|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dark angel - darkness descends. blaast ALLE bovengenoemde cd's qua agressie weg. verder canadese Sacrifice. vooral de cd "forwards to termination" is zeer goed. |
|
The Burning Of Sodom Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Defiance - Product of Society ... uit 1989 ... kent iemand die? Fantastisch gitaarwerk, stem wel een beetje monotoon helaas... |
|
klinkt op zich niet slecht, herken zelfs wat oude thrash invloeden van Sepultura |
|
Nostalgie steekt de kop op ... ik ben nog op zoek naar hun andere CD's ... ken jij ze? |
|
Metalprovider heeft een kleine discography, ik zal morgen even kijken of het spul nog ergens te bestellen is! Misschien displeased records... |
|
|
|
Hey, fantastisch ... jammer alleen dat er ook nog een punk band is die Defiance heet ... is nog slechte punk ook! |
|
Punk/Hardcore ja...beetje jammer, zoekt af en toe zo moeilijk |
|
Ik kan beide albums rippen, product of society en void terra firma, iemand mailt maar! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Tja in het rijtje super agressieve thrash voert RAZOR de boventoon denk ik! IMO nog aggressiever dan dark Angel. RAZOR - VIOLENT RESTITUTION RAZOR - SHOTGUN JUSTICE SACRIFICE - FORWARD TO TERMINATION MORBID SAINT - SPECTRUM OF DEATH ASSASSIN - INTERSTELLAR EXPERIENCE ARTILLERY - TERROR SQUAD HOLY MOSES - FINISHED WITH THE DOGS SABBAT - DREAMWEAVER er zijn veel aggressieve thrash platen....inherent aan de muziek..RAZOR en DARK ANGEL zijn toch wel de top qua aggressie denk ik, alhoewel ik zou een sgoed moeten kjiken in mijn platenbak! DEFIANCE is vet trouwesn, vooral die "product of society" dei ik pas recent op CD wetente scoren! |
|
Wie kent de band Sickening gore? Heb hier ooit een cd van gehoord en blies me uit mijn kisten. Klonk als Morbid Angel die door Slayer geschreven nummers speelde over de apparatuur van Entombed onder invloed van hoge dosisses Red Bull.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Uit Zwitserland toch? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik zit nu in een retro-thrash periode en laatst heb ik Razor ontdekt ... erggg goed en zeer aggressief ja! |
|
RAZOR rules gewoon heb gisteern (weer) shitgun justice gedraaid daar krijg ik gewoon een buitengewoon hoog adrenaline pegel van AHAHAH! Vooral als je het volume bovengemiddeld draait! MORBID SAINT is ook supervet trouwens, lijkt erg op DARK ANGEL |
|
Ik Morbid Saint eens ergens opduikelen ... heeft iemand trouwens een rip van de demo "Out of the System" van Abacinate (goeie kwaliteit)??? Ben ik al een tijdje naar op zoek, maar is redelijk moeilijk aan te komen. |
|
kijk eens naar dit goede nieuws http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=1683 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Goede zaak, FORBIDDEN RULES! nou moet ik zeggen met name de eesrte twee platen dan die zijn echt |
|
Sickening Gore is erg goed te pruimen zeg! Ik luister op dit moment hun Destructive Reality CD...lekkere muziek om het huis mee te verbouwen! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 24-10-2003 15:31] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
heb zojuist de 3-way thrash video binnen! VET, met DARK ANGEL, CANDLEMASS en D.A.M. live in de Hammersmith Odeon, heerlijk |
|
Ik heb zojuist een cd van Exodus (dankzij een mazzeltje) en een cd van Whiplash (dankzij m'n meisje ) gekocht. Vooral Whiplash komt verassend uit de hoek! Ik kende ze tot nu toe alleen van naam, maar dit is echt heerlijke wegluisterthrash |
|
NAILED TO THE CROOOOOOSSSSSS!!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Whiplash of Destruction? |
|
Whiplash had je het toch over? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |