IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-12-2003 20:32 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

ach die promo's zijn hetzelfde als de retail, heb em ook thuis. Ff kort geluisterd, het is duidelijk anders dan Testament wat ik wel iets boeiender vind.
Zal het nog wat meer luisteren, ben totaal onbekend met exodus

"This one is older than shit, heavier than time!"

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-01-2004 9:20 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

EXODUS Step Up Search For Missing Guitar - Jan. 6, 2004

San Francisco Bay Area thrashers EXODUS have posted the following message on their official web site:

"[EXODUS guitarist] Rick [Hunolt] had this guitar [photo#1, photo#2] taken from the backstage area after a show we played on the Bonded by Metal tour 2003. The date was October 16th in Münster-Breitefeld, Germany - the venue was the 'Live Arena'. Please, if anyone knows anything about what happened to the guitar that night or knows where the guitar might be at now, please contact Exodus Management at exoderder@earthlink.net."

For more information on the missing guitar, read the Nov. 17, 2003 BLABBERMOUTH.NET story headlined "EXODUS Issue Warning Against Possible Equipment Theft."

AARGHH ik zou ook gek worden als iemand een van custom gitaren zou jatten! DOOD aan de dieven!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 07-01-2004 9:29 by testement Profiel van testement

dat is echt laag

zzz

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-01-2004 9:53 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Wie opende een tijdje geleden een nieuw topic omdat hij een nieuwe gitaar binnen had gekregen?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 07-01-2004 11:12 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

OOOOppppssss

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 11:18 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

lol, maar die gitaar van Enforcer is wel enorm gaaf!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 11:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2004 11:18 schreef Elfensteen het volgende:
lol, maar die gitaar van Enforcer is wel enorm gaaf!

en de geluiden die eruit komen?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 11:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 januari 2004 11:23 schreef attila_de_hun het volgende:
en de geluiden die eruit komen?

Dat is meer van Enforcer afhankelijk dan zijn gitaar.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 09-01-2004 17:15 by Leto Atreides Profiel van Leto Atreides

Thrash is eigenlijk de muzieksoort waar ik door het onvermijdelijke metallica in het begin mee begonnen ben.Daarna naar Slayer,Megadeth en Sepultura gegaan.......en nu naar allerlei dingen zoals The Crown.....en eigenlijk alle soorten metal.

"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-01-2004 20:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

MUTILATOR (die naam alleen al!!!)

geweldige oldschool thrash!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-01-2004 23:15 by Orion Profiel van Orion

nieuwe demo te downloaden van de duitse thrash band vendetta!
incl slayer cover (black magic!!!)

http://www.vendetta-band.de/index1.html

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 13-01-2004 23:24 by testement Profiel van testement

thanks Orion ik zal eens gluren
vendetta heerscht

zzz

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-01-2004 8:15 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Kikke nieuw Annihilator album!

Long-running Canadian thrashers ANNIHILATOR have posted the cover artwork for their upcoming CD, "All For You", at this location.

As previously reported, "All For You" is tentatively due this spring through Germany's AFM Records. The forthcoming CD marks the recording debut with the group of new singer Dave Padden, who replaced previous vocalist Joe Comeau last June. The album also features a return appearance by drummer Mike Mangini (EXTREME, STEVE VAI) following the departure of Randy Black (PRIMAL FEAR) in early October.

"All For You" track listing:

01. All For You
02. Weapon X
03. The Nightmare Factory
04. The One
05. Demon Dance
06. Rage Absolute
07. Both Of Me
08. Bled
09. Dr. Psycho
10. Holding On
11. The Sound Of Horror

Commented mainman Jeff Waters in a recent online posting: " [The song 'Weapon X'] is probably the most brutal ANNIHILATOR song EVER written. I honestly would compare it to 'Battery' by METALLICA — and I would NEVER ever try to compare something I did with a classic tune like that unless I could back I up. Dave, Mike and I can!

"The song 'All For You' will 'probably' be the single as it is one of those darn tootin' tunes that you will hear once and NOT be able to forget the chorus!"

With regards to the songwriting process for the new album, Waters said, "I demoed 18 songs [using a drum machine]. Weeded out the weakest ones and then got Dave/Mike to do their stuff over the 11 I picked. It was [actually] 12, but one was noticeably weak — could [have] made it on any other CD, but not this one."

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 14-01-2004 8:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

@Enforcer

Ik ken alleen het eerste album van Annihilator: Alice In Hell, en nog wat demo's van voor die tijd.
Hoe zijn hun latere albums? Sneller? Of juist langzamer? Technischer? En welke zijn de moeite waard om eens uit te proberen?

attila_de_hun
Posted 14-01-2004 8:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Nou, ik ben benieuwd. Ik vind het materiaal van Annihilator erg varierend van kwaliteit. De thrash kant vind ik goed maar die standaard metaldeuntjes vaak erg zwak. En het allerbest van Annihilator zijn nog steeds de oude demo's met een gruntende jeff waters.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 14-01-2004 8:29 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 14 januari 2004 8:27 schreef attila_de_hun het volgende:
En het allerbest van Annihilator zijn nog steeds de oude demo's met een gruntende jeff waters.

Daar was ik al bang voor...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-01-2004 8:30 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 14 januari 2004 8:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, ik ben benieuwd. Ik vind het materiaal van Annihilator erg varierend van kwaliteit. De thrash kant vind ik goed maar die standaard metaldeuntjes vaak erg zwak. En het allerbest van Annihilator zijn nog steeds de oude demo's met een gruntende jeff waters.

I'm the pastor of disaster bedoel je enzo? Hoe fout het ook mag zijn ik hou er gewoon van ik heb dan ook bijna alle albums staan.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-01-2004 8:54 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou ze hebben een paar tragere meer melodieuze albums gemaakt maar de laatste albums zijn weer wat heftiger..

Ik vind persoonlijk "carnival diablos" en "refresh the demon" errug vet...

ik verwacht van dit nieuwe album ook veel..

Ik vond "vriteria for a black widow" behoorlijk zwak al werd er gedaan of dat een heftige comeback was met randy rampage op zang maar vind het het zwakste Ahhinilator album uberhaupt op "remains" na dan maar dat beschouw ik niet eens als een annihilator album!

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 14-01-2004 9:40 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 14 januari 2004 8:54 schreef enforcer het volgende:
Ik vind persoonlijk "carnival diablos" en "refresh the demon" errug vet...

Zal ze eens proberen te beluisteren...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-01-2004 11:18 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik heb alleen Never, Neverland van Annihilator, en die bevalt goed. Heb Annihilator 2x live gezien en heb nog die nieuwste cd ooit geluisterd, maar ik heb het wel gehad met deze band. There's much cooler thrash out there.

Al ga ik een Battery-like nummer natuurlijk wel even luisteren .

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-01-2004 11:26 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou ik vind Annihilator behoorlijk interessant anders...

het laatste album was ook kikke alleen super irritante gitaarsound!

attila_de_hun
Posted 14-01-2004 11:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 januari 2004 11:26 schreef enforcer het volgende:
Nou ik vind Annihilator behoorlijk interessant anders...

het laatste album was ook kikke alleen super irritante gitaarsound!

er staan idd een paar heel goede nummers op. maar die gitaar sound! die past uitstekend bij de drumsound op st. anger!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 14-01-2004 11:48 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

HAHAH inderdaad, die is super vervelend!

maar Jeff had beloofd op het nieuwe album weer terug te gaan naar de vertrouwde Annihilator gitaar sound!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-01-2004 3:16 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

damn...waarom waren vroeger [vrijwel] alle thrash-bands goed en zuigen ze tegenwoordig [vrijwel] allemaal?

de gemiddelde hardcore-band thrasht nog harder dan de gemiddelde thrash-band van nu...

*schudt hoofd*

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2004 3:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2004 3:16 schreef Voice Of Doom het volgende:
damn...waarom waren vroeger [vrijwel] alle thrash-bands goed en zuigen ze tegenwoordig [vrijwel] allemaal?

de gemiddelde hardcore-band thrasht nog harder dan de gemiddelde thrash-band van nu...

*schudt hoofd*

aggoss *knijpt in wang*

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com