IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2008 15:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 9 januari 2008 9:58 schreef JWurm het volgende:
inderdaad, objectiviteit is eigenlijk altijd een illusie, dan kun je maar beter duidelijk zijn. Ik denk dat we bij Lords of Metal wat dat betreft gewoon liever kiezen voor de botte bijl, da's wel zo duidelijk en aan zwak geneuzel heeft toch ook niemand, als artiesten niet tegen kritiek kunnen dan moeten ze hun spul maar thuis houden.


Hehe, ik heb voor ZM ook wel eens bands (volkomen terecht) afgezeken, en nee, sommige bands waren daar niet blij mee. Maar net wat jij zegt: dan moeten ze hun ondermaatse zooi maar niet opsturen....


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-02-2008 22:08 by mental Profiel van mental

Misschien hoort ie niet echt thuis in dit topic maar ik vond dit wel een vermelding waard :

Suicide Silence : laat ook al zo'n goed visitekaartje achter door meerdere keren te vertellen dat ze het te gek vinden om voor het eerst in Duitsland te spelen! Domme Yanken.
Stephan Gebedi

jezus, als je geen zin hebt om een stuk over een concert te schrijven doe het dan niet. dat een blad als aardschok dit plaatst...heel zijn artikeltje over het optreden van Behemoth zoog aan alle kanten, werkelijk het slechtste wat ie ooit geschreven heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-02-2008 22:09]


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2008 22:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2008 22:08 schreef mental het volgende:
werkelijk het slechtste wat ie ooit geschreven heeft.


ken jij zijn muziek????


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-02-2008 22:23 by mental Profiel van mental

haha,jawel, niet alles maar wel een hoop. maar kom op, zo'n stukje slaat toch nergens op ? schrijf dan helemaal niks, zeg dan dat je de band gemist hebt ofzo.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2008 22:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2008 22:23 schreef mental het volgende:
haha,jawel, niet alles maar wel een hoop. maar kom op, zo'n stukje slaat toch nergens op ? schrijf dan helemaal niks, zeg dan dat je de band gemist hebt ofzo.


is idd zo. ik weet niet of de "hogere machten" achter de aardschok een soort van kwaliteitscontrole hanteren???

(en voor de goede orde, de 1e twee cd.s van thanathos zijn absoluut de moeite waard... )


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2008 0:56 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 25 februari 2008 22:54 schreef attila_de_hun het volgende:
is idd zo. ik weet niet of de "hogere machten" achter de aardschok een soort van kwaliteitscontrole hanteren???

(en voor de goede orde, de 1e twee cd.s van thanathos zijn absoluut de moeite waard... )


er is bij de aardschok niets aan kwaliteitscontrole, kijk es hoe t blad er uitziet..... voor je een woord glezen hebt wordt je al misselijk van hoe de tekst op de pagina's is geflikkerd, dtp met een chromosoompje meer


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-02-2008 1:49 by WMP Profiel van WMP

Gebedi schrijft zijn 'artikelen' blijkbaar dus net zoals hij zijn 'muziek' schrijft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2008 1:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

RAAK!!@#



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-02-2008 1:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-02-2008 8:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 februari 2008 22:08 schreef mental het volgende:
Misschien hoort ie niet echt thuis in dit topic maar ik vond dit wel een vermelding waard :

Suicide Silence : laat ook al zo'n goed visitekaartje achter door meerdere keren te vertellen dat ze het te gek vinden om voor het eerst in Duitsland te spelen! Domme Yanken.
Stephan Gebedi

jezus, als je geen zin hebt om een stuk over een concert te schrijven doe het dan niet. dat een blad als aardschok dit plaatst...heel zijn artikeltje over het optreden van Behemoth zoog aan alle kanten, werkelijk het slechtste wat ie ooit geschreven heeft.


Ik denk dat als-ie op had geschreven wat-ie er echt van vond, je nog meer te klagen had...

Ik vond die kut emo band* in ieder geval niet op zijn plek als support van Behemoth.


*) Neem een andere zanger en misschien wordt het ooit nog wat met die deathcore van hun.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-02-2008 11:23 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Leuk missertje in de laatste Aardschok in de recensie van Audey Horne gedaan door Stan Novak.
Daar stelt hij dat de naam uit de Twin Peaks film van David Lynch en de band genoemd is naar een band in die film.
Echter Audrey Horne was één van de personages in de Twin Peaks SERIE (gespeeld door de bevallige Sherilyn Fenn) die van 1990-1991 is.
De film Twin Peaks is van 1992 en daar komt Audrey Horne niet in voor.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2008 11:49 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

geheel offtopic: briljante soundtrack: twin peaks...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-02-2008 12:25 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 26 februari 2008 11:23 schreef Marcel H. het volgende:
Leuk missertje in de laatste Aardschok in de recensie van Audey Horne gedaan door Stan Novak.
Daar stelt hij dat de naam uit de Twin Peaks film van David Lynch en de band genoemd is naar een band in die film.
Echter Audrey Horne was één van de personages in de Twin Peaks SERIE (gespeeld door de bevallige Sherilyn Fenn) die van 1990-1991 is.
De film Twin Peaks is van 1992 en daar komt Audrey Horne niet in voor.

Oh wat erg!!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-02-2008 12:29 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 februari 2008 12:25 schreef MetalJan het volgende:
Oh wat erg!!!
Zat hetzelfde te denken. Als mensen zo lopen te miereneuken over zulke onbenullige details, mag je dat als blad als een groot compliment beschouwen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-02-2008 12:38 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Op zich ben ik prima tevreden met het blad, maar dit was gewoon een feitje wat zo na te trekken is op www.imdb.com. Maar alleen storend voor een Twin Peaks fan als ik, denk ik.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2008 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zegt veel over de mate van zelfinschatting

niet nodig om te checken...


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-02-2008 13:52 by Mark Profiel van Mark

ik heb inmiddels een jaarabonnement genomen op de Terrorizer, leest veel lekkerder weg. Plus elke maand een of twee compilatie-cds


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2008 14:30 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

dat er bij de aarsgok nog steeds geen cd zit vind ik ook wel een misser...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-02-2008 14:32 by spectre Profiel van spectre

Alsof je de keuze van dat blad überhaupt wil luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-02-2008 14:34 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

oja en enquettes en oren voor de redactrutjes en en en en en spectre op de vormgevingsafdeling!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-02-2008 17:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 maart 2005 12:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Sja, solliciteer dan zelf bij de Aardschok Wellicht kun je ze er van overtuigen dat jij het allemaal beter weet.
Alles blijft altijd een beetje subjectief..


Zo, AOD was behoorlijk profetisch bezig dusch!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2008 18:12 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 februari 2008 17:57 schreef blonde rockgod het volgende:
Zo, AOD was behoorlijk profetisch bezig dusch!
als ze het dan ook maar doet


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2008 18:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 februari 2008 1:55 schreef ElitE het volgende:
RAAK!!@#




lal!


Je moeder.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-02-2008 22:31 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 februari 2008 11:23 schreef Marcel H. het volgende:
Leuk missertje in de laatste Aardschok in de recensie van Audey Horne gedaan door Stan Novak.
Daar stelt hij dat de naam uit de Twin Peaks film van David Lynch en de band genoemd is naar een band in die film.
Echter Audrey Horne was één van de personages in de Twin Peaks SERIE (gespeeld door de bevallige Sherilyn Fenn) die van 1990-1991 is.
De film Twin Peaks is van 1992 en daar komt Audrey Horne niet in voor.
Wat een blunder, ik ga meteen mijn abonnement opzeggen!



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 28-02-2008 20:36 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 26 februari 2008 12:29 schreef Daops het volgende:
Zat hetzelfde te denken. Als mensen zo lopen te miereneuken over zulke onbenullige details, mag je dat als blad als een groot compliment beschouwen.


Is dat niet "mierenneuken", Martijn?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-03-2008 13:42 by De Ulk Profiel van De Ulk

Uit de Izegrim-recensie:

quote:
Na een kleine tien jaar voornamelijk bezig te zijn geweest met zo veel mogelijk optreden is het dan eindelijk tijd voor een debuutalbum.


Volgens mij was 'Guidelines For Genocide' het debuutalbum van Izegrim, en dan tel ik de eerste mini niet eens mee...


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen