|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja ik ook maar wel beperkt. Black sabbath,Oude trouble, crowbar en my dying bride zijn bands die ik te allen tijde aan kan horen entot mijn favorieten horen maar verder niet te veel. op zijn moet ik gewoon een vette versnelling horen. |
|
quote:Dead Brain Cells? een der betere Canadese Thrashbands, imho Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja ik ook, maar op zijn tijd hou ik wel van dat melodramatische klaagzang van candlemass of SA, Trouble vind ik ook te gek, met name de ST uit 1990.... Count raven ook te gek! en GOSDSEND van Dan Swano...al is dat wel erg trieste muziek AHHAHA! Maar goedIk zit ondertussen te bangen met "monument" van HALLOWS EVE op de stereo wat een knaller dei riffs zijn zooo effectief en geniaal! |
|
quote: fuck, hoe ken ik Candlemass nu vergeten een van mijn absolute lievelingsbands. ROT GUT!!! Dog Dung, TV CUM etc. etc een van de vetste stamp nummers aller tijden. Ik en een maat moeten altijd lachen bij dit nummer.Toendertijd in de Aardschok schreven ze in de besprekeing van deze lp: .. en daarna volgt het matige "Rot gut". terwijl wij (toevallig) dit een van onze lievelingsnummers vinden. smaken verschillen nu eenmaal maar toch vonden wij dit een uiterst debiele bespreking en het werd alleen maar slechter daarna |
|
ja ik heb het al heel vaak moeilijk gehad met de aarsschot besprekingen...maar goed da's een anders topic! M 16 van Sodom gaven ze een 70 geloof ik terwijl ik dat een van de beste SODOM albums ubehaupt vind en zekere een 85 had moeten zijn, dat soort bends krijgen in de aardschok helaas nooit erkenning! Terwijl ze heel erg in het hol van KREATOR zitten, zelfs endoramam kreeg nog een 87 ofzo geloof ik, nou als er een ballenplaat is is dat hem wel! |
|
quote:Zo laag? Wat geven ze dan voor Code Red? een 30? |
|
ook een 70 maar dat was vanwege de bonus CD ik weet het nog goed zonder die kon je 20 punten eraf trekken! wat een BS zeg wereldplaten zijn het waarbij M 16 toch de sterekere nummers en productie heeft.... De Laatste Destruction vond ik ook erg goed , ende laatste Kreator ook wel goed een hele verbetering iig! |
|
Inderdaad! Vreemd trouwens.. ik vond Code Red _bijna_ even goed als M16, terwijl ik die bonus cd een beetje saai vond! Metal Discharge heerscht inderdaad hard, DAAR de bonus-cd van is gewoon humor, vooral Whiplash komt verassend goed uit de bocht! IMHO bijna beter dan het origineel! |
|
Ja kikke CD, ik vond Code red ook rg goed hoor...maar M 16 klinkt effe vetter met name de drums.... Ik vind bijna alle SODOM releases op "obsessed by cruelty" na wel te pruimen, persoonlijke favoriet is "get what you deserve" uit 1993 dat was de eerste die ik kocht toen ie uitkwam! lekker hakken... |
|
Is die niet uit '94? Tapping The Vein en Agent Orange zijn ook nog favorieten! |
|
Yup je zou wel eens gelijk kunnen hebben hij is opgenomene in 1993 maar uitgebracht begin 1994! |
|
Kiek noe! Zijn die hoesjes toch nog ergens goed voor Vreemd dat ze zo vaak van formatie zijn gewisseld trouwens |
|
Valt op zich wel mee, ze hebben alleen erg vele gitaristen gehad, maar 3 drummers! de laatste line up is toch al sinds 1996 stabiel....ik vind Bobby niet zo'n fantastische drummer overigens, Atomic Steif was beter! hij wordt wel met de plaat beter...en strakker...ik hoop dat ie op de volgende plaat eens flnik uitpakt dan kan hij zich definitief onder de goede thrash metal drummer scharen, ode Red en M 16 waren al een flnike verbetering! Ik hoop dat ze eens een andere producer uitchecken die gast (Andy Classen) dei de laatste tankard heeft egdaan is errug goed! |
|
Brings vond ik ook beter! Maargoed, ze maken alsnog muziek en blijven doorgaan, daar heb ik gewoon veel respect voor...ze worden er ook niet zachter op! Voorbeeld: Expurse Of Sodomy -> M16 |
|
Nou die Bernemann was live errug vet ik vond zijn gitaargeluid stukken beter als die gast van Destruction en Kreator ook qua solo's was ie de betere...ik weet niet hij has een intimiderend vet crunchy toon.... Ik heb eigenljik door een ENGL SAVAGE 120 amp gekocht hij krijgt er zo'n vet geluid uit! BRINGS was iop het end meer een punk gitarist...daarom is ie er ook uit gegooid...op die live band is ie goed maar niet overweldigend...met name de solo's zijn erg slordig! Frank Blackfire was ook erg goed.. Ik vind de nieuwe drummer van Destruction werelds trouwens! En de drummer die op cause for conflict van Kreator speelde was van eenzame klasse maar daardoor iets te druk...dat was die gast van WHIPLASH! |
|
Ik vond die punk-invloed op Sodom best aardig, hoewel het inderdaad gewoon thrash moest blijven. En is dat die drummer van Whiplash? Tering! Die kan dus heel wat meer dan wat hij bij Whiplash laat zien dan! Hulde! |
|
Nou heb je "insult to injury" wel eens gehoord ik zou het niet kunnen HAHAHHA, da's best pittig en de tempi op "ticket to mayhem" zijn ook best pittig! maar hij is natuurljik ook niet stil blijven staan....ik kan die kreator plaat overigens best waarderen, maar veel van het post 1990 werk vind ik minder |
|
Ik heb op dit moment alleen Power & Pain liggen, kijken of ik Ticket to Mayhem nog ergens vandaan kan toveren, zou wel mooi zijn! En natuurlijk is hij vooruit gegaan, Kreator is toch wat groter dan Whiplash/Exodus of bijvoorbeeld Tankard. Toch mooi dat ook de "kleinere" artiesten wat werk aangeboden krijgen bij de wat grotere bands! En toch is Violent Revolution nog 1 van mijn favo Kreator albums, maar dat kreng ademt gewoon nostalgie uit! |
|
quote:Tony Scaglioni heeft zelfs nog even bij en Belgische band gespeeld samen met Peter Itterbeek (ex-Channel Zero en Erode To Greed, nl Mantra! Wegens interne problemen is de CD er niet gekomen hoewel alles klaar was (hoes en al). Jammer, was zeker een leuk item geworden. Heeft iemand de Erode To Greed Demo? Thrash voor gevorderden! Forbidden, Belgian Style! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmm voor mij staat BONDED BY BLOOD ver boven alles wat kreator ooit heeft uitgebracht! Maargoed, ik ben ook verzot op die oude thrash.. maar waarom zijn er tegenwoordig geen fatsoenlijk thrash bands meer? Of het is van die zeer slechte neo-thrash of black/thrash (waarvan ik sommige bands wel kan waarderen overigens, desaster of nifelheim) maar pure thrash is echt mors en mors dood lijkt het wel! Gelukkig was er nog een band als Assassin die wacken omver speelde.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hmmm....nee dan grijp ik toch VEEL liever naar "extreme aggressions".... Nou ik denk niet dat KREATOR veel groter is dan EXODUS, ik denk persoonlijk dat EXODUS heel wat meer albums verkocht heeft dan KREATOR.....ze hebben zelfs een tijd op CAPITOL records gzeten en da's toch een behoorlijk major label! TANKARD is eind jaren 80 iook behoorlijk grioot gewest maar is weer helemaal terug in de underground! Ik heb je mijn lijst egstuurd trouwens op je zwaremetalen mailadres, hij staat ertussen misschien kunnen we wat regeln! |
|
Wat vind men trouwens van hobbs angel of death? Prachtig!!! Ik, Wil Schuurman |
|
@Enforcer: Ah, is goed! Ik had het wel over de situatie NU, dan krijg je toch meer namen te horen als Destruction/Kreator/Slayer (even niet vergeten), die als laatste albums (op Destruction na) toch echt bagger afleverde (IMO Violent Revolution dan weer niet..maar daarvoor wel 2 tot 3 rot-albums). Overigens heb ik liever Pleasure to Kill [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-10-2003 21:18] |
|
Ja geweldig ik heb de eerste CD en de "inheritance" CD uit 1995! KIKKE, volgens mij is dat alles wat ze ooit hebben uitgebracht de Australische Slayer! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |