IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 15-03-2009 17:11 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Buried Inside - Spoils of Failure maar een 77/100? die plaat is epic...
gelukkig is de recensie wel overwegend positief, maar toch

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 15-03-2009 17:26]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Ixaxaar
Usericon van Ixaxaar
Posted 15-03-2009 20:14 by Ixaxaar Profiel van Ixaxaar

quote:
Op 26 februari 2009 22:06 schreef Judas Spritz het volgende:
Die is volgens mij nooit besproken vanwege de tekst van Angel Of Death.


Dit album is nooit door AS besproken omdat men er ten burele van De Aardschok flink de typhus in had nadat Slayer zich afmeldde voor de Aardschokdag in oktober 1986. (die uiteindelijk helemaal werd gecancelled)

Ook een bijzondere misser:
De recensent van het Dark Angel optreden van 9 oktober 1989 in Paradiso maakte melding van ene Jim Durkin op het podium terwijl die toch echt al lang en breed vervangen was door Brett Eriksen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ixaxaar op 15-03-2009 20:37]


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-03-2009 20:33 by WMP Profiel van WMP

Tijd dat die zogenaamde economische crisis de Aarsschok eens treft. Toevallig een week of 2 geleden nog eens ingekeken, omdat 'ie op tafel lag bij iemand waar ik op bezoek was. Wat een droefheid troef, niks veranderd sinds ik gestopt met lezen, jaren geleden.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2009 17:20 by nark Profiel van nark

quote:
Op 15 maart 2009 20:14 schreef Ixaxaar het volgende:
Dit album is nooit door AS besproken omdat men er ten burele van De Aardschok flink de typhus in had nadat Slayer zich afmeldde voor de Aardschokdag in oktober 1986. (die uiteindelijk helemaal werd gecancelled)

Ook een bijzondere misser:
De recensent van het Dark Angel optreden van 9 oktober 1989 in Paradiso maakte melding van ene Jim Durkin op het podium terwijl die toch echt al lang en breed vervangen was door Brett Eriksen.
Das lang geleden man!!! Jullie leven nog echt in het verleden of niet dan beetje sneuj dit.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-03-2009 17:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hoezo? Hartstikke ontopic, lijkt me.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 17-03-2009 17:33 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Mooi man, Aardschok-missers. Altijd leerzaam. En altijd ontopic.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2009 17:34 by nark Profiel van nark

quote:
Op 17 maart 2009 17:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hoezo? Hartstikke ontopic, lijkt me.
Wou gewoon ff mee zeiken that's all, kon geen missers vinden in de laatste aardschok (behalve de overexposiur van Delain) dat ik het maar zo doe...........OOOOOH, wacht.
Alweer pagina's grote aandacht voor Delain, hoeveel zou Roadrunner de Aardschok hebben betaald? Beetje verdacht vind ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2009 20:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee, gewoon puur chauvinisme


signature


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 17-03-2009 20:39 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Kwam al Googlend op dit topic. Heb alles doorgelezen en ik moet zeggen: er staan best interessante dingen tussen. Alleen ben ik er nog niet achtergekomen wat het doel er precies van is. Begrijp me niet verkeerd; opbouwende kritiek is meer dan welkom, kunnen we van leren. En ik begrijp dat je als lezer gefrustreerd kan raken van domme fouten. Echter, als ik de meesten van jullie begrijp, lezen jullie de Aardschok niet (meer). Dus vanwaar dan al die moeite als je zelf niet meeprofiteert van eventuele verbeteringen die hieruit voortkomen?

Groeten,

Rudi


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2009 20:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mijne zou zijn: waar zijn de kleintjes heen.

Staat Austere er volgende keer in? Maybe een interview met IXXI? Of Gnaw? Of Necrofrost?

waarom is de top 11 zo voorspelbaar, ook al scoren ze haast nooit extreem hoog bij niemand, maar gemiddeld gemiddeld gemiddeld gemiddeld

uitgesproken meningen zijn geringer met de jaren geworden...

mocht er een statistiek bestaan van scores, dan was die steeds stabieler geworden


waar zijn de "100" van Nightwish, Rhapsody heen
of bij Rakoth?

waar is het karakter, de eigenheid?


signature


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 17-03-2009 22:12 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Delain mag van mij morgen stoppen. Of vanavond nog.

Wat de bovenste 11 betreft... als je gemiddeld gemiddeld scoort, doe je het beter dan een band die bij sommigen slecht scoort.
De bovenste 11 zijn doorgaans platen waar niemand echt bezwaar tegen heeft. Zo werkt zo'n systeem.

De vraag van Rudi is wel goed: waarom liggen jullie er wakker van?






Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-03-2009 22:33 by Staalman Profiel van Staalman

Eigenlijk is dit zo'n kansloos ruktopic... als je Aardschok niet kunt waarderen, prima... koop hem niet en ga niet lopen blaten. En als je het echt zo dwars zit begin dan zelf een tijdschrift of e-zine. Ik heb de Aardschok altijd gehaald en heb ook wel eens een brief geschreven die geplaatst is a.d.h.v een Linkin Park interview. Kan nog steeds de domme score van Metallica niet geloven en erg dom overkomen, toch koop ik het blaadje altijd weer en lees hem van voor na achter.

Alsof de besproken platen op ZM zo goed zijn, alsjeblieft zeg..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-03-2009 22:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 maart 2009 22:12 schreef krisiunizer het volgende:

De vraag van Rudi is wel goed: waarom liggen jullie er wakker van?






Ach, wakker.

Het zal wel iets met nostalgie te maken hebben. Vroeger was alles beter, je kent het wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2009 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 maart 2009 22:12 schreef krisiunizer het volgende:


De vraag van Rudi is wel goed: waarom liggen jullie er wakker van?







een beetje het Metallica-syndroom

Aardschok ligt overal en is voor velen een introductie in metal. Daar ben ik mee bezig!



signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-03-2009 22:55 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 17 maart 2009 22:33 schreef Staalman het volgende:
Kan nog steeds de domme score van Metallica niet geloven en erg dom overkomen, toch koop ik het blaadje altijd weer en lees hem van voor na achter.


Sommigen houden nu eenmaal van middelmatigheid.

quote:
Alsof de besproken platen op ZM zo goed zijn, alsjeblieft zeg..


Die worden wel geschreven door onbetaalde vrijwilligers, niet door betaalde professionele journalisten.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-03-2009 22:56 by Staalman Profiel van Staalman

Dus?? Kut blijft kut, betaald of onbetaald..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-03-2009 22:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 maart 2009 22:56 schreef Staalman het volgende:
Dus?? Kut blijft kut, betaald of onbetaald..



Euh...


Mooie zin!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-03-2009 23:00 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 17 maart 2009 22:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Euh...


Mooie zin!


Ik kan het wel...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-03-2009 23:17 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb een maand of twee geleden besloten mijn jaarabonnement, dat ik vanwege kaartjes voor Slayer had afgesloten, niet te verlengen. Wegens te weinig interessante bands. Niet dat Aardschok daar iets aan kan doen overigens, maar er komt gewoon verdomd weinig interessants uit voor een oldschool-liefhebber als ik. En wat er wel uitkomt onderschep ik wel via andere circuits, b.v. door concerten, namen die ik sowieso wel volg (Abscess, Bolt Thrower, Autopsy, Obituary, Hail of Bullets etc.) en mond op mond-reclame. Maar de (grote) namen die Aardschok volgt zijn voor mij te modern (gladde geproduceerde technische (death-)metal) of niet mijn kopje thee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-03-2009 0:12 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 17 maart 2009 23:17 schreef bastianus het volgende:
mond op mond-reclame.





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2009 7:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 maart 2009 0:12 schreef Tenderstrike het volgende:


Hèhè..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-03-2009 19:26 by nark Profiel van nark

quote:
Op 17 maart 2009 20:39 schreef RudiEngel het volgende:
Kwam al Googlend op dit topic. Heb alles doorgelezen en ik moet zeggen: er staan best interessante dingen tussen. Alleen ben ik er nog niet achtergekomen wat het doel er precies van is. Begrijp me niet verkeerd; opbouwende kritiek is meer dan welkom, kunnen we van leren. En ik begrijp dat je als lezer gefrustreerd kan raken van domme fouten. Echter, als ik de meesten van jullie begrijp, lezen jullie de Aardschok niet (meer). Dus vanwaar dan al die moeite als je zelf niet meeprofiteert van eventuele verbeteringen die hieruit voortkomen?

Groeten,

Rudi
Ach ja we blijven hollanders heh, altijd en overal op zijken maar vervolgens niets er aan doen doen.Zoang je hier meningen niet met feiten verwardtddt dan is het gewoon een leuke vorm van vermaak.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-03-2009 22:26 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Voor de meeste betaalde professionele journalisten is het blad met de A. trouwens ook tegelijk een hobby. De leukste klus in de maand, zeg maar. Ze doen er bijna allemaal dingen naast in elk geval.


[Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 18-03-2009 22:27]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2009 22:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 maart 2009 22:26 schreef krisiunizer het volgende:
Voor de meeste betaalde professionele journalisten is het blad met de A. trouwens ook tegelijk een hobby. De leukste klus in de maand, zeg maar. Ze doen er bijna allemaal dingen naast in elk geval.


Robert Haagsma heeft in ieder geval een puik boek over vinylfanaten (alleen vergeten de Ulk te interviewen) en een geweldig, objectief verslag van het leven van Hazes (één van mijn favoriete Nederlandse boeken) geschreven. Heb jij al een boek geschreven?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-03-2009 22:34]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-03-2009 22:37 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Nope. Ik heb alleen ooit meegeschreven aan zo'n metal encyclopedie. En verder TV-werk gedaan. Ik zou waarschijnlijk eerder een documentaire maken. Maar ook daartoe ontbreekt me de tijd en inspiratie.

Een boek schrijven is natuurlijk vooral zinvol als je iets te melden hebt. En dan bij voorkeur ook nog over iets dat anderen interesseert. :-)

Volgens mij was Ulk nog niet zo'n grote verzamelaar toen Robert dat boek schreef. Dat is ongeveer gelijk op gegaan. De mensen waar Vinylfanaten over gaat zijn al veel langer LP's aan het verzamelen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen