IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 10:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-09-2009 14:03 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 5 september 2009 9:01 schreef Alterprince het volgende:
Ik dacht ook al dat ik dat probleem had. Ik sloeg 'm vanochtend open en hij was helemaal leeg.


Dat komt omdat de 'nieuwe' pas volgende week zaterdag uitkomt


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-09-2009 7:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 24 augustus 2009 22:10 schreef Mark het volgende:
Mwoah, het blijft uiteindelijk preken voor eigen parochie. Vergeet niet dat mensen die de Aardschok kopen al metalfans zijn, het is niet alsof de Aardschok bosjes nieuwe metalfans kweekt. Aandacht aan lokale scenes besteden is leuk, maar het blad moet ook verkopen. En het Nederlands taalgebied is wat dat betreft al geen al te grote markt, laat staan de metalheads daarin. En met de hedendaagse concurrentie van tig ezines is het juist belangrijk om een landelijke en commercieel aansprekende uitstraling te houden, dat houdt de labels geinteresseerd.


Wellicht een idee om de Aardschok anders te benaderen? Meer metal-gerelateerde investeerders zoeken (large/labels/venues/noem maar op) om de Aardschok gratis te kunnen verspreiden in de venues die meedoen?

Nu komt het geld uit de zakken van hen die het moeilijk kunnen missen... bij de andere opzet komt het uit de zakken die het wel kunnen missen en daarmee tevens in hun eigen organisatie kunnen investeren.

edit: Daarnaast wordt het dan wél mogelijk voor de Aardschok om bosjes nieuwe metalheads te kweken omdat ze gratis kennis kunnen maken met het fenomeen... ik zou ook niet willen betalen voor een blad waarvan ik niet zeker weet of er wel iets in staat wat me boeit.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 08-09-2009 7:44]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2009 8:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL, denk jij dat al die labels niets betalen voor die advertenties?

Ik denk dat dat meer oplevert dan de abo's


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-09-2009 8:41 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Fantastisch, RidM heeft dus behalve geen verstand van dissonantie ook geen verstand van economie.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-09-2009 17:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hij heeft tenminste wel verstand van muziek.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-09-2009 17:51 by Argus Profiel van Argus

Misschien moet Rouwend samen met Kramy gratis cd's en magazines gaan uitdelen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2009 18:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Voor gratis Aardschokken hebben we Metal Mike himself

En eerlijk is braaf: de laatste vind ik zeker niet slecht hoor.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-09-2009 14:00 by nark Profiel van nark

In het kader van 'kijk oma ik sta in de aardschok" ik sta in de aardschok hahahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 12-09-2009 14:08 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

als cliniclown? of beter... dit is echt een misser...

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 12-09-2009 14:13]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-09-2009 14:17 by nark Profiel van nark

quote:
Op 12 september 2009 14:08 schreef GRINDBASHERS het volgende:
als cliniclown? of beter... dit is echt een misser...

In m'n mooie gele regenponsjo op Elsrock hahahahah en inderdaad een gemistekans!!!!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 18-10-2009 13:01 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Missertje zullen we maar zeggen. Of gewoon op de baroeg site op de line up van Dutch Doom Days 7 geklikt denkende dat dat de editie van dit jaar is, aangezien de line-up van DDD 8 nog niet on-line stond?

Maar in het interview van Robert Haagsma met Ed Warby ove The 11th Hour zegt Haagsma in de laatste paragraaf:
"De band zal het podium delen met andere traagsheidsmaniakken als Isole, The Lamp Of Thoth, Griftegard en Worship." nou meen ik toch echt 100% zeker te weten dat die bands vorig jaar speelden en niet dit jaar ook nog eens acte de presence gaan geven.
Ach klein missertje, maar de helft van Isole staat natuurlijk wel weer in Baroeg te spelen met Ereb Altor.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-10-2009 18:12 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Even vluchtig doorlezen:

Slayer Interview Intro "...van gitarist Kerry King.Zd praten ze ook nog over..."

Geen regelmaat qua interpunctie bij song- en albumtitels. De ene keer staan ze tussen "...", en de andere keer tussen '...'.

Epica review: CD schrijf je natuurlijk als cd, zonder hoofdletters

Epica review: En dan is er vervolgens = dubbelop

Epica review: Verder laat DYU vooral ook = dubbelop

Epica review: vele(?) harde, vette en energieke...

Five Finger Death Punch review: volgens mij is het een journalistieke regel dat je afkortingen in tekst enkel mag gebruiken wanneer deze ook in de volksmond gebruikt worden. 5FDP wordt dat geloof ik niet

Five Finger Death Punch review: Het artwork waarop de teksten en bandfotos naadloos aansluiten en
na 'artwork' moet een komma

Five Finger Death Punch review: De Free-cover "Bad Company" wordt daarentegen niet onaardig neergezet, maar = dubbelop. bovendien is het ongebruikelijk en onnodig om twee ontkenningen (daarentegen niet onaardig) na elkaar te gebruiken

Baroness review: Uit het moeras opgetrokken vuige stonerrock: na opgetrokken moet een kommaaaaaaa

Baroness review: '; dat is' = dubbelop

Baroness review: '...werd de band als het nieuwe paradepaardje van Relapse onthaald, ook omdat': wat is het eerste deel van de opsomming?

Baroness review: traditiegetrouw? de band heeft hiervoor welgeteld één volledig album afgeleverd

Baroness review: staat bol van enerverende dubbele riffs: na enerverende moet een kommmmaaaaaaaaaaaaaa

Baroness review: 'dubbele gitaarriffs en en woeste zangpartijen, die meer zijn dan een ogenschijnlijk portie gebrul': de gitaarriffs zijn hier meer dan een portie gebrul?

Baroness review: 'een ogenschijnlijke portie'

Baroness review: wat is überhaupt een ogenschijnlijke portie?

Baroness review: 'De manier waarop de heren musiceren is niet bepaald toegankelijk': hoe kan een manier van musiceren toegankelijk zijn?

Baroness review: 'Van (...) naar (...) trekt het album van de ene naar de...: ontdek zelf maar wat hier fout aan is

Baroness review: Met een lekker vuige sound: 'Wát' met een lekker vuige sound?

Sybreed review: 'Maakt niet uit of het goed klinkt...': wie zegt dit, en waar komt deze zin vandaan?

Sybreed review: je je irriteert, 2x. Ten eerste kan 2x j achter elkaar niet, ten tweede kan iets je irriteren of kun je je ergens aan ergeren. je je ergens aan irriteren bestaat niet

Dit is na het vluchtig doorlezen, en het doornemen van hooguit zes á zeven reviews. Hebben jullie wel een eindredactie

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 18-10-2009 18:13]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2009 18:20 by XXL Profiel van XXL

En met al dat commentaar koop je hem toch weer gewoon.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-10-2009 18:34 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 18 oktober 2009 18:12 schreef Alterprince het volgende:
Sybreed review: je je irriteert, 2x. Ten eerste kan 2x je achter elkaar niet, ten tweede kan iets je irriteren of kun je je ergens aan ergeren. je je ergens aan irriteren bestaat niet
Hoe kun je je ergens aan ergeren als 2x je acht elkaar niet kan



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-10-2009 19:13 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Iets met uitzonderingen, en
quote:
Op 18 oktober 2009 18:20 schreef XXL het volgende:
En met al dat commentaar koop je hem toch weer gewoon.

ik heb een abonnement. dat ik dus niet ga verlengen. het lezen is voor mij geen plezierige vrijetijdsbesteding


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-10-2009 19:21 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 oktober 2009 19:13 schreef Alterprince het volgende:
Iets met uitzonderingen, en

ik heb een abonnement. dat ik dus niet ga verlengen. het lezen is voor mij geen plezierige vrijetijdsbesteding


Omdat er een paar komma's missen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 19:23 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 18 oktober 2009 19:21 schreef altx het volgende:
Omdat er een paar komma's missen?

Hij vertikt het zelf om hoofdletters te gebruiken, dus om dan over een paar komma's te gaan zeiken...


 


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-10-2009 19:42 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 18 oktober 2009 19:21 schreef altx het volgende:
Omdat er een paar komma's missen?

Onder andere, ook om
-de (naar mijn mening) lelijke layout
-afnemende interesse in de meeste besproken genres
-voorspelbare recensies en interviews

quote:
Op 18 oktober 2009 19:23 schreef Forever After het volgende:
Hij vertikt het zelf om hoofdletters te gebruiken, dus om dan over een paar komma's te gaan zeiken...

Dit is een forum, geen professioneel tijdschrift.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 19:48 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 18 oktober 2009 19:42 schreef Alterprince het volgende:Dit is een forum, geen professioneel tijdschrift.


Een zwak excuus. Een forum is net zo goed beter leesbaar als er, daar waar nodig, hoofdletters, punten, komma's en alles wat er nog meer zij gebruikt worden.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2009 19:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwoa, ik vind het storender als ik in een blad waar je een goede duit voor neer telt slecht taalgerbuik ziet dan op een forum.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-10-2009 19:51 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 18 oktober 2009 19:48 schreef Forever After het volgende:
Een zwak excuus. Een forum is net zo goed beter leesbaar als er, daar waar nodig, hoofdletters, punten, komma's en alles wat er nog meer zij gebruikt worden.

Oké, maar een blad waar je geld voor neertelt dient taalkundig gezien perfect te zijn. Feit (volgens de journalistieke code dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 18-10-2009 19:52]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 19:55 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 18 oktober 2009 19:51 schreef Alterprince het volgende:
Oké, maar een blad waar je geld voor neertelt dient taalkundig gezien perfect te zijn. Feit (volgens de journalistieke code dan)


Daar mag je wel iets van verwachten ja, maar je moet voor de gein eens een krant openslaan.

Dan springen je soms ook spontaan de in de ogen.


 


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-10-2009 19:58 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Klopt. En ik had dus even de behoefte hier aandacht aan te besteden. Ik vind zo'n gehalte aan fouten eerlijk gezegd belachelijk.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 20-10-2009 17:13 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

@ Alterprince

Met commentaar leveren maak je jezelf (twee keer 'je', sorry) over het algemeen niet geliefd, maar opbouwende kritiek is leerzaam. Commentaar leveren en het dan meerdere malen bij het verkeerde eind hebben: pijnlijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen