|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de nieuwe Slayer totaal niet boeiend, en al helemaal geen thrash metal ik blijf nog steeds steil achterover geslagen van Razor, prachtband. Dark Angel's 'Darkness Descends' vind ik daar dan toch bij achterblijven (al ken ik niets anders van Dark Angel). Maar laten we wel wezen, ook 'Reign In Blood' van Slayer is erg agressief en gemeen, niet in het minst door de vocalen. Maar met die plaat ben ik dan weer opgegroeid, met de rest niet. Pestilence - Malleus Maleficarum mag wat mij betreft ook niet ongenoemd blijven tussen al dit geweld. |
|
quote: idd, alhoewel ik die plaat nou niet echt megabruut vind. wel ijzersterk materiaal en een van de meest onderschatte releases van eigen bodem. |
|
Precies het is allemaal prachtige muziek! ik ben het helemala eens met de stelling dat "malleus maleficarum" ook ene gweldig thrash album is...de eerste beide Pestilence albums zijn natuurlijk ook gewoon thrash! En inderdaad ook "reign in blood" is een geweldig aggressief album! en ik blijf erbij vergeet "spectrum of death" van Morbid Saint niet! zeker voor de Dark Angel liefhebberd een niet te versmaden album! |
|
quote: En de 5vwo'ers leren deze plaat ook kennen via het ckv2 boek "De Bespiegeling". Slayer is een begrip in mijn schoolboek, wat ik moet leren voor een proefwerk |
|
quote: Ja, dat is een hele goede cd. Eigenlijk zijn bands zoals dew scented etc slappe bands in vergelijking met al die oude cd's. |
|
Ja ik ben het helemaal met je eens, ken je STYGIAN ook een leuke band laatst oevallig een CD'tje van gescoord.... maar dat heeft ok te mekane met al die gladgestreken producties van tegenwoordig....zit weinig individuialiteit meer in releases...da's jammer En er zitten te veel stijlvreemde elementen in veel hedendaagse thrash bands, en dan doel ik op Black en Death en soms zelfs nu metal invloeden |
|
quote: Ja maar het gros van de metalfans kotst beiden uit tegenwoordig, dus dat ze door iedereen gewaardeerd worden is ook onzin. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: neen, nooit van gehoord? is het wat? wat voor stijl? |
|
HAHA, denk je dat, ja al die stoere manntjes die lopen te schreeuwen dat metallica zo kut is etc etc... maar evrvolgens lopen ze allemaal, geloof me, naar de Free Record Shopom St. Anger te halen...oh wat schijt ik daarop! Waarom denk je dat er toch zovele verkocht worden...allemaal van dei vantjes die hem "kut" en "slecht" vinden amar toch de nieuwe Metallica moeten hebben! Bij de Concerten idem, iedereen "schijt" op metallica maar dat staion was zo uitverkocht...raar he??? Er zitten gewoon een hoop mensen bij die de daaad niet bij het woord voegen....bij mij thuis zul je St. Anger niet vinden (god sent death wel trouwens HAHAHA) en ik sta ook niet vooraan te schreeuwen bij Jaymz en collega's.....als een band heeft afgedaan voor me heeft ie ook afgedaan! In zoverre dus ik denk dat veel mensen alleen maar schreeuwen...maar eigenlijk toch al die platen in huis hebben! |
|
quote:He! Ik heb die cd ook godverdomme...op de eerste dag dat hij uit was gekocht...ik was benieuwd...maar...nee... En sinds hij nog niet in jou kast staat mag je hem voor 5 euro hebben |
|
NENENENeeeee, al kreeg ik 5 EURO toe! Maar effe serieus zo gaat het wel ik kan zat mensen die oppervlakkig in metal geinteresseerd zijn, en die kopen elk metallica album blind, zelfs load en in sommige gevallen the black album vonden ze al niets en toch blijven ze ze blind kopen! Nou ja goed voor metallica....jaymz zijn bankrekening zal wel flink gevuld zijn! ach doet er ook niet echt toe.... INVOCATOR, heb gisteern hun eave the apocalypse CD gescoord, errug vet iemand?? ze zijn weer bij elkaar trouwens (hun drummer speelt vandaag de dag bij The Haunted!!) en gaan een nieuwe LP opnemen met een ASSASSIN cover ik be benieuwd! |
|
Fuck...aan wie moet ik dat ding dan kwijt? but serious: je hebt gelijk, ik was eigenlijk alleen nieuwsgierig..achteraf zonde van het geld...maarja.. Invocator! Die heb ik hier op mp3, toch maar eens het origineel aan zien te schaffen. Net bandje! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-10-2003 17:59] |
|
AHHAH probeer ebay kun je nog best een hoopp voor vangen....10 EURO moet ie wel opbrengen denk ik! Nou ja ik begrijp het wel ik heb ook van die bands die ik blind koop soms valt het mee soms tegen! INVOCATOR is heel vet vinnik, die eerste twee dan.... QUICK CHANGE - Circus of Death is ook een superaanrader ook voor de liefhebbers van US metal! |
|
machtige hoes ook, en een dikzak die me telkens aan een andere dikzak (nl die van Sacrilege) doet denken. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
welke hoes bedoel je? |
|
die Circus Of Death hoes Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Johnny Hoes Trouwens ik had jou en I.G. als kenners van het betere werk eigenlijk allang verwacht in mijn verse pentagram topic. |
|
quote:wat moet ik posten? ja ik ken ze ik heb die en die en die en ze zijn retevet, meer weet ik niet, geen randinfo van gerelateerde bands (denk ik). Maar als ik je'r een plezier mee doe, roep maar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nou zoiets en dat iedereen er naar moet luisteren etc etc blablabla (vooral wat je hebt overigens) |
|
Ik kan alleen de USA Pentagram met Joe Hasselvander van RAVEN op drums best wel vet erg Black Sabbath achtig..... ja die hoes van QC is behoorlijk vaag zit er nu effe naar te kijken wat een biggen zitten er i die band HAHAHAH, nou ja het klinkt super! Is DBC nog wat trouwens? ik zag laatst een CD ervan staan en ik heb er nog niets van! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 27-10-2003 20:05] |
|
quote: die ken ik niet. ik weet wel dat ze bestaan en dat het black sabbath achtige muziek is en dat ze al veel materiaal uit hebben. moet ik eesn uitchecken. |
|
Ik hou erg van een pot goeie DOOM, ik heb een week of twe geleden "beyond the crimson horizon" van Solitude Aeturnus binnen gekregen ook een wereld plaat! |
|
quote:Ik ga deze of volgende week al mn pentagram cd's rippen en op m'n FTP voro je zetten!!! dit kan echt niet (echt niet!!!!) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:dringend The Obsessed en BCC checken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |