|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zoetrope - amnesty heb ik al heel lang, vond ik toen niet zo best. Oud Vuil. |
|
quote:Doe mij maar Insult To Injury, nog nooit zo'n vette zanglijnen gehoord op 'n Thrashplaat, hm op Forbidden's tweede LP na mss. En dat Drumwerk op ItI, klinkt keihard maar toch technisch heel sterk (tegenritmes, tussenmaten, noem maar op) Zoetrope, "Hardcore Street Metal", haha, die neger zijn kapsel blijft cool. Van mn LP zijn al enkele van dieverbindingsstukjes afgescheurd (waar die hokjes uitgesneden zijn pff leg dat eens uit). [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 02-03-2004 9:34] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik snap hem |
|
Exodus - Piranha live kheb die video van Combat Records Party uit 1985 op de pc.. met Slayer, Venom en Exodus dat is pas vette shit.. damn 18 maart Relentless Assault in Gemert.. thrash @ school.. Relentless Assault.. Throath-Slithing Thrashmetal! |
|
next song.... ain't about a fucking tunafish Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
PIRANAHAHAHAHAHAHAAAAA zoetrope is gaaf zeg, vooral die amnesty plaat is overigens ook de enige die ik ken zzz |
|
quote: Daar zeg je wat, de zanger van Forbidden vind ik nogsteeds geniaal. Jammer dat hij daarna niks noemenswaardigs meer heeft gedaan. Altijd dat gezeik over hun gezinnetjes. |
|
MORTAL SIN! dood |
|
quote:oh jawel hoor wat geklooi met zn stem maar geen Metal meer... och ja, de platen zijn er en kunnen niet meer afgenomen worden @Sauron: I Am Immooortaaaal nenenenene Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zo is het forbidden evil zzz |
|
Natuurlijk, de platen zijn geweldig. Jammer dat er alleen zo weinig van te krijgen is, ik heb alleen de 2 albums en die live-mini. Heeft er iemand misschien nog demomateriaal uit de periode dat ze nog Forbidden Evil heetten? (het album Forbidden Evil is schijnbaar een soort best-of uit hun begin periode) Dus als er nog nummers zijn die ik nog niet ken zou ik ze graag willen horen. Bootlegs zijn ook welkom, zowel audio als video. |
|
hmm ik heb de as good as dead demo als mp3.. klinkt wel leuk maar doe mij maar gewoon forbidden evil full lenght.. kwaliteit van die demo's zijn nogal gaer~! (en er zit weinig verschil in) [Dit bericht is gewijzigd door testement op 05-03-2004 11:44] zzz |
|
ik heb: Forbidden evil demo's (als ik me ff niet vergis) en een volledige Forbidden live video allemaal op mn PC zelfs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
die van ultimate revenge deux? geweldig die! zzz |
|
ja die idd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ze net terug uit Florida waar ik een dag van het Florida Metalfest heb mee mogen maken was gaaf al was de opkomst ronduit bedroevend! In de grote 7,000 personenhal was hooguit 600 man HAHAHHAH!! Heb ben Meyer van Nasty Savage en Eric Petersson van testament ontmoet was super gaaf, heb de nieuwe Nasty Savage CD (werelds!!!) MOD speelde de sterren van de hemel (HEEL veel oud werk en lekker controversiele uitspraken van Billy Milano HAHAHHA KIKKE!) BODY COUNT werd gelijk na hun optreden aangehouden door de politie vanwege zeer provocerenede texten op het podium HAHAH en natuurlijk droeg Ice T "cop killer" op aan de aanwezige agenten en liet het "hele" publiek spreekkoren zingen van "fuck the police"... Bovendien kwam er een striptease danseres op het podium wat daar niet mag bij een general admission optreden HAHAHHA... Seven Witches was cool, Testament had een bescheten geluid en kreeg als Headliner geen soundcheck omdat het festival al te veel was uitgelopen, de eerste 3 nummers totaal geen gitaar, moet een nachtmerrie voor ze zijn geweest, paul Bostaph beukte er iig goed op los! Verder was ook RAVEN zeer de moeite waard al waren ze wel erg oud geworden vergeleken met hun optreden dat ik zag in 1997. jag Panzer was cool, PRONG vond ik niet veel aan....en er speelden nog heel veel andere bands die ik niet kende... Zondag heb ik helaas moeten missen vanwege mijn vlucht terug....OBITUARY, DEICIDE en NASTY SAVAGE waren de grote trekpleisters.....nou ja! |
|
Gaaf man!!!!!! Ik ben echt benieuw naar de nieuwe van Nasty savage. Ik neem aan dat MOD vele oud werk heeft gespeeld want dat is echt super. Ook leuk dat Bodycount nog (weer?) bestaat. Ik heb die altijd best goed gevonden, vooral de derde cd. Speelden ze nog nieuw materiaal? |
|
ja MOD speelde bijna alleen maar materiaal van de eerste CD en twee nummers van de nieuwe CD die live helemaal niet zo verkeerd klonken.... Body COunt HAHHAH best grappig ja, maar die Ice T is wel oud geworden zeg, hij is al iets van 45 hoorde ik... Ja BC speelde 1 nieuw nummer....maar was er niet echt weg van de eerste BC plaat kan me best bekoren.... Mijn PC thuis is fried anders zou ik je zo de nieuwe NS kunnen sturen/branden.... |
|
Dat klinkt wel geweldig gaaf, alleen jammer dat je Obituary hebt moeten missen natuurlijk |
|
quote: Dat is zeer vriendelijk maar ik negeer kopien expres zodat de impact des te groter is als ik die cd binnkort origineel koop. maar toch aardig van je |
|
vet enforcer! zo ik wist niet dat Body Count nog bestond heb nooit meer wat van die lui vernomen, wel spijt ik wil je altijd nog wel een keer zien ! HIRAX: Work On 'The New Age Of Terror' Nearing Completion - Mar. 7, 2004 Reunited Los Angeles thrashers HIRAX are currently putting the finishing touches on their latest studio recording, "The New Age Of Terror". The album is being recorded and produced by Michael Rozon (MELVINS, ADRENALINE O.D.) at Speed Semen Clove Factory in North Hollywood, Ca. "This is going to be our most powerful record to date", vocalist Katon De Pena said. "It's dangerously fast and heavy." "The New Age Of Terror" will be released this spring on Deep Six Records as well as HIRAX's label Black Devil Records on CD format as well as limited edition picture disc. HIRAX will headline two U.S. festivals beginning in late April as well as a show at the infamously legendary New York club CBGBs, which will mark HIRAX's first-ever appearance on the East coast. The band will head to Europe in June and July for more festival appearances. Check out www.hirax.org for further details. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hmmm, jammer... Geloof het of niet, maar wilde je deze week een mail sturen ivm bepaalde cd's (o.a. Hellhammer). Wel gaaf van dat festival in Florida. Typisch dat zo'n festival weinig mensen trekt. Misschien een beetje metalmoe daar? Ben erg benieuwd naar nieuwe werk Nasty Savage... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 09-03-2004 11:53] |
|
Hirax.. daar heb ik nog een promo van liggen. Barrage Of Noise heet ie als ik me niet vergis, vind het niet echt bijzonder alleen. |
|
je moet ook Raging Violence luisteren 1 van mn favoriete cd's Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |