|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaaaf! mortal sin is echt geweldig! laatst nog face of despair van ze gekocht.. btw ironglory hoe staat het mijn bestelling al op de post? zzz |
|
quote:heh Face Of Despair, heeft zn titel niet gestolen he, Mayhemic Destruction was tienduizendmalen strakker (en heeft ze die deal met Vertigo voor de tweede LP bezorgd). Every Dog has It's Bone was alweer stukken beter, aps op FoD is wel een 'gave' LP, heb er nog een promo-soundsheet van ook Toch nog reactie, ikd acht al dat ik de enige was die hierdoor in de wolken was... Als het gaat zoals anders zou je bestelling morgen op je mat meoten liggen, is van vrijdagavond op de post, dus issie amandagochtend vertrokken uit ons kantoor, moet ie morgen aan je deur aankomen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mayhemic destruction doet zijn naam inderdaad eer aan haha geweldig. WOMAN IN LEATHERRRR thanks btw zzz |
|
ja ik las het ook op blabbermouth, vind Mortal Sin ook wel een gave band, face Of despair is een soort semi-klassieker...best een leuke plaat. maar ik meer uit naar de nieuwe Death Angel iig.... Toch leuk alle oude thrash bands die weer platen gana maken zijn welkom HAHHAHAHA! Mayhemic Destruction is inderdaad een gave plaat, jammer dat die nooit behoorlijk op CD is verschenen |
|
quote: I'm hurt! Nee man, Mortal sin , gave band! I, I am immortal. |
|
Heb Face of Despair ook, maar ik vind ze niet echt goed, beetje teveel wannabe trashers. Dan luister ik liever naar Xentrix (die ik ook een beetje wannabe vind...) |
|
XENTRIX rules! niets wannbe aan, Shattered Existence is een van de beste THRASH platen die ooit van britse bodem af is gekomen! samen met de eerste twee SABBAT platen misschien! |
|
Sabbat is DE BESTE trash band uit de UK , al vind ik ze meer dan alleen maar trash. Xentrix volgt dan op hele grote afstand als tweede (misschien dat Onslaught er nog tussen zit, ik twijfel), maar Shattered Existance is erg goed, alleen wel iets te wisselvallig. |
|
Nou ik vind Shattered Existence echt onwijs goed en For Whose Advantage ook... SABBAT vind ik ook wel de beste maar niet op grote afstand.... ONSLAUGHT is goed maar niet super XENTRIX is technisch gezien mijlen beter... dan heb je ACID REIGN nog die ook behoorlijk goed zijn maar ookwat meer hardcore achtig...meer crossover dus.. DAM is ook niet echt slecht, en Re-Animator heb ik nooit zoveel aan gevonden... |
|
Ha Acid Reign, hoe kon ik die nou vergeten, heb ik ooit nog eens live gezien in Uden samen met zo'n 15 andere trashers die er opaf waren gekomen. Dat maakte de band niks uit, ze speelden alsof ze in de Kuip voor 40000 man stonden. GEWELDIG!! En ook een heel aardige band maar niet op het nivo van S,X, en O. D.A.M. en Re-Animator vond ik drie keer niks. |
|
Cool......jajajaj die tijd heb ik helaas gemist en mij rest alleen de CD's en de video's.... DAM is op de 3-way thrash video inderdaad ongelofelijk slecht, maar op CD gaat het wel...maar lig er inderdaad niet echt wakker van. |
|
vraagje voor de 30+ ers kent iemand van u spartacus? dit moet een Nederlandse band zijn die nog optredens hebben gehad met oa WHIPLASH! ze hebben nooit een cd uitgebracht omdat ze daar te lui voor waren maar er meot wel ergens een verzamel cd/lp zijn met iets van hun erop(alleen nederlandse bands) en of bootleg materiaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ken wel Spasticus, maar dat is punk uit Nederland Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb net de ultimate revenge deel II video binnen FUKKINH HELL VEEEEET! Forbidden, Death, Dark Angel, Faith Or Fear en RAven Live in 1988! Echt supervet met name Forbidden en Dark Angel, maar ook Death en Raven zijn kikke, F or F vind ik wat minder maar hun LP hebbik nooit zo onwijs gevonden! Dat publeik ook om je dood te lachen, maar ja dat waren nog eens tijden! beeld en geluidskwaliteit zjin super! |
|
verdomme kon ik mn videorecorder maar meenemen naar (r'dam was het toch) dan had ik gezegt kopieer je hele verzameling maar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Spartacus speelde idd met Whiplash, en daar was bovengenoemde Spasticus ook bij zelfs hehe moet veen verwarende avodn geweest zijn opnames heb ik niet teruggevonden, zelfs niet na bij enkele die-hards te rade gegaan te zijn. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heeft er iemand wat van de US Assassin op mo3? Ben nogsteeds opzoek .. |
|
Shure, wie weet er zit een nieuwe PC in de planning met DVD brander, en dan ga ik ze allemaal op DVD zetten... heb onderdehand iets van 50 originele metal video's uit de 80's... Ik mis eigenlijk alleen nog de twee originele KREATOR video's (ik weet het shame on me!) maar die zie je nogw el....daarom heb ik ze eigenlijk nooit gekocht! Oh en ik mis de "at war with satan" video - EP van VENOM nog! Verder zijn er weinig titels die ik niet heb volgens mij.... |
|
quote: dus het ziet er hulpeloos voor me uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe spartacus , ken er wat nummers van maar daar is alles mee gezegd hehe zzz |
|
DAmn, ik luister net voor het eerst Mandator - Perfect Progeny. Heerscht enorm zeg! Is die eerste ook zo bruut? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
VOIVOD's Classic 'War And Pain' CD To Be Reissued - Feb. 24, 2004 VOIVOD's classic debut album, "War and Pain", will be re-released in the official 20th Anniversary "ultimate deluxe" edition on April 5 through Metal Blade Records. Originally released in 1984, the album will be reissued in a three-CD-release in a stunning package with "shitloads of bonus stuff, all lyrics and lots of cool photos included as well!" according to a press release "War and Pain" Ultimate Deluxe Edition track listing: Disc One: "War and Pain" (remastered): 01. VoiVod 02. Warriors Of Ice 03. Suck Your Bone 04. Iron Gang 05. War and Pain 06. Blower 07. Live For Violence 08. Black City 09. Nuclear War "Anachronism" - 1st show June 1983: 10. Condemned To The Gallows 11. Blower 12. VoiVod "To The Death" – "Metal Massacre 5" Sessions: 13. Condemned To The Gallows 14. VoiVod 15. Iron Gang Disc Two: "Morgoth Invasion" - Live Demo December 1984: 01. Build Your Weapons 02. War And Pain 03. Condemned To The Gallows 04. Warriors Of Ice 05. Helldriver 06. Horror 07. Black City 08. Nuclear War 09. Blower 10. Live For Violence 11. Ripping Headaches 12. Iron Gang 13. Korgull The Exterminator 14. Suck Your Bone 15. Witching Hour (VENOM) 16. Chemical Warfare (SLAYER) Disc Three - CD-ROM: Enhanced Part - Biography 1985 - Comments 2003 - Lyrics - sounds - Videoclip - Pics - Art - Wallpapers - Screensavers War en Pain voor mij persoonlijk hun beste plaat lekker agressief en extreem duister! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Aris, ja die eerste is ook heel gaf, al moet ik zggen dat ik en lichte voorur heb voor "perfect progeny" en van de beste thrash platen van NL bodem IMO! |
|
quote: heb je mijn linkje gechecked? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |