|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ahh, dus ze zijn ook beter geweest. Mooi, ik vind BoN echt een ontiegelijk zoutloos album. En Cause of Death shirt heb ik ook ja, geweldig gaaf natuurlijk. |
|
Moet je "not dead yet" eens luisteren super vet HIRAX album.....HEEL anders dan BoN en dat andere nieuwe spul van ze! |
|
ik moet eigenlijk nog steeds die Phantasm demo hebben,waar zoals gewoonlijk niet meer is aan te komen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Volgens mij heb ik die nog liggen ergens die CD dan....Ik heb hem toen dubbel gehad.....geinteresseerd? Ik weet het niet 100% zeker, kan zijn dat ik hem al weggedaan heb....maar misschien heb ik hem nog! |
|
bist een skat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die kun je gewoon via de hirax website bestellen dacht ik. zou ik wel doen want die demo is briljant. |
|
he voor school maak ik een korte presentatie over de geschiedenis van thrash. Ik denk, dat het ongeveer begonnen is met Metallica, Exodus, Dark angel. daarna de grote Duitse Thrash Kreator, Sodom, Destruction enz. weet iemand hier wat meer over de geschiedenis van thrash? de volgorde, belangrijke bands, waar is thrash uit ontstaan(heavy metal?) enz. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Ga de Bay Area eens lekker uitdiepen zou ik zeggen |
|
interessant! wel ingewikkeld. het begon eigenlijk met metallica (die weer waren beinvloed door engelse bands zoals venom, diamond head en punkbands). ongeveer tegelijkertijd begonnen ook bands zoals Exodus en laaz rockit die later werk hebben uitgebracht. Na metallica was de volgende grote stap Slayer. De besprekingen over "show no mercy" gingen vooral van : "ongeloofklijk, deze band is Nog sneller als metallica". Als reactie op Metallica, Slayer en Exodus kwamen europese bands zoals Destruction, Sodom en Kreator (en Celtic frost en Bathory maar dat is meer death- en blackmetal) met nog harder materiaal. Deze bands beïnvloeden weer amerikaanse bands zoals Dark angel en Possessed om nog harder te gaan spelen. |
|
dank daar kan ik wat mee! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Er is een Thrash metal enceclopedie dat weet ik zeker.... Maar het is zeker begonnen met Venom, Raven, Celtic Frost, hellhammer... |
|
http://www.anus.com/metal/about/history.html klopt dit zo'n beetje? |
|
Nog mensen bekend met Evil Dead? Ik heb sinds kort het album Annihilation of Civilazation en die is behoorlijk gaaf. Hebben ze nog meer albums en zijn die de moeite waard? |
|
quote:The Awakening Demo, 1987 Annihilation of civilization Full-length, 1989 Rise above EP, 1989 The underworld Full-length, 1991 From the Depths of the Underworld Live album, 1992 Rise Above vond ik tof! |
|
Klinkt al goed, zijn ze allemaal de moeite waard? |
|
quote: Ik heb de japanse 2 op 1 RISE ABOVE en ANNIHILATION OF CIVILIZATION op teicheku records de originele Euro Steamhammer persing van de RISE ABOVE 3" MCD en natuurlijk hun tweede full lenght en de Live CD Live from the Underworld ofzo... Volgens mij is dat alles wat ze hebben uitgebracht, zeer gave band iig! |
|
quote: De films? Edit: Volgens mij was ik blind vanmiddag [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 09-03-2004 23:14] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2337.html Nieuws over de nieuwe Heathen cd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Yup ik vraag me af of Heathen nog wat is vandaag de dag....de line up is behoorlijk veranderd. maar ga het toch effe checken! |
|
Als je houd van ride the lightning en bonded by blood, wat is dan nog meer verplichte kost? |
|
Gewoon alle standaard bay-area bands. |
|
Yup check deze albums eens uit: TESTAMENT - THE LEGACY TESTAMENT - PRACTISE WHAT YOU PREACH VIO-LENCE - ETERNAL NIGHTMARE VIO-LENCE - OPPRESSING THE MASSES DARK ANGEL - DARKNESS DESCENDS SACRED REICH - IGNORANCE SACRED REICH - SURF NICUARAGUA LAAZ ROCKIT - NOTHING's SACRED LAAZ ROCKIT - ANNIHILATION PRINCIPLE VIKING - MAN OF STRAW DRI - THRASH ZONE DRI - CROSSOVER WARGASM - WHY PLAY AROUND XENTRIX - SHATTERED EXISTENCE NASTY SAVAGE - NASTY SAVAGE MORDRED - FOOLS GAME SADUS - CHEMICAL EXPOSURE TOXIK - WORLD CIRCUS FORBIDDEN - FORBIDDEN EVIL om er maar een paar te noemen, zou je je lol mee op moeten kunnen! |
|
Ik had het over 'verplichte kost' daarmee bedoel ik de echte uitblinkers dus niet alle bands edit: bedankt enforcer [Dit bericht is gewijzigd door b 11 op 10-03-2004 14:18] |
|
HAHAH je zou echt niet willen dat ik alle bands ga opnoemen dat zijn er verschrikkelijk veel... de meest eplaten die ik opgenoemd heb zijn toch wel underground classix...niet allemaal uit de bay area trouwens zo komt XENTRIX uit de UK maar klinkt wel verdomd bay Area achtig! Misschien ook nog de eerste HEATHEN erbij zetten ook heel vet! Misschien ook : NUCLEAR ASSAULT - SURVIVE NUCLEAR ASSAULT - HANDLE WITH CARE [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-03-2004 14:22] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |