|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ken wel iemadn die de soothsayer CD heeft maar zelf heb ik er niets van |
|
quote: Die CD had ik ook, maar die is gewoon ontzettend slecht. Vooral vergeleken met de demo. |
|
quote: DesExult, ooit eens bij iemand gehoord ja. Ik wil die demo ook heel graag, ik verdenk mensen als Webblaster Wim in het bezit te zijn daarvan hehe! Ik, Wil Schuurman |
|
|
|
Tsssss...Necrodeath staat er niet eens bij... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hey ja, das handig! |
|
quote: Als Infernal Majesty & Sacrifice thrash zijn, hhmm dan mis ik ook Celtic Frost....Helhammer.. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
HUH??? Infernal majesty en sacrifice????? als dat geen thrash is is Slayer een boy band! |
|
quote: dat is ook thrash!!! Maar in mijn ogen hoort Celtic Frost ook in dat rijtje..... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
In principe wel, al is celtic frost ook meer en prototype Death metal band...maar in die tijd gingen die genres nog hand in hand! is allemaal vette muziek iig! |
|
en X-Creta en Cyclone en Decadence en weetikveelwat, zaadsite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ach je kan niet alle obscure bandjes uit de jaren 80 bijhouden...Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik van een of andere band nog nooit gehoord heb! En ik ken toch aardig wat..... |
|
Net weer eens Dementia (VS)- recuperate from reality opgezet, dit klinkt toch ook zwaar in orde Wel soms wat "vreemde" vocals maar dat geeft identiteit. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heeft iemand de Destruction Best of, dubbel CD? Die CD is heerscht namelijk. |
|
was Rigor Mortis al vermeld ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Yep,heb em.Parel van een plaat!!! spelfout weggehaald... |
|
Ik heb die CD ook, beetje overbodig daar ik alle studioplaten los ook heb...maar er staan natuurllijk wel wereldnummers op! RIGOR MORTIS is Ik heb al hun albums! RIGOR MORTIS - RIGORMORTIS RIGOR MORTIS - FREAKS RIGOR MORTIS - VS THE EARTH alleen super! |
|
dan kunnen we elkaar de hand schudden ;ik heb er ook alles van! en ook helemaal aan verslaafd!: "DON'T SKIMP ON THE MEAT!!!" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het is inderdaad een HELE vette thrash band...vooral de eerste plaat vind ik geweldig, maar alle platen heerschen de pan uit...heel aparte thrash! Ik heb ook ee shirt van ze van die eerste LP echt super! |
|
quote: decadence kwam toch ook uit België? ik heb daar ooit eens een demo van gehad maar vond dat niet veel eerlijk gezegd. Dan toch liever Cyclone en Target als het uit België moet komen. |
|
YES...inferior to none is mijn favoriete belgische metal CD! |
|
het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:met leden van Cyclone zelfs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
We hebben beet!!! Chemical exposure van Sadus is echt helemaal te gek! Wat een pracht cd! Heeft iemand enig idee of ie nog gewoon te krijgen is? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |