IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 13:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 maart 2005 13:54 schreef ElitE het volgende:
Volledige naam: Gerard G Grinttegel


Grindcore


Is het de lang verloren meneer grindcore of bedoel je liefhebber van grindcore, wie o wie brengt verlichting in deze donkere tijden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2005 13:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 maart 2005 13:54 schreef splattermeister666 het volgende:
Hey Y Blaag Gedrocht, waarom reageer je dan überhaupt op die triestheid? ik vind het gewoon leuk om al die jankerige reacties te lezen...schitterend gewoon


waarom zeur je er dan over als je er plezier aan beleefd?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2005 13:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 maart 2005 13:55 schreef MindlessMayo het volgende:
Is het de lang verloren meneer grindcore of bedoel je liefhebber van grindcore, wie o wie brengt verlichting in deze donkere tijden.

meneer grindcore die zijn moeder op msn laat


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 21-03-2005 14:07 by VivaHate Profiel van VivaHate

De beste stuurlui staan weer aan wal...


We don't take it, we just fake it...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 21-03-2005 14:13 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 21 maart 2005 12:10 schreef splattermeister666 het volgende:
Ik dacht altijd dat de grootste journalistieke kneuzen zich verzameld hadden in de ZM-redactie, maar de mensen bij "het blad met de A" kunnen er ook wat van; zo heeft Martijn Busink het in het interview met Impaled over 'horrorfilmproducent August Underground' terwijl dat gewoon de titel van de bedoelde film is; "August Underground:Mordum" en meldt überkneus Rob Broere in de recensie van SFU's nieuwe CD "13" doodleuk dat dit de dertiende cd van deze baggerband is. Kijk, dat je zo weinig hersencellen hebt dat je SFU 90 punten durft te geven is al erg genoeg maar dan ook nog zulke domme dingen zeggen in een review is toch wel triest...


Ga jij maar eens jaar na jaar 50 cd's per maand reviewen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2005 13:08 schreef splattermeister666 het volgende:
weet je Jenje (wat een naam trouwens),
ook al schrijf ik niet voor Aardschok of ZM...ik weet wel vrijwel zeker dat jij al eens één van mijn geweldige schrijfsels hebt gelezen...ik hoef me wat dat aangaat niet meer te bewijzen...
En ZM zit iets teveel onder mijn schoenzolen om me daar mee bezig te houden. Dat blijkt wel weer uit de replies in dit topic; het ging over ongeïnteresseerdheid/onkunde van Aardschok medewerkers en niet over mij...moeilijk hè, lezen en inhoudelijk reageren...
Post één van die geweldige schrijfsels van je eens. Ik vind altijd dat iemand die kankert op anderen zelf mag bewijzen dat hij het beter kan in dit soort gevallen.

Ook vind ik het erg charmant van je dat je elke keer weer op ZM afgeeft, maar je zit er wel dagelijks ...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-03-2005 14:21 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

ZM is verslavend he.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

No shit

Maar on topic: Aardschok maakt idd hier en daar wel eens een blunder (wat elk magazine/ezine wel doet) Ergste wat ik gelezen had was Anita Boel die doom wel leuk vond maar het jammer vond dat het toch niet wat sneller was ... kijk .. dat zijn dan van die dingen waar ik bij denk .. tja ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-03-2005 14:24 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 21 maart 2005 14:23 schreef Jenje het volgende:
No shit

Maar on topic: Aardschok maakt idd hier en daar wel eens een blunder (wat elk magazine/ezine wel doet) Ergste wat ik gelezen had was Anita Boel die doom wel leuk vond maar het jammer vond dat het toch niet wat sneller was ... kijk .. dat zijn dan van die dingen waar ik bij denk .. tja ...


Schitterend!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-03-2005 14:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 21 maart 2005 13:54 schreef splattermeister666 het volgende:
Hey Y Blaag Gedrocht, waarom reageer je dan überhaupt op die triestheid? ik vind het gewoon leuk om al die jankerige reacties te lezen...schitterend gewoon



www.tmf.nl : meer triestheid en dat op jouw niveau!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 21-03-2005 14:26 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 21 maart 2005 13:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee ik ben dat dikke mokkel wat nog wel eens foto's wil maken, lang niet meer altijd. Maarre waarom laat je niet iets van jezelf lezen, ik ben nieuwsgierig.





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 14:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 maart 2005 14:26 schreef SiQDiZ het volgende:




nuanceren is voor mietjes


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 21-03-2005 14:28 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 21 maart 2005 14:28 schreef MindlessMayo het volgende:
nuanceren is voor mietjes


juist, durf duidelijke taal te vragen


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 14:30 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 21 maart 2005 13:08 schreef splattermeister666 het volgende:
weet je Jenje (wat een naam trouwens),
ook al schrijf ik niet voor Aardschok of ZM...ik weet wel vrijwel zeker dat jij al eens één van mijn geweldige schrijfsels hebt gelezen...ik hoef me wat dat aangaat niet meer te bewijzen...
En ZM zit iets teveel onder mijn schoenzolen om me daar mee bezig te houden. Dat blijkt wel weer uit de replies in dit topic; het ging over ongeïnteresseerdheid/onkunde van Aardschok medewerkers en niet over mij...moeilijk hè, lezen en inhoudelijk reageren...


Zo raar is dat niet. Zoals ik al eerder iets zei over 'subjectiviteit'. JIJ maakt een topic aan, gebaseerd op jouw mening.
Aardschok maakt ook wel eens fouten. Zoals elk blad en elke e-zine. Toch ben ik elke keer weer blij als de nieuwe aardschok op de deurmat ligt. Iets tastbaars, hè?
Op jou persoonlijk reageren heeft weldegelijk te maken met 'de inhoud'.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 maart 2005 13:11 schreef spectre het volgende:
sorry hoor, Aardschok is idd beroerd maar ZM is ook niet fris.
Dat mag iedereen vinden. IMHO is het niet mogelijk om de beste te zijn, elke lezer heeft zijn eigfen mening en perceptie en zal een magazine/ezine daarop beoordelen. En we werken met vrijwilligers die er alleen maar geld bij neerleggen, oftewel; we doen ons best, maar het is voor ons allen (denk ik en neem ik aan) iets wat we leuk vinden om te doen, dat anderen dat niet waarderen, tsja .. hun probleem.

Kritiek/opmerkingen zijn altijd welkom, maar breng het dan op een manier waar we wat aan hebben, als iemand als Splatermeester666 (en dan begint ie over mijn nick ..) begint met keunzen zus en zo, dan heb ik zoiets van: bewijs jezelf dan maar eens. Kennelijk is het iemand die zichzelf erg belangrijk vind maar waarschijnlijk zo uitgerangeerd is als de de snaredrum bij Metallica.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 21-03-2005 14:52 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

haha wat een walgelijk persoon is deze topicstarter.
overigens vind ik de reviews van ZM meestal goed


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-03-2005 14:54 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

quote:
Op 21 maart 2005 14:07 schreef VivaHate het volgende:
De beste stuurlui staan weer aan wal...



you're damn right sir!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 14:58 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

quote:
Op 21 maart 2005 14:52 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
haha wat een walgelijk persoon is deze topicstarter.
overigens vind ik de reviews van ZM meestal goed


hehe, dankjewel Chris...

en die laatste zin zegt trouwens wel weer genoeg over jouw niveau....


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 21-03-2005 14:59 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 21 maart 2005 14:52 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
haha wat een walgelijk persoon is deze topicstarter.
overigens vind ik de reviews van ZM meestal goed


Precies, niks mis mee


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 21-03-2005 15:02 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 21 maart 2005 14:58 schreef splattermeister666 het volgende:
hehe, dankjewel Chris...

en die laatste zin zegt trouwens wel weer genoeg over jouw niveau....


je punt is?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 15:03 by MMayo Profiel van MMayo

Nou hang er maar een slot op, dit topic wordt toch niet verder beargumenteerd. Jammer genoeg ook geen enkel vergelijkings materiaal van de topic starter, jammer.. dit topic had potentie!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 21-03-2005 15:05 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

Mmmh, de topicstarter gedraagt zich als een olifant in een porceleinkast.
Doet me denken aan een Rutan in zijn jeugd


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-03-2005 15:27 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Dat zielige schijtblad heeft de Anathema dvd, die al een enkele maanden uit is, nog niet eens gerecenseerd. Het solo album van Danny Cavanagh wordt ook volledig genegeerd. En als kers op de slagroom presteren ze het om al enkele maanden lang "Planetary Confinement" als het nieuwe album aan te kondigen. Dit is het nieuwe album van Antimatter, de band van Duncan Patterson die in 1998 Anathema reeds verliet, oftewel Aardschok loopt 6 jaar achter. En daar moeten wij dan €4,20 voor neertellen.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2005 16:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 maart 2005 15:27 schreef flebbie het volgende:
D En daar moeten wij dan €4,20 voor neertellen.


Je moet helemaal niks.

(maar toevaliigerwijs heb ik mijn abonnement niet meer verlengd; schijtblad ).


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-03-2005 16:22 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 maart 2005 15:05 schreef Rutan het volgende:
Mmmh, de topicstarter gedraagt zich als een olifant in een porceleinkast.
Doet me denken aan een Rutan in zijn jeugd

was je vroeger dan zo dik?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen