|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm...die van mij is nog in bestelling....ik dood benieuwd naar de DVD! De CD heb ik al een tijdje erg goed idd! |
|
quote: Ken ze wel, maar was niet helemaal mijn smaak... Verbouw mijn huis liever met andere albums... |
|
Supervet ja SACRIFICE, ik heb volgens mij al hun albums: In Torment In Fire Forward to termination Soldiers Of Misfortune Apocalypse Inside Vind het minder dan bijvoorbeeld RAZOR maar zeker de moeite waard! |
|
over RAZOR gesproken heb vorige week 2 albums besteld : Shotgun Justice Violent Restitution Dat daar nog aan te komen is , zijn ze ooit geremasterd ofzo? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee, dat zijn wel de beste...maak je op voor een vette avond headbangen (als je het bij kan houden) wat een megavette platen zijn dat HAHAHAH! ze zijn nooit gerematered, onderdehand niet zo makkelijk meer te krijgen, waar heb je ze besteld dan?? op ebay? |
|
nee we hebben hier in de buurt ene nieuwe GOEDKOPE cd zaak. vent van die zaak is ook groot thrash liefhebber en een ouwe tapetrader , ik vroeg of hij aan die cd's kon komen en hij zei dat die wel te bestellen waren. hij heeft zn adresjes , albums kosten 15 euro per stuk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
netjes...ja op ebay zie je ze nog wel.... Ik heb Violent restitution destijs nog nieuw gekocht bij hmv.com op beurzen zie je ze ook nog wel....heel vet! die eerste drie platen zijn laatst wel voor het eerst op CD verschenen maar volgens mij zijn die oplages alwere bijna uitverkocht. ik heb gelukkig gelijk toegeslagen! |
|
ja , moet maar weer eens naar wat cd beursen toe. op ebay worden sommige prijsen icl verzendkosten me wat te gek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HAHAH heb net € 34 voor Necronomicon - Escalation op CD betaald en dat is nog een koopje ook! maar het is waar de prijzen worden steeds gekker, TOXIK -WORLD CIRCUS gaat zelden meer onder de $ 70 op ebay USA |
|
Was laatst voor Sadus - Illusions (2e hands) al bijna 18 euro kwijt en dat vond ik al veel... |
|
da's een DEAL! Die is zeldzaam alleen in eigen beheer uitgebracht, ik denk dat ik meer betaald heb! |
|
quote: Ben er wel mee. Maar eigen beheer die cd? |
|
CD???? Illusions is alleen op LP te krijgen, op CD heet ie "chemical exposure" en heeft ie een heel ander hoesje! |
|
quote:Oops! Sorry, bedoelde ook Chemical Exposure! Haal titels nog wel eens door elkaar. Is ook eigenlijk hetzelfde album. Nummers staan echter in andere volgorde... En hoes is inderdaad anders... |
|
dá's wat anders...die is effe minder zeldzaam dan de LP...maar 18 EURO is geen woekerprijs |
|
haha woekerprijs , surinaams ofzo maar ik heb Illusions nog op LP Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
woekerprijs, da's gewoon Nederlands hoor, kom je uit een achtergebleven gebied ofzo? |
|
quote: friesland Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja dus |
|
quote: Dat niet, maar vond het nog wel veel geld. Maar wel de moeite waard. |
|
Tankard doet het ook aardig goed op ebay! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=307&item=4010104592&rd=1 |
|
quote: ............ |
|
Dezelfde meneer verkoopt een hoop zeldzame(?) cd's. Zelfs nog een cd van Napalm Death, waarvan ik van mijn exemplaar ooit de hoes gesloopt heb. |
|
achja ik geef ook wel eens 35 of meer uit voor 1 plaat, als je het maar graag genoeg wilt! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |