|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: een van mijn lievelingsbands. die remasters zijn echt supermooi, met leuke extra nummers. zeer essentiele aankopen volgens mij. |
|
Die streams... CD die ik gekocht heb is een mega collectors item en ik ben blij dat ik hem heb maar hij is grotslecht....nog niet eens demo kwaliteit meer een oefenruimte tape! alle ouwe death records CDs zijn behoorlijk zeldzaam, ik heb ook die 2 op 1 CD van de MENTORS Maar moneytalks is wel een vette LP trouwens... Maar die reissue szagen er idd goed uit, is weer eens wat anders dan die walgelijk slechte bootlegs die hje tegewoordig vaak tegenkomt van Angel Dust, Apocrypha, vendetta (waanzinnge band trouwens!!), Numm Skull etc etc |
|
"Convicted" heb ik vandaag beluisterd, ga ik zeker snel bestellen! Cryptic Slaughter deed qua riffsnelheid nogal denken aan een nummer als "The Burning of Sodom" van Dark Angel, of de snellere stukken van Assassin (kan aan mij liggen, maar af en toe klinkt het allemaal wat te snel om "kloppend" te zijn. Bijvoorbeeld 36 aanslagen per seconde ipv 32, zoiets). Vooral de soleerstukjes met zo'n ultiem snelle ritme-riff op de achtergrond waren überheerschend! Maar volgens mij allemaal hele snelle, korte nummertjes, en nog een stel live nummers stonden op die remastered cd. |
|
maar wat helemaal heerscht is dat TANKARD binnenkort met een neiuwe plaat komt, B-Day was zooo vet, live ceht een van mijn favorieten, wat zijn die vet zeg (letterlijk en figuurlijk natuurlijk!) |
|
quote: de nummers zijn wel goed vind ik. alleen de productie is om te huilen. |
|
Welke productie LOL! Is Convicted beter?? |
|
quote: ja , convicted is wel beter. |
|
Jammer eigenlijk dat Skycvlad niet meer echt op poten staat ik las net dat hun nieuwe CD binnenkort uitkomt en dat daar zelfs het royal symphony Orchestra hun medewerking aan heeft verleend, de eerste 2-3 platen zijn toch echte vette klassiekers! Oh wat was ik fan van ze in 1992-93..als broekie heb ik ze vaak gezien... ik heb het laatste optreden met Walkyier in delft NL ook nog gezien in 1999, VET ze speelden toen weer vele oud materiaal! Hmmm...ik ga sdie convicted ook snel ens aanschaffen! |
|
quote: Vroeger kon ik skyclad niet zo waarderen maar ik heb onlangs hun debuut nog eens gehoord en werd helemaal weggeblazen. Schitterende cd! het gekke is dat ik ze eens live heb gezien in Willem II , net na het uitbrengen van hun debuut(met Rage in het voorprogramma). Het gekke hieraan was dat een maat van me zat te zeuren dat niemand mee wilde gaan naar dit optreden. Toen zijn ik en een andere kameraad maar gegaan, vooral voor die vriend en eigenlijk niet voor die band. het was op een zondagmiddag en toen had ik nog niks te doen. WIj gingen met de trein en die ene maat zou wel op komen dagen. Die kwam dus niet. Maar het optreden was wel goed. Dus zo erg was het niet. Ken je trouwens acid reign? die waren ook best goed. En natuurlijk onslaught. Ik draai hun eerste twee nog steeds vaak! |
|
KIKE man ik heb ze voor het eerst gezien op de "prince of the poverty line tour".... Ik vind ze geweldig, vooral de eerste 4-5 platen dan en sde laatste met Walkyier "Folkemon" die was behoorlijk back to the roots! ja natuurlij Acid reign en Onslaught geweldig! Maar de beste Engelse Thrash vind ik (buiten Skyclad) SABBAT en XENTRIX.... Ik heb laatst de eerste twee SABBAT CD's eens gescoord bijde plaatboef had ze al maar ga er een vriend heel erg bnlij mee maken....Dreamweaver is zeer moeilijk verkrijgbaar! Acid reign is vet ja vooral die twee CD.... Onslaught is "the force" en "power from hell" erg cool! Zoek nog steeds de originele "the force" CD dat was de allereerste CD op Under One Flag (CDFLAG 1) aargghhh verzamelen gaat me nog eens mijn bankrekening kosten! |
|
Enforcer, heb vandaag je cd binnengekregen. Echt bedankt, dat ding is echt mega vet!!! Vooral nummer 2, Tired and red heet dat geloof ik. We maken het wel goed in de Effenaar |
|
daar ben ik niet helaasch maar dat zit wel goed joh! Ik wilde je nog een scan van het hoesje mailen maar dat was te groot voor je inbox, heb je een ander email adres? Cheers Hans KIKKE CD he, echt een van de grootste thrash klassiekers! AGENT ORANGE........A FIRE THAT DOESN'T BURN |
|
Ik heb alleen een hotmail adres en het adres waarmee ik naar je toe gemeeld heb. Maar ik pluk het hoesje wel van internet. Heb trouwens ook die live cd van Sodom maar gekocht. Man, wat een heerschplaat!!! Leer Sodom pas net kennen, maar wat heb ik die band enorm onder gewaardeerd. Naplam in the morning is echt een vet nummer, en dat nieuwe nummer, The Enemy inside mag er ook zeker wel wezen!!! |
|
Waarom ben je er trouwens niet bij in de Effenaar?? |
|
Je die nieuwe CD is echt vet en bovenal ECHT live! Moet je M 16 eens aanschaffen dat is een super thrash granaat...daar staat napalm in the morning en among the weirdkong ook op! Sodom is toch wel mijn favoriete Duitse Thrash band alhoewel ik ze allemaal wel kan waarderen...... Oh ik ebne r niet omdat we hadden afgesproken om met zijn aleen maar Antwerpen te gaan, dat kwam zo uit! |
|
quote:Dus Kreator, Destruction en Sodom in Tilburg heb je gemist?? |
|
AAGGHH in de Kade was het nog veel vetter! |
|
quote: Wat!? Is dat ding op CD uitgebracht? Dat wist ik niet. Ik heb hier de LP liggen, maar ik zoek toch nog de CD-versie. Hint! |
|
Die gaat nooit weg, die is zo fukking zeldzaam, de originele persing dan he op Death records, maar ja hij is op CD uitgegeven. Maar er zijn geloof ik reissues uit van de Cryptic Slaughter CD's ik weet alleen niet ook van deze? Check de online ailorderbedrijven eens als Large EMP of Nuclear Blast |
|
Van deze is geen reissue. Helaas. Ik kan geen copie bij je scoren? De nieuwe versies Convicted + Money Talks heb ik sinds kort thuis. Ben er erg blij mee. Ik heb er zelfs nog een limited 7" bijgekregen. |
|
Ja kan best mail me effe! tankard@NOSPAM wanadoo.nl |
|
quote:ze zijn alle vier geremasterd zag ik in ed platenzaak! Kosten wel nog flink geld en jah Death Records, das gewoon een onderdeel van Metal Blade vraag me niet waarom of hoe... maar CS rokt wel ED: in België hadden we ook een CS, maar die heetten wel SIXTY NINE, klop hetzelfde als CS en consoorten maar net iets eenvoudiger, de LP heette JUST FOR THE FUN en had een machtige hoes imo, ziehier: Nu komt ook SOOTHSAYER me te binnen schieten, wie kent deze (nog)? [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 04-10-2003 14:02] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Die band ken ik wel. De demo vond ik werelds toentertijd. De cd Have A Good Time (uitgegeven bij Shark Records)gekocht. Maar die vond ik maar slecht. Ik heb van de cd een klok gemaakt... |
|
quote:BRUUT! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |