|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er zit toch een echte drummer te meppen. Naoya Hamaii heet hij en hij heeft zelfs een endorsment van Mapex, Axis en Aquarian. Alleen die Death cover is echt om te huilen, muzikaal klopt het wel maar zo gauw die zanger zijn bek opentrekt zakt mij de broek af. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
Ik geloof er niets van, volgens mij is hert een drumcomputer...weet het 95% zeker, ik weet dat er een drummer staat in het boekje inderdaad een of andere japanner maar je hoeft niet eens goed te luisteren om te horen dat het geen mens van vlees en bloed is! |
|
Ik luister weer eens een cd van de heerschende band Merciless. Daar kunnen die moderne Zweedse prut-thrashers nog behoorlijk wat van leren! |
|
Ik luister nu naar de nieuwe Death Angel, the art of dying. Wat een heerschende plaat is dat, beter dan the ultra violence! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vet promo? gedownload? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Promo, en ik kan jullie verzekeren dat ze hun beste plaat ooit hiermee afleveren. Of ze moeten dit nog kunnen overtreffen. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 22-03-2004 14:29] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
beter dan the ultra violence.....met alle respect maar dat is bijna onmogelijk.... HAHAH, maar het maakt me wel heel nieuwschierig...veel snelle nummers??? |
|
quote: vertel eens wat meer. want veel recensisten vinden "act III" ook beter als "the ultra-violence" maar ikzelf vind dat absoluut niet. |
|
Death Angel - Devil's Metal heerscht enorm! Welke album is dat? |
|
frolic through the park Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik vertel jullie graag wat meer, maar ik plaats de recensie als het meezit vanmiddag nog online, ik zeg wel als het zover is. Overgens vind ik the ultra violence beter dan ActIII, ActIII kan saai worden, alleen de ballads zijn goed. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eej arjan ripp die promo eens en stuur hem via msn 1 a 2 nummers dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Tja, dan heeft death angel het onmogelijke gedaan. Het solo geluid klinkt heel appart, maar vooral de energie is veel groter dan op tuv. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Doe ik van de week, ik ga nu weer verder met de recensie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vet man....fuck ik moet ook eens wat van die Promo's krijgen HAHAHHA! ik heb mijne trowuens al besteld!!! |
|
heersch shirt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heh, die tekst op de achterkant I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
btw hans, geef eens een gil als je nog wat bij NB gaat bestellen. Dan doe ik met je mee. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Had Tankard niet een nummer met de ijzersterke titel: 66 6-packs. dat is toch een van de meest grappige titels ooit. |
|
ja errug vet kost € 15 bij Nuclear Blast...moet iker ook eentje meebestellen voor jou Aris? Ik moet de order mog afsturen! PS ga je ook naar Arnhem de dertigste naar TANAKRD???? EDIT: Aris mail me effe op mijn werk, je hebt mijn email toch???? [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-03-2004 14:56] |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mij lijkt dat shirt ook zeer wreed! Zeker kopen bij hun standje de 30tigste. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kan je mij even mailen dan? ik zit nu achter een andere computer en het dus je mailadres niet in mn adresboek staan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hboekraad at thyssenkruppliften punt nl |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |