|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
......maar voor Tankard? Zal wel aan de oplage liggen dan.. |
|
niet voor tankard nee en ook niet voor een cd hehe maar in veel gevallen zijn oude releases op cd nog duurder dan op vinyl. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
i know |
|
zulke cd's hoop ik nou ooit eens op ene rommelmarkt te kopen , van een ouwe metalhead die zoveel in zn leven heeft gezopen dat hij geen idee meer heeft wat die shit waard is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HAHAH ja maar dan heb je de vette tijd toch gemist...begin tot halverwege de jaren 90 lagen de tweedehands zaken er vol mee....nu vind je nog zelden zoiets laat staan echt grote partijen! Ik kom erg vaak bij de plaatboef in zowel den Haag als Rotterdam en nog een heel arsenaal andere tweedehandszaken, maar de oogst wordt steeds dunner... en de handelaren weten steeds beter wat iets waard is! maar je kan altijd geluk hebben dat is nooit uitgesloten! Ik kan me nog herinneren aan de tijd dat iedereen zijn LP's wegdeed voor fl. 1,50 per kilo...dat was zo in 92...niemand wilde ze meer hebben. de markt voor LP's is ng steeds vrij beperkt maar op beurzen doen ze snel weer tussern de 7 en 12 EURO per stuk |
|
quote: dat willen we allemaal wel en eens in de zoveel tijd gebeurt het ook echt, echter niet bij mij |
|
quote: haha soms kom ik wel eens van die gasten tegen die een hele verzameling wegdoen voor 5 euro per stuk zzz |
|
quote: Ik drink in ieder geval nooit alcohol dus mij kun je alvast schrappen. |
|
@atilla houd u wel als rolmodel in mn hoofd nee maar je ziet wel vaker dat mensen hun metalverzameling weg doen omdat ze het toch niet meer luisteren. en zoiets (van mijn generatie) meoten we hebben heb laatst erg veel vette shit op de kop getikt lp's vooral 5 a 10 euro per stuk. heeft iemand enig idee of een orgineele metal massacre iets waard is. de 1ste met oa Metallica / Cirith Ungol / Bitch / Ratt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat de eerste zin betreft; dat is een zeer goed idee en meer mensen zouden dat moeten doen! heel vroeger heb ik wel eens iets weggedaan maar daar heb ik later altijd spijt van gekregen (alleen mijn platen heb ik weggedaan als ik de titel inmiddels op cd had). maar ook ik struin 2e-hands zaken af in de hoop dat iemand zijn verzameling in de verkoop heeft gedaan. en de labels moeten maar weer eesn een hoop titels herdrukken potverdikkeme (Toxik bijv. is zo een goed voorbeeld). Ik weet niet wat de waarde is van de originele MM I. Is het een eerste druk? Dan moet Metallica er nog opstaan met een versie van "Hit the lights" waarop Loyd Grant de solo doet. Op latere drukken van MM I is die vervangen door een versie met een solo van Dave Mustaine. Ik heb de eerste versie nog nooit gehoord en ben er wel benieuwd naar (Ook staat Metallica fout gespeld: Mettallica). En Ciruth ungol regeert!!! |
|
Ik heb net vandaag mijn DEATH ANGEL BOXEN binnen, en die DVD heerst helemaal de pan uit! Supergoedgeluid voor een semi bootleg en het beeld is ook super...alleen je hoort weinig publiek maar ik vind dat ding eigenlijk nog gaver dan de CD zelf! |
|
quote: heb je een dvd brander ? zo ja fikken maar! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kut ik had kunnen weten dat het niet een orgineel 1ste druk was. aangezien ik zelf ook wel wist dat metallica toen fout geschreven was. maar is hij dan datzelfde jaar nog opnieuw uitgebracht?? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja HAHAH alleen geen DVD-R's! maar dat wordt natuurlijk geregeld! ik laat het effe weten als ik alles heb! |
|
@ Enforcer : Sorry voor delay maar Rose Tattoo cd is aangekomen en hij is zeker tof ! M'n buren worden er al gek van ! |
|
KIKKE! |
|
VET...gelukkig toch nog nieuws van Nuclear Assault! NUCLEAR ASSAULT Announce New Guitarist - May 5, 2004 Reunited New York thrashers NUCLEAR ASSAULT have announced the addition of guitarist Scott Harrington (MINUS, AIMED AGGRESSION) to the group's ranks. Harrington (photo) replaces original lead guitarist Anthony Bramante as the only non-original member of the revamped lineup, which includes Danny Lilker on bass, Glenn Evans on drums, and John Connelly on vocals and guitars. NUCLEAR ASSAULT will be releasing "3rd World Genocide", their first studio album in 10 years, this summer through SPV America/Screaming Ferret Wreckords. Tours of Europe, Japan and the U.S. will follow. |
|
quote: Eindelijk kan ik dan toch noch een keer Nuclear Assualt live zien. .. |
|
inderdaad kan ook niet wachten...vooral niet op het nieuwe album!!!! |
|
goed nieuws ja! hehe, ik luister nu naar die eerste tape-demo van Tankard (niet origineel helaas) en daar komt Rundown Quarter van B-Day dus vandaan! Klinkt wel rauw die versie uit '84! |
|
he griff zijn er lui in de stad? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hmm, weet ik niet. Het weer is niet erg uitnodigend te gaan fietsen. Misschien Erwin ofzo? Ik iig niet, hehe (thuis ook pils, ) |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Tegenwoordig komt zo heel af en toe toch weer een thrash plaat uit die de moeite waard is: Toxic Holocaust - Evil Never Dies Eenmansproject van een of andere Amerikaan. Doet hier en daar flink denken aan Slayer, maar Merciless komt ook in me op. Lekker smerige solo's, en old school thrash zoals het hoort! Vocalen neigen wat meer richting Merciless dus. En voor het idee: het ding is gelimiteerd tot 1000 stuks. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |