wolves" een nummer dat iid dichtbij komt HAHHAHAH!

Maar goed zelfs "act III" kon ik altijd wel waarderen, dus deze gaat er ook in als koek!
Maar dat neemt niet 2weg dat ik zo weer lekker "kill as one" ga luisteren!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2004 16:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gadver (en godver), op een Amerikaans messageboard melde iemand dat hij van Eric peterson zelf had gehoord hoe de nieuwe Testament gaat klinken, namelijk als een mengeling tussen "The ritual"en "The gathering".

Dat maakt mij niet vrolijk. The ritual namelijk een ultra slechte schijt-cd.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 18-04-2004 16:57 by testement Profiel van testement

hum nouja, gathering is best ok, maar ik heb liever weer een testament album zoals the new order ofzo!

zzz

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-04-2004 20:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Oh maak je niet druk die CD wordt dik OK, Testament is veel heavier geworden dan in de "the ritual" periode zo commercieel gaan ze nooit meer klinken!

Die plaat is IMO de slechtste TESTAMENT plaat ever!

Ik heb trowuens net de neiuwe ANNIHILATOR maar die viel dik tegen zeg totaal contrast met de sterke nieuwe releases van Death Angel, Tankard en Exodus...hij is niet slecht maar erg vaag en zeker niet mijn favo Annihlator plaat, weinig echt uptempo nummers!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-04-2004 8:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 april 2004 20:52 schreef enforcer het volgende:
Oh maak je niet druk die CD wordt dik OK, Testament is veel heavier geworden dan in de "the ritual" periode zo commercieel gaan ze nooit meer klinken!

Die plaat is IMO de slechtste TESTAMENT plaat ever!

we zullen wel zien (horen) ik was toch optimistischer geweest als ze hadden aangekondigt dat de nieuwe een mix tussen "the gathering" en "the legacy" was geweest.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com