IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 26-02-2009 22:25 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Lol als ze dat nu nog zouden doen...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 26-02-2009 22:50 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Cryptic Slaughter was trouwens wel erg cool.

Net als Lethal Aggression, Soothsayer, en tig van die andere halve thrash/hardcore bands. Ik heb hele stapels tape met demo's. Bloodcum, Papsmear. enz.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2009 22:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Papsmear is recent volledig heruitgebracht meen ik


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-02-2009 23:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 februari 2009 22:50 schreef krisiunizer het volgende:
Cryptic Slaughter was trouwens wel erg cool.

Net als Lethal Aggression, Soothsayer, en tig van die andere halve thrash/hardcore bands. Ik heb hele stapels tape met demo's. Bloodcum, Papsmear. enz.


Hehe, hier ook, honderden bandjes op zolder liggen. Al die bands die je noemde en veel meer.

Damn, tapetrading mid jaren 80 heerste de pan uit. Op de één of andere manier was dat veel gaver om bands te ontdekken, hoewel het tegenwoordig via myspace ed een stuk makkelijker is. Hoe blij ik toen was als er weer een pakkeje tapes binnen kwam.

Ook zoiets met reign in blood. Ik kreeg 'em binnen via de post. Een tape die was opgenomen van een andere tape van een andere tape van een andere tape etc. Damn, wat klonk die advance smerig. Toen de lp uitkwam was dat gewoon een dikke tegenvaller, wat een clean geluid, hahaha.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-02-2009 23:14]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2009 23:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 februari 2009 22:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Verrek ja, zoiets herinner ik me ook vaag. Iets met afstand nemen van ivm die teksten.

Ik kan me ook nog vaag herinneren dat Vara's Vuurwerk er heel veel moeite mee had om Angel of death te draaien. Er is indertijd volgens mij heel veel gezeurd om het nummer toch nog gedraaid te krijgen bij de Vuurwerk vijftig of hoe die jaarlijkse hitparade toen heette. In ieder geval ging het altijd tussen Angel of death en One in de top drie.
Ook mooi was dat Marcel van Dam mee presenteerde, War ensemble was zogenaamd zijn favoriete nummer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-02-2009 23:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Oeps. Het kan ook goed zijn dat ik daar op doelde. Tis lang geledn, hè.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 27-02-2009 0:07 by Judas Spritz Profiel van Judas Spritz

quote:
Op 26 februari 2009 22:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Verrek ja, zoiets herinner ik me ook vaag. Iets met afstand nemen van ivm die teksten.


Klopt, omdat Slayer geen duidelijk afstand nam, maar gewoon beschreef wat voor vreselijke shit Mengele zoal uitspookte.

En nu ik toch even aan het spitten ben in die grijze massa (nou massa...) van me, volgens mij zijn ook alle advertenties voor Reign In Blood toen geweigerd.

Maar goed, dit alles heeft RIB er niet van weerhouden om tot een klassieker uit te groeien.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 0:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 februari 2009 22:54 schreef Hypnos het volgende:
Papsmear is recent volledig heruitgebracht meen ik


dat was de "San Diego-Papsmear", niet de "Slayer-Papsmear".


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2009 0:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 27-02-2009 6:38 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ik heb van Slayer nooit exact duidelijk kunnen krijgen wat hun betrokkenheid was. Maar het klonk alsof er minimaal twee Slayer-leden in Papsmear speelden.





Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-02-2009 9:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

duidelijke misser Robbie



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 27-02-2009 9:30 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 27 februari 2009 0:15 schreef attila_de_hun het volgende:
dat was de "San Diego-Papsmear", niet de "Slayer-Papsmear".


San Diego-Papsmear heeft niet bestaan. Maar de Papsmear uit Las Vegas bracht het album "Music To Kill By" uit.
En wat de betrokkenheid Slayer betreft:
quote:
Not to be confused with the short-lived Jeff Hannemann/Dave Lombardo (Slayer (US)) and Rocky George (Suicidal Tendencies) project of the mid-eighties.


http://www.metal-archives.com/band.php?id=32524


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2009 9:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 10:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 februari 2009 9:30 schreef RrroooaaarrR het volgende:
San Diego-Papsmear heeft niet bestaan. Maar de Papsmear uit Las Vegas bracht het album "Music To Kill By" uit.
En wat de betrokkenheid Slayer betreft:


http://www.metal-archives.com/band.php?id=32524

ja, ik heb me vergist

jammer dat de slayer-papsmear nooit meer dan die twee nummers heeft uitgebracht trouwens


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-02-2009 10:15]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 27-02-2009 13:04 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 27 februari 2009 9:08 schreef Judge M. het volgende:
duidelijke misser Robbie


Heeft ie wel vaker last van, zo beweert ie ook zonder enige bronvermelding dat Ad Vandenberg zijn polsblessure al 20 jaar faked


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-02-2009 15:54 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 26 februari 2009 20:24 schreef krisiunizer het volgende:
Er zijn mensen die CD's juist kopen als ze slecht scoren....


Klopt!!!!

Zoals daar zijn: The Great Kat, Jane's Addiction, Prong...

Die eerste was ZO slecht dat het weer leuk werd (Satan Says )
Jane's Addiction, kreeg net zoveel punten als er tepels op de hoes stonden, blijft een van de genialere platen in de collectie
Prong, was in de beginjaren gewoon te avantgardistisch voor de Aarsschop. Later zette AV ze als headliner op DOA. Waarvoor nog steeds dank!

Manowars Kings Of Metal kocht ook vanwege de, volgens Aarschop, amusementswaarde (kreeg een 8, was een 6 waard). "The Warriors Prayer" wordt nog wekelijks geciteerd.
'No, no, not one of those!'


[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 27-02-2009 15:55]


10.10.1942 - 20.11.2011


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2009 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

was ook wel schitterend toen Joey, geloof ik, als headliner op Graspop de Aardschok verscheurde en in het publiek smeet
omdat de review slecht was


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2009 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bloodlet, werd voortdurend afgezeken door Onno, geweldige band met compleet eigen sound. Was denk ik gewoon wat te experimenteel voor em ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2009 16:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 februari 2009 15:54 schreef attematic het volgende:
Klopt!!!!

Zoals daar zijn: The Great Kat, Jane's Addiction, Prong...

Die eerste was ZO slecht dat het weer leuk werd (Satan Says )
Jane's Addiction, kreeg net zoveel punten als er tepels op de hoes stonden, blijft een van de genialere platen in de collectie
Prong, was in de beginjaren gewoon te avantgardistisch voor de Aarsschop. Later zette AV ze als headliner op DOA. Waarvoor nog steeds dank!

'



en natuurlijk de oude reviews van bathory en hellhammer. en ik herinner me ook nog een demoreview van sepultura waarin die helemaal werden afgezeken.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2009 16:49 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 26 februari 2009 20:24 schreef krisiunizer het volgende:
Er zijn mensen die CD's juist kopen als ze slecht scoren.



Sacred Steel!


Bareuh...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-02-2009 17:12 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 27 februari 2009 15:58 schreef Hypnos het volgende:
was ook wel schitterend toen Joey, geloof ik, als headliner op Graspop de Aardschok verscheurde en in het publiek smeet
omdat de review slecht was

Klopt ja, ik geloof dat Ron van Hal een spottende recensie over ze geschreven had en dat was de aanleiding voor Manowar om dat te doen.
Bij de Aardschok waren ze er wel blij mee, want het liep ineens storm bij hun stand.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2009 17:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 februari 2009 16:07 schreef attila_de_hun het volgende:
en natuurlijk de oude reviews van bathory en hellhammer. en ik herinner me ook nog een demoreview van sepultura waarin die helemaal werden afgezeken.


Nou, Sepultura was ook kut in die tijd.


Boeiender


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 28-02-2009 21:38 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

>Judge M. - duidelijke misser Robbie
Ik heb het 1x gevraagd. In 1995 of zo. Dat was nog before the internets.

Aangezien mijn livetapes van Papsmear ook al in Las Vegas waren opgenomen ging ik er al wel vanuit dat het om die band ging. Hoewel mensen uit LA er hun hand niet voor omdraaien om 'even' die kant uit te rijden.

>Heeft ie wel vaker last van, zo beweert ie ook zonder >enige bronvermelding dat Ad Vandenberg zijn >polsblessure al 20 jaar faked
fakeT
Ik beweer niet dat hij al twintig jaar net doet of hij een polsblessure heeft. Ik zeg dat hij ten tijde van Slip Of The Tongue een lulverhaal heeft opgehangen. Dat is mijn eigen analyse. Tot zover de bronvermelding.

>The Great Kat, Jane's Addiction, Prong, de demo van >Sepultura.
Dat is toch ook allemaal behoorlijke bout-muziek?
1 Prong vond ik wel leuk.
Jane's Addiction is ook niet alles geweldig van.

Volgens mij was Manowar boos omdat ik ze met Spinal Tap had vergeleken.

>en natuurlijk de oude reviews van bathory en >hellhammer
Hellhammer was wel een misser.
Bathory is pas vanaf de derde enigszins beluisterbaar.
En eigenlijk pas vanaf de vierde, vind ik persoonlijk.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 februari 2009 17:12 schreef El Chulo het volgende:
Klopt ja, ik geloof dat Ron van Hal een spottende recensie over ze geschreven had en dat was de aanleiding voor Manowar om dat te doen.
Bij de Aardschok waren ze er wel blij mee, want het liep ineens storm bij hun stand.

XD

lol


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-03-2009 16:42 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 27 februari 2009 17:12 schreef El Chulo het volgende:
Klopt ja, ik geloof dat Ron van Hal een spottende recensie over ze geschreven had en dat was de aanleiding voor Manowar om dat te doen.
Bij de Aardschok waren ze er wel blij mee, want het liep ineens storm bij hun stand.


Haha, of ze als band al niet gay genoeg waren.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen