IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 13:04 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 18 mei 2009 12:57 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Ach, als mensen kort van stof zijn, wil niet zeggen dat ze niks interessants te melden hebben. Ik neem aan dat je als ervaren interviewster wel je eigen "bag of tricks" hebt om toch met een goed verhaal thuis te komen.


Niet per definitie, maar toch kan het dus nog gebeuren. Zo blijkt. Maargoed, mocht je bij een artikel van mij wat te melden hebben, dan zie ik je kritiek wel in mijn mailbox verschijnen.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 13:06 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 13:04 schreef AngelOfDeath het volgende:
Niet per definitie, maar toch kan het dus nog gebeuren. Zo blijkt. Maargoed, mocht je bij een artikel van mij wat te melden hebben, dan zie ik je kritiek wel in mijn mailbox verschijnen.


Dan mag ik eerst de Aardschok gaan kopen. Zoals je ziet ben ik ook redacteur bij ZM. Mocht je op - en aanmerkingen op een artikel van mij hebben, dan hoor/zie ik ze graag van je


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2009 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 mei 2009 12:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Absoluut waar, al is de Terrorizer schreeuwend duur en is men bij Britse bands absoluut niet vies van een potje vrij ongezonde chauvinisme


is dat zo? wist ik niet

zijn dat die heren die een Master of Puppets compilatie met britse bands meegegeven hebben?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2009 13:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 mei 2009 12:58 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Absoluut waar, al is de Terrorizer schreeuwend duur en is men bij Britse bands absoluut niet vies van een potje vrij ongezonde chauvinisme


Tja, ik weet niet hoe duur het is om hem in Nederland te kopen, ik betaal rond de 40 pond per jaar voor 13 edities, dus dat is iets meer dan 2 pond per editie, en dan krijg je er nog een CD (soms 2) bij ook. Vind ik toch niet echt duur, eerlijk gezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-05-2009 13:09]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-05-2009 13:10 by El Chulo Profiel van El Chulo

In de kiosk is hij iets van 9 euro dacht ik..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 13:10 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 13:09 schreef Mark het volgende:
Tja, ik weet niet hoe duur het is om hem in Nederland te kopen, ik betaal rond de 40 pond per jaar voor 13 edities, dus dat is iets meer dan 2 pond per editie, en dan krijg je er nog een CD (soms 2) bij ook. Vind ik toch niet echt duur, eerlijk gezegd.


Hier in Nederland kost ie 8 euro


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2009 13:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 mei 2009 13:10 schreef El Chulo het volgende:
In de kiosk is hij iets van 9 euro dacht ik..




Ah ja, dan had ik hem ook niet gekocht.

Wat die Cd betreft: elke editie komt met een gratis promotie-CD, en als je een jaarabonnement neemt krijg je er ook nog een gratis album bij (dit jaar Marduk's plague angel gratis erbij gekregen bijv, leg je ook al snel 10 pond voor neer in de winkel).

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-05-2009 13:12]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 13:14 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 13:10 schreef Mark het volgende:


Ah ja, dan had ik hem ook niet gekocht.

Wat die Cd betreft: elke editie komt met een gratis promotie-CD, en als je een jaarabonnement neemt krijg je er ook nog een gratis album bij (dit jaar Marduk's plague angel gratis erbij gekregen bijv, leg je ook al snel 10 pond voor neer in de winkel).


10 pond..hoeveel euro is dat ongeveer?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2009 13:23 by Mark Profiel van Mark

11 euro, dezer dagen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 18-05-2009 13:30 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:


zijn dat die heren die een Master of Puppets compilatie met britse bands meegegeven hebben?


Nee, volgens mij was dat de Kerrap.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 14:13 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 13:23 schreef Mark het volgende:
11 euro, dezer dagen


11 euro voor een nieuwe cd? Dat is een koopje. In Nederland ben je al snel 18 a 20 euro kwijt voor een nieuw cd-tje.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2009 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je koopt toch geen cd's in winkels he .. ebay is je grote vriend. Lang leve internet


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 14:21 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 14:18 schreef Jenje het volgende:
Je koopt toch geen cd's in winkels he .. ebay is je grote vriend. Lang leve internet


De laatste die ik gekocht heb, was tijdens een concert. Verder ben ik erg fan van downloaden. Als een plaat echt goed is, koop ik ém alsnog. Prima manier om het kaf van het koren te scheiden.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2009 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik download eigenlijk nooit, ik check de site of de myspace van de band, klinken die nummers goed dan ga ik zoeken op internet naar de goedkoopste optie.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 14:34 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 14:28 schreef Jenje het volgende:
Ik download eigenlijk nooit, ik check de site of de myspace van de band, klinken die nummers goed dan ga ik zoeken op internet naar de goedkoopste optie.


Is ook een manier natuurlijk!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2009 15:30 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 mei 2009 14:28 schreef Jenje het volgende:
Ik download eigenlijk nooit, ik check de site of de myspace van de band, klinken die nummers goed dan ga ik zoeken op internet naar de goedkoopste optie.


+1, ik download ook bijna nooit. Niet eens vanwege emo-achtige morele bezwaren of zo, hoor, gewoon omdat ik uit ervaring merk dat ik muziek nauwelijks luister als ik het niet als CD heb liggen. Ben ik nu eenmaal zo gewend. Als ik van de tape-trade generatie was geweest dan had ik waarschijnlijk al mijn CDs eerst naar casette overgezet voordat ik het zou luisteren


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 18-05-2009 16:06 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

Ik heb vorig jaar mijn Aardsckok abonnement, na meer dan 10 jaar lid te zijn geweest, niet meer verlengd. Eigenlijk heb ik het blad sindsdien geen seconde gemist. Ik vond het blad namelijk te algemeen worden en nietszeggend. Ik vond het blad te afhankelijk van het aantal interessante nieuwe releases en dus ook interviews. Dan lees ik liever het Duitse blad Rock Hard. Daar zitten veel meer items in die niet afhankelijk zijn van nieuwe releases en ik proef daar ook meer liefde voor metal muziek. Natuurlijk is het Rock Hard blad ook niet perfect, maar wel een stuk beter dan Aardschok.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2009 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm ter zit me dan weer teveel duitsheid in .. duitsers hebben ene smaak die mij niet ligt iig ..


Snark
Usericon van Snark
Posted 18-05-2009 16:23 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 18 mei 2009 15:30 schreef Mark het volgende:
Als ik van de tape-trade generatie was geweest dan had ik waarschijnlijk al mijn CDs eerst naar casette overgezet voordat ik het zou luisteren





Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 16:33 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Aangezien ik dus zonder goede cd-installatie zit is dat voor mij veel vanzelfsprekender. Natuurlijk speelt het financiële aspect ook een rol, want een dergelijk brede muzieksmaak als ik heb op legale manier doorvoeren is niet te doen voor mijn zakgeld/loon.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 18-05-2009 16:34 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

quote:
Op 18 mei 2009 16:13 schreef Jenje het volgende:
Hmm ter zit me dan weer teveel duitsheid in .. duitsers hebben ene smaak die mij niet ligt iig ..


Ik vind de interviews in dat blad in ieder geval een stuk interessanter, zelfs van de bands die me niet interesseren. Dit komt mede door de kritischere vragen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 16:37 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Denk wat we wel kunnen concluderen dat de Aardschok voor nieuwkomers een prima manier is om nieuwe bands in het genre te leren kennen, maar dat het voor ons doorgewinterde liefhebbers inhoudelijk weinig meer om het lijf heeft. Helaasch maar waar.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 18-05-2009 16:41 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

quote:
Op 18 mei 2009 16:37 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Denk wat we wel kunnen concluderen dat de Aardschok voor nieuwkomers een prima manier is om nieuwe bands in het genre te leren kennen, maar dat het voor ons doorgewinterde liefhebbers inhoudelijk weinig meer om het lijf heeft. Helaasch maar waar.


In die theorie kan ik me jammer genoeg volledig vinden.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 16:46 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

doch er is licht aan de horizon, genaamd de Rock Tribune. Veel betere interviews, betere verhouding tussen bekend/onbekend talent en een reviewstaf die goed kan schrijven.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-05-2009 16:48 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

De Rock Tribune mag ik ook graag lezen, ja.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen