|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nee gewoon mijn thuis adres maar je kan ook gewoon hans at enforcermetal punt com doen dat komt ook bij mij thuis uit! Cheers Hans |
|
quote: HAHAH wat maakt jullie zo zeker dat je hem wel past Hein is echt behoorlijk dun hoor! |
|
haha, ik heb ook een hair of the dog shirt, maar dan met op de achterkant een gast met een dynamiet staaf in zijn oor, the METAL EXPOLSION! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: hm ik ben een vrouw ik pas die vast wel |
|
LOL en vrouw die van TANKARD houdt...dat zullen er niet veel zijn! Cheers |
|
insgelijks ik dacht dat de avatar en de subtitle toch wel enig vermoeden zou wekken haha |
|
Tja weet ik veel....je muzziekkeuze is nogal ontypisch voor een meisje....elemaal niet errug trouwens |
|
quote:Ook vrouwen drinken bier, en mensen die bier drinken luisteren naar Tankard! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat weet ik maar wes eerlijk....veel meiden kom je niet tegen bij een TANKARD concert! |
|
hehe i guess Maar even back to thrash. De nieuwe Death Angel beter dan ULTRA-VIOLENCE? Ik kan het echt niet geloven hoe graag ik het zou willen. En een sterker album als Ultra-Violence is een droom voor menig thrasher lijkt me..na Act III lijkt me dit merkwaardig |
|
Mij eerljik gezed ook, maar ik weet dat Arjan een goede smaak heeft dus hij heeft me wel heel nieuwschierig gemaakt! aar eerlijk gezegd vind ik act III het misnet DA album....we gaaf maar teveel funky en poppy. Ik hoop dat er echt vette thrashnummers op de neiuwe staan met polkabeats enzo, net als op the ultra violence....nou ja een slecht album hebben ze nog nooit gemaakt dus ik ben superbenieuwd! |
|
dat klopt ik ben erg nieuwsgierig ja. Nu zit ik steeds met Tankard in mijn hoofd..zou echt gaaf zijn als die een DVD gingen maken! |
|
quote: Menig thrasher zal zeer blij zijn met dit album. Als het op een van de 3 oude albums lijkt is het the ultra violence wel. Ik ben er erg enthousiast over, maar ik denk dat jullie dat ook zullen zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
da's alleen maar goed niews the more violence, the better |
|
LOL als het maar wel, good friendly violent fun is! |
|
precies we moeten het gevoel hebben dat wij, de thrashers, de kwade priester een finale dood brengen als we 'm vermoorden als 1 |
|
quote: op de derde verdieping? |
|
lol ja kunnen we daarna nog rondhossen in het park, mochten we zin hebben |
|
dan zal agent oranje ook wel even langs kummen zzz |
|
JA HOOR ZE FLIKKEN HET DEATH ANGEL! wat een vette plaat is het geworden jezus christus , ik zeg niet dat hij meteen ultra violence overheerscht. denk dat deze plaat moet groeien om ultra violence(blijft toch 1 van de ultieme thrash platen) voorbij te gaan. echt waar het is moeilijk om je hoofd stil te houden met deze geweldige plaat! en de mix tussen de ballads (om even op adem te komen) is ook geweldig! kan niet wachten om death angel weer live te zien! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoe heb jij em ineens kunnen beluisteren??? Morgenavond krijg ik iig telefoon van Rob van Death Angel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
heb hem even gedownload! hij stond gelukkig op DC Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kan je je een beetje vinden in mijn recensie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
jupe helemaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |