IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash III Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 1:26 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 24 januari 2004 22:14 schreef testement het volgende:
damn right!

Hmm in hoeverre is Pantera een thrashmetalband te noemen? Ze lijken me eerder beinvloed door hardcore (houding, groove en teksten) dan door pure thrash. Hooguit in de snellere nummmers zoals Strength beyond Strength, Suicide not part II, Fuckin' hostile enz. Overigens een zeer goede band en een van m'n persoonlijke favorieten. Eeuwig zonde dat ze uit elkaar zijn

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 25-01-2004 12:45 by metal blade Profiel van metal blade

Zijn er eigenlijk Exodus opnamen waar Kirk Hammet nog in de band zit?

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 25-01-2004 12:46]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2004 12:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 januari 2004 1:26 schreef Borgia II het volgende:
Hmm in hoeverre is Pantera een thrashmetalband te noemen? Ze lijken me eerder beinvloed door hardcore (houding, groove en teksten) dan door pure thrash. ...

Luister Exhorder (Slaughter in the Vatican/ The law) eens?

quote:
Op 25 januari 2004 12:45 schreef metal blade het volgende:
Zijn er eigenlijk Exodus opnamen waar Kirk Hammet nog in de band zit?

Exodus heeft bij mijn weten minstens 1 demo met Kirk op gitaar; verder circuleren er bootlegs met hem erbij; er was naar aanleiding van de dood van Paul Baloff een site waar je bergen materiaal kon downloaden; ben url kwijt; is die nog in de lucht?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2004 13:25]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 25-01-2004 13:20 by metal blade Profiel van metal blade

Oeh.. die url moet ik echt hebben.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 13:36 by Borgia Profiel van Borgia

[quote]Op 25 januari 2004 12:57 schreef Mutilator het volgende:

Hmm ken die band niet sorry

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Orion
Usericon van Orion
Posted 25-01-2004 13:48 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 25 januari 2004 12:57 schreef Mutilator het volgende:

Exodus heeft bij mijn weten minstens 1 demo met Kirk op gitaar; verder circuleren er bootlegs met hem erbij; er was naar aanleiding van de dood van Paul Baloff een site waar je bergen materiaal kon downloaden; ben url kwijt; is die nog in de lucht?

ik heb die demo , staat wel op DC

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 25-01-2004 20:12 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nou ik vind Pantera meer thrash dan HC...maar ze klnken wel behoorljik modetrn da's waar misschien wel de voorvader van de NU-metal hoe vreselijk dat ook moge klinken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-01-2004 20:16 by Snagger Profiel van Snagger

Net de LP Neuropatolog van Debustrol gekocht, ook geniale thrash!

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 25-01-2004 20:36 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 25 januari 2004 13:36 schreef Borgia II het volgende:
Op 25 januari 2004 12:57 schreef Mutilator het volgende:

Hmm ken die band niet sorry

DOWNLOADEN NU!!!!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2004 20:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2004 20:16 schreef Snagger het volgende:

wie????? debustrol??? nog nooit van gehoord.

Orion
Usericon van Orion
Posted 25-01-2004 20:42 by Orion Profiel van Orion

zegt me ook niks :

http://debustrol.hyperlink.cz/ is dit de band?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-01-2004 20:53 by Snagger Profiel van Snagger

Jeps die is het inderdaad. Tevens Messiah - Hymn to abramelin van Chainsaw Murder Records aangeschaft met de zwarte hoes. Nu heb ik zowel de rode als de zwarte op LP. Heerschende plaat, oeeeh.

Ik, Wil Schuurman

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 25-01-2004 21:23 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 25 januari 2004 20:16 schreef Snagger het volgende:
tzjechse Slayer kloon, wel rauw en strak! en Freddy op de hoes, hopelijk hebben ze daar geen copyright-miserie mee gekregen

woei ze bestaan nog? hell yeah gewoon!

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2004 22:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 januari 2004 21:23 schreef IronGlory het volgende:
tzjechse Slayer kloon, wel rauw en strak! en Freddy op de hoes, hopelijk hebben ze daar geen copyright-miserie mee gekregen

woei ze bestaan nog? hell yeah gewoon!

die heb ik jaaaaaaaaren geleden voor 1 gulden gekocht; puur voor de Freddy hoes; nooit geluisterd en nu blijkt het een topplaat te zijn? Heheh; zo ff opzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2004 22:20]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 25-01-2004 22:32 by testement Profiel van testement

vanmiddag IRON ANGEL - HELLISH CROSSFIRE aangeschaft

thrash geweld!!

zzz

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 25-01-2004 22:35 by testement Profiel van testement

quote:
Op 25 januari 2004 1:26 schreef Borgia II het volgende:
Hmm in hoeverre is Pantera een thrashmetalband te noemen? Ze lijken me eerder beinvloed door hardcore (houding, groove en teksten) dan door pure thrash. Hooguit in de snellere nummmers zoals Strength beyond Strength, Suicide not part II, Fuckin' hostile enz. Overigens een zeer goede band en een van m'n persoonlijke favorieten. Eeuwig zonde dat ze uit elkaar zijn

albums als cowboys from hell en vulgar display of power zijn toch zeker thrash influenced.. de latere albums inderdaad (far beyond driven vooral) hebben inderdaad wat meer Hardcore/crossover invloeden

zzz

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 22:48 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 25 januari 2004 20:12 schreef enforcer het volgende:
Nou ik vind Pantera meer thrash dan HC...maar ze klnken wel behoorljik modetrn da's waar misschien wel de voorvader van de NU-metal hoe vreselijk dat ook moge klinken.

Hmm..als voorvaderen van de nu metal wil ik toch Machine head en Biohazard willen noemen. Alleen is Rage against the machine met de eer vandoor gegaan

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 26-01-2004 8:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Since last week, Sodom began putting stuff together for their first ever DVD release.
Currently, we are working ourselves through almost 200 hours of video tapes as well as boxes full of Jurassic photos. One thing that already points out at the moment: it's probably going to be a double-disc-set. As archives are not fully complete, we're asking you for your help once more: we're still seeking old/rare/obscure material, especially: fotos (promotional shots, live pics, backstage etc.), tourposters, rare releases (picture discs, digi packs, singles etc.), bootlegs (video and audio), video clips (especially the disappeared Ursel-video), TV appearances, interviews/reviews (magazines, TV).
So, if you own anything of that kind, please contact us through konz@sodomized.info. Don't forget some information e.g. year, label, tracklist et cetera. Five of you will be randomly picked to win one of five handsigned DVDs. (23.01.04)

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 26-01-2004 14:01 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 25 januari 2004 22:19 schreef Mutilator het volgende:
die heb ik jaaaaaaaaren geleden voor 1 gulden gekocht; puur voor de Freddy hoes; nooit geluisterd en nu blijkt het een topplaat te zijn? Heheh; zo ff opzoeken.
topplaat? Morbid Saint's spectrum Of Death of de eerste Atrophy zijn TOPplaten, het Debustrol-debuut is gewoon heel sterk...
Maar idd haal maar weer eens van onder het stof.

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-01-2004 14:07 by Borgia Profiel van Borgia

Vraag me af waarom duitse metal niet echt populair in Nederland. In de vorm van Dew Sentend en Kreator hebben ze toch een paar goede thrashmetalbands

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 26-01-2004 15:11 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja en SODOM, HOLY MOSES, DESTRUCTION en ASSASSIN, VENDETTA etc etc...

maar populair dat valt wel mee, bij de laatste SODOM/KREATOR en DESTRUCTION co headliner tour was het volle bak in de kade in Zaandam (uitverkocht! vrienden van mij konden weer naar Den haag terug!) en in de 013 was het ook behoorlijk druk!

Dus het valt wel mee met de populariteit van Duitse metal hier!

Toen in de 013 was dew Scented trouwens voorprogramma, vond het wel aardig mara niet echt om over naar huis te schrijven...een stuk betere dan het voorprogramma ni de kade dat wel!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2004 15:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 januari 2004 15:11 schreef enforcer het volgende:
ja en SODOM, HOLY MOSES, DESTRUCTION en ASSASSIN, VENDETTA etc etc...

maar populair dat valt wel mee, bij de laatste SODOM/KREATOR en DESTRUCTION co headliner tour was het volle bak in de kade in Zaandam (uitverkocht! vrienden van mij konden weer naar Den haag terug!) en in de 013 was het ook behoorlijk druk!

Dus het valt wel mee met de populariteit van Duitse metal hier!

Toen in de 013 was dew Scented trouwens voorprogramma, vond het wel aardig mara niet echt om over naar huis te schrijven...een stuk betere dan het voorprogramma ni de kade dat wel!

't is een kwestie van smaak maar Dew sentenced kan ik echt niet aanhoren. Dan maar liever de "oude" Duitse thrashers. Van Exhumer (duitse slayer ripp-off's) moet ik nog wat cd's hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2004 15:21]

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-01-2004 15:27 by Borgia Profiel van Borgia

Hmm misschien valt het met Duitse thrash wel mee, maar Duitse powermetal en heavy metal bandjes mijden Nederland als de pest. In een recent interview klaagde de zanger van Rage dat heavy metal en nederland niet samen gaan

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 15:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 januari 2004 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
't is een kwestie van smaak maar Dew sentenced kan ik echt niet aanhoren. Dan maar liever de "oude" Duitse thrashers. (...)

Tsja, da's op zich wel logisch. Dew-Scented is namelijk death/thrash en zeker geen pure thrash.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2004 15:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 januari 2004 22:48 schreef Borgia II het volgende:
Hmm..als voorvaderen van de nu metal wil ik toch Machine head en Biohazard willen noemen. Alleen is Rage against the machine met de eer vandoor gegaan

He, vergeet Body Count niet als voorloper van nu-metal...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com