IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-08-2009 9:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Robbie, wat snap jij niet hier aan:

quote:
Op 19 augustus 2009 9:15 schreef Judge M. het volgende:
Ik weet er de fijne details niet van
?



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2009 9:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 19 augustus 2009 9:31 schreef krisiunizer het volgende:
Nee, ik zat in een restaurant met Immolation. En we moesten zelf spelen immers.




Duidelijk.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2009 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb nog nooit een aardschok abo gehad, zelfs ik weet dat ze met 10 uitgaven per jaar komen ...

Staat dat ook niet in de colofon vermeld ofzo?

Daarnaast zou het erg stupide zijn van de Aardschok om zo maar minder bladen uit te geven. Dat is namelijk een mogelijkheid voor lezers om diretc te kunnen opzeggen. Geloof dat verhaal van die maat van je dus niet zo Judge.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 19-08-2009 9:42 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Het gaat juist om de fijne details:
- Het is gecommuniceerd naar de lezer.
- Er zijn argumenten gegeven.
- Het is verrekend voor lopende abonnementen.

Dat tweede dubbelnummer zal dus niet als een verrassing komen voor de lezer. Tenzij je die ene maand -waarin deze verandering werd aangekondigd- toevallig geen blad hebt gekocht. Dat was trouwens ook het blad waar geen Metallica in stond. Zul je altijd zien.

Had Lords Of Metal deze zomer ook geen dubbelnummer trouwens? hehe




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2009 9:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Blijkbaar is die communicatie niet echt doorgekomen, want er schijnt volgens Judge M dus grote onvrede onder de abonnees te zijn? Vast voer voor de brievenrubriek.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2009 9:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Lekker boeiend ook allemaal, zeg, de tering. Beetje lopen roddelen over een tijdschrift...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-08-2009 10:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 augustus 2009 9:42 schreef krisiunizer het volgende:
Had Lords Of Metal deze zomer ook geen dubbelnummer trouwens? hehe
Al minstens 8 jaar



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2009 10:07 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 19 augustus 2009 9:45 schreef Mutilator het volgende:
Vast voer voor de brievenrubriek.


Die is er al jaren niet meer.


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2009 10:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 augustus 2009 9:04 schreef MR. N het volgende:
Geen abbo meer voor mij, vond het echt teveel een Metallica reclameblaadje worden de laatste tijd. Eeuwig zonde dat het afgegleden is naar dubieus niveau, met bijna elke Aardschok 4/6 pagina's Metallica.

Jammer dat ze weinig underground doen, hoorde zelfs dat Stonehenge geen review kreeg, wat belachelijk is natuurlijk.



Voor mij ook geen abbo meer. Na het zoveelste uitgebreide Arjen Lucassenartikel, en het negeren van abbatoir/deadhead-optredens ben ik het eigenlijk wel zat.
Ik zal wel te oud zijn geworden voor het blad

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-08-2009 10:18]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2009 10:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik koop het alleen nog als ik op reis ga of naar de dokter moet, handig in de wachtzaal

Voor de rest kijk ik wel altijd naar de top 11 dinges, in de cd zaak, om te zien of ik niets vergeten ben,

en soms es een review, maar de laatste tijd vooral om de punten te bekijken. En eventueel een gemiste release op te pikken (vooral grind)


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-08-2009 12:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 19 augustus 2009 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
het zoveelste uitgebreide Arjen Lucassenartikel,
Oh zo +1! Al zijn projecten worden onder een enorm vergrootglas gelegd. Hij hoeft maar een scheet op cd te zetten en hij staat alweer op de cover...

Nog een groot minpunt: de festivalreviews. Leuk hoor al die fotootjes, maar twee regels per band wegens ruimtegebrek slaat natuurlijk nergens op.
Meshuggah had vervolgens het geluid niet echt mee. Volgende keer beter.

Doe dan geen review...

Toch heb ik nog steeds een abonnement. Reviews lees ik nog wel, ondanks de toch behoorlijke kwalitatieve achteruitgang met de jaren en sommige interviews zijn ook nog wel interessant. Toch lekker om met je brakke harses op zaterdagochtend op de bank het blad ff door te bladeren. Da's dan weer het voordeel van een fysiek blad


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-08-2009 14:11 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 19 augustus 2009 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Voor mij ook geen abbo meer. (...)
Ik zal wel te oud zijn geworden voor het blad

+1, lol. Ik ben 17, maar ik heb er hetzelfde gevoel bij.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-08-2009 15:16 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 19 augustus 2009 12:59 schreef NecRobert het volgende:
.. Da's dan weer het voordeel van een fysiek blad

Bij gebrek aan beter heb ik tóch iets nodig tijdens de stoelgang.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-08-2009 15:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 19 augustus 2009 15:16 schreef Naturens Galleri het volgende:
Bij gebrek aan beter heb ik tóch iets nodig tijdens de stoelgang.
Je bedoelt dat je je geen wc papier kunt veroorloven of als lectuur?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2009 15:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2009 9:13 schreef krisiunizer het volgende:
Hehe, meestal doe ik het Stonehenge-verslag. Maar dat ging nu een beetje moeilijk.



Snap ik, maar jammer dat er geen andere mensen gestuurd zijn. Een festival als de ZC heeft natuurlijk wel weer alle aandacht, wat deels terecht is. Maar het blijft jammer dat de Aardschok blijkbaar voor mainstream kiest en niet voor de krenten in de pap. (Over de gehele linie overigens).


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2009 15:24 by spectre Profiel van spectre

Blijkbaar is de doelgroep verandert, zeursok


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2009 15:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2009 15:24 schreef spectre het volgende:
Blijkbaar is de doelgroep verandert, zeursok


Ja én? Mag ik dan niet aangeven dat ik het jammer vind? Zeiksnor.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-08-2009 15:30]


Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-08-2009 15:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 augustus 2009 15:21 schreef MR. N het volgende:
Snap ik, maar jammer dat er geen andere mensen gestuurd zijn.
Bij Lords vragen de mensen het zelf aan en wordt er niemand gestuurd vanuit de hoofdredactie. Ik vermoed dat dat bij Aardschok niet anders is. Zegt dan in dat geval meer over de redacteuren..

quote:
Een festival als de ZC heeft natuurlijk wel weer alle aandacht, wat deels terecht is.
En waar 3 dagen lang een Aardschok stand aanwezig was en Aardschok ook de naamgever was voor de metalweide.. De ene hand wast de andere..



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2009 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 augustus 2009 15:19 schreef NecRobert het volgende:
Je bedoelt dat je je geen wc papier kunt veroorloven of als lectuur?


vrij saai dat toiletpapier,

dat stel als expert in braïlle

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-08-2009 15:33]


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2009 15:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2009 15:32 schreef Judge M. het volgende:
Bij Lords vragen de mensen het zelf aan en wordt er niemand gestuurd vanuit de hoofdredactie. Ik vermoed dat dat bij Aardschok niet anders is. Zegt dan in dat geval meer over de redacteuren..

Geen idee hoe het geregeld wordt.

quote:

En waar 3 dagen lang een Aardschok stand aanwezig was en Aardschok ook de naamgever was voor de metalweide.. De ene hand wast de andere..


Sja, dat was wel duidelijk, net zoals de aarsdildo's van James en Lars met gouden Aardschokletters bedrukt zijn blijkbaar.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2009 15:44 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 augustus 2009 15:27 schreef MR. N het volgende:
Ja én? Mag ik dan niet aangeven dat ik het jammer vind? Zeiksnor.
Mag ik niet aangeven dat je, net als iedereen in dit topic, zeurt over het mainstream worden van de Aardschok? Plasbaard.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2009 15:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2009 15:44 schreef spectre het volgende:
Mag ik niet aangeven dat je, net als iedereen in dit topic, zeurt over het mainstream worden van de Aardschok? Plasbaard.


Dat mag je hoor. Plasbuis.

Maar waarom?


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2009 15:54 by spectre Profiel van spectre

Omdat het kan toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-08-2009 15:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 augustus 2009 15:54 schreef spectre het volgende:
Omdat het kan toch?


Ah, omdat het zo heeft moeten zijn dus.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-08-2009 16:19 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 19 augustus 2009 9:04 schreef MR. N het volgende:
Geen abbo meer voor mij, vond het echt teveel een Metallica reclameblaadje worden de laatste tijd. Eeuwig zonde dat het afgegleden is naar dubieus niveau, met bijna elke Aardschok 4/6 pagina's Metallica.

Jammer dat ze weinig underground doen, hoorde zelfs dat Stonehenge geen review kreeg, wat belachelijk is natuurlijk.




Denk jij dat een gedrukt magazine zich staande kan houden door alleen aandacht te besteden aan al die obscure bandjes die voor drie man en een paardekop spelen in de lokale kroeg en 5 demo's en een shirt verkopen?
Niet persoonlijk bedoeld, maar da's hetzelfde als denken dat jij met je bandjes een inkomen binnenhaalt waar je met een man of 5 van rond kunt komen.

Metallica verkoopt, ondanks dat jij ze kut vindt, nou eenmaal beter. Bovendien deden ze daar ook al verslag van toen jij nog aan de tepels van je moeder liep te sabbelen.



quote:
Op 19 augustus 2009 15:21 schreef MR. N het volgende:
Snap ik, maar jammer dat er geen andere mensen gestuurd zijn. Een festival als de ZC heeft natuurlijk wel weer alle aandacht, wat deels terecht is. Maar het blijft jammer dat de Aardschok blijkbaar voor mainstream kiest en niet voor de krenten in de pap. (Over de gehele linie overigens).


Een blad als aardschok heeft, in tegenstelling tot een E-Zine, nou eenmaal minder ruimte voor reviews en dergelijke. Ook hier geldt dus dat je keuzes maakt en dan lijkt een evenement waar grote aantallen bezoekers op afkomen mij een logischer keus dan Stonehenge.

En over het algemeen:

Wat ik een misser vind is dat mensen die zoveel kritiek op een magazine hebben keer op keer weer de moeite nemen hem überhaubt te kopen en / of lezen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen