IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2009 22:40 by bastianus Profiel van bastianus

Ah. Ik kan me nog zo'n heel relaas over van Halen op de Muur herinneren, en dacht dat je misschien met een boek daarover bezig was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-03-2009 22:44 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

*lampje

Ja, dat was inderdaad al bijna de helft van het eerste hoofdstuk. :-)



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-03-2009 5:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 18 maart 2009 22:37 schreef krisiunizer het volgende:

Volgens mij was Ulk nog niet zo'n grote verzamelaar toen Robert dat boek schreef. Dat is ongeveer gelijk op gegaan. De mensen waar Vinylfanaten over gaat zijn al veel langer LP's aan het verzamelen.


Ik verzamel sinds 1986. Maar inderdaad, het écht fanatieke verzamelen is pas sinds een paar jaar geleden bij mij begonnen.


Bareuh...


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 10:24 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Wat een vaag interview met Daath staat er in die laatste Aardschok
er word beweerd dat het een puur death metal album is en dat er over de hele cd geen keyboards te horen zijn.
allebei pure kul. overigens vertelde 'ie de interviewer dingen over dat concept die totaal ingaan tegen wat 'ie mij vertelde


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 10:55 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Qua schrijfniveau en achtergrondkennis zitten er binnen de huidige ZM-redactie genoeg mensen die op zijn minst Aardschok-waardig zijn, zo niet beter. Wanneer schoppen ze die Anita Boel uit de redactie? Haar livereviews lijken geschreven te zijn alsof ze permanent ongesteld is, haar reviews zijn ongelooflijk zeikerig van toon en bands als After Forever, Epica en Nightwish kunnen de ergste gedrochten uitbrengen en die worden alsnog als kunstzinnige hoogstandjes de hemel in geprezen. Er staat toch zoiets als journalistieke onafhankelijkheid?!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 10:59 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 18 mei 2009 10:55 schreef Taets van Avezaete het volgende:

Wanneer schoppen ze die Anita Boel uit de redactie? Haar livereviews lijken geschreven te zijn alsof ze permanent ongesteld is, haar reviews zijn ongelooflijk zeikerig van toon en bands als After Forever, Epica en Nightwish kunnen de ergste gedrochten uitbrengen en die worden alsnog als kunstzinnige hoogstandjes de hemel in geprezen. Er staat toch zoiets als journalistieke onafhankelijkheid?!

Ik zou het zelf niet zo verwoord hebben, maar ben het wel volledig met je eens. Maar ja, gothic metal is emotie, toch?


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 11:00 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 18 mei 2009 10:24 schreef Alterprince het volgende:
Wat een vaag interview met Daath staat er in die laatste Aardschok
er word beweerd dat het een puur death metal album is en dat er over de hele cd geen keyboards te horen zijn.
allebei pure kul. overigens vertelde 'ie de interviewer dingen over dat concept die totaal ingaan tegen wat 'ie mij vertelde


Je commentaar is welkom, hoor. Alleen waarom breng je het in dit topic ter discussie? Er kunnen zoveel oorzaken zijn voor het verschil in jullie artikelen. Misschien heeft de interviewer in Aardschok het verkeerd begrepen, misschien heb jij het verkeerd begrepen of misschien vindt dat bandlid het wel leuk om verschillende media op een dwaalspoor te brengen? Negatieve aandacht is immers ook aandacht... Wellicht iets voor je om eens te overdenken..

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 18-05-2009 11:01]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 11:00 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

@hexegot: walging is ook emotie

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 18-05-2009 11:02]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 11:01 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 18 mei 2009 11:00 schreef AngelOfDeath het volgende:
Je commentaar is welkom, hoor. Alleen waarom breng je dit in de topic ter discussie? Er kunnen zoveel oorzaken zijn voor het verschil in jullie artikelen. Misschien heeft de interviewer in Aardschok het verkeerd begrepen, misschien heb jij het verkeerd begrepen of misschien vindt dat bandlid het wel leuk om verschillende media op een dwaalspoor te brengen? Negatieve aandacht is immers ook aandacht... Wellicht iets voor je om eens te overdenken..

Dit is een algemeen zeik-topic dus als ik érgens over de Aardschok mag zeiken is het hier ik vind het alleen merkwaardig. en Daath pure death metal zonder keyboards noemen kan écht niet


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 11:02 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 10:59 schreef Hexegot het volgende:
Ik zou het zelf niet zo verwoord hebben, maar ben het wel volledig met je eens. Maar ja, gothic metal is emotie, toch?


Het zit ém niet in het genre dat ze bespreekt. Al had ze voor mijn part death en black besproken, dan had had ik precies hetzelfde gezegd.

Edit missers: Het laatste Machine Head review van dhr Verhuysen over The Blackening. Meneer claimt in zijn stuk dat de band geen lange boeiende nummers kunnen maken. Ik kan dit toch niet rijmen met het feit dat die plaat door zo'n beetje alle invloedrijke bladen met de hoogste scores is beoordeeld..



[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 18-05-2009 11:06]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 11:04 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Misschien kunnen jullie je feedback eens naar haar zelf mailen... Dan komt het bij de juiste persoon terecht. Denk dat dat ik zelf ook prettiger zou vinden. Opbouwende kritiek is alleen maar welkom.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 18-05-2009 11:05]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 11:06 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 11:04 schreef AngelOfDeath het volgende:
Misschien kunnen jullie je feedback eens naar haar zelf mailen... Dan komt het bij de juiste persoon terecht. Denk dat dat ik zelf ook prettiger zou vinden. Opbouwende kritiek is alleen maar welkom.


Been there done that...

De reden waarom de Aardschok nog bij velen de gevoelige snaar raakt, heeft te maken dat menigeen hier zijn favo bandjes voor het eerst heeft leren kennen. Bij mij idem dito. Daarom is het pijnlijk om vast te stellen dat het blad qua niveau al jarenlang achteruit aan het gaan zijn. Ik snap dat Metal Mike en Andre Verhuysen een verleden hebben met Metallica en dat een artikel van die band goed is voor oplagenummers, maar kan iemand mij vertellen wat de meerwaarde van dat artikel van die band in de laatste Aardschok is?

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 18-05-2009 11:14]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 11:10 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Die word spontaan depressief als ze van alle zeikende ZM'ers brieven krijgt. Doen ze dit soort dingen ook bij de Aardschok trouwens? De missers van de Nederlandse metal e-zines bespreken?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 11:12 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 18 mei 2009 11:10 schreef Alterprince het volgende:
Die word spontaan depressief als ze van alle zeikende ZM'ers brieven krijgt. Doen ze dit soort dingen ook bij de Aardschok trouwens? De missers van de Nederlandse metal e-zines bespreken?


Als zij er depressief van zou worden, was ze vast al lang gestopt met schrijven.. Beetje onzinnige opmerking van je.
En nee, bij Aardschok besteden we daar geen tijd aan.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2009 11:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

De Metallalaaaa ophemeling neemt wel erg drastische proporties aan in de Aardschok, in nummer 5 van 2009 6 pagina's nietszeggendheid.


Boeiender


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 11:15 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 18 mei 2009 11:12 schreef MR. N het volgende:
De Metallalaaaa ophemeling neemt wel erg drastische proporties aan in de Aardschok, in nummer 5 van 2009 6 pagina's nietszeggendheid.


Tsja, dat had van mij ook niet gehoeven. Maar er zijn wel veel Metallica fans in Nederland die dit wel op prijs stellen.. Daar moet je natuurlijk ook aan denken.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 11:15 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 18 mei 2009 11:12 schreef AngelOfDeath het volgende:

Als zij er depressief van zou worden, was ze vast al lang gestopt met schrijven.. Beetje onzinnige opmerking van je.
En nee, bij Aardschok besteden we daar geen tijd aan.

"We"? Heb ik iets gemist (vast wel)?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 11:19 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Er lopen wel een paar goede redacteuren bij de Aardschok rond, met name Robbie Woning, Robert Haagsma en Roman Hodl beschikken over een vaardige pen en weten tenminste waar ze het over hebben...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2009 11:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2009 11:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
Tsja, dat had van mij ook niet gehoeven. Maar er zijn wel veel Metallica fans in Nederland die dit wel op prijs stellen.. Daar moet je natuurlijk ook aan denken.


Snap ik, maar 2 pagina's over het geldklopverhicel van Mojo: Sonisphere, 2 pagina's over een computerspel en 2 pagina's over een prijsuitreiking.... Beetje zonde van de ruimte lijkt me...

Het waren overigens 8 in plaats van 6 pagina's, de voorkant niet meegerekend.


Boeiender


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-05-2009 11:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 18 mei 2009 11:19 schreef Taets van Avezaete het volgende:

Er lopen wel een paar goede redacteuren bij de Aardschok rond, met name Robbie Woning, Robert Haagsma en Roman Hodl beschikken over een vaardige pen en weten tenminste waar ze het over hebben...

Ben persoonlijk ook erg gecharmeerd van Martijn Busink en Leon van Rijnsbergen (hoewel die laatste nog weleens iets te true naar mijn zin uit de hoek wil komen).


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 11:21 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 18 mei 2009 11:19 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Er lopen wel een paar goede redacteuren bij de Aardschok rond, met name Robbie Woning, Robert Haagsma en Roman Hodl beschikken over een vaardige pen en weten tenminste waar ze het over hebben...

je vergeet Steven Smegma. Brede smaak heeft 'ie niet, maar een vaardige pen zeker wel


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-05-2009 11:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 mei 2009 11:19 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Er lopen wel een paar goede redacteuren bij de Aardschok rond, met name Robbie Woning, Robert Haagsma en Roman Hodl beschikken over een vaardige pen en weten tenminste waar ze het over hebben...
En Steven Smegma ook. Die heeft dan ook nog een mooie dosis humor erbij



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 18-05-2009 11:22 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 18 mei 2009 11:19 schreef MR. N het volgende:
Snap ik, maar 2 pagina's over het geldklopverhicel van Mojo: Sonisphere, 2 pagina's over een computerspel en 2 pagina's over een prijsuitreiking.... Beetje zonde van de ruimte lijkt me...

Het waren overigens 8 in plaats van 6 pagina's, de voorkant niet meegerekend.


Voor Metallica fans plaatjes en tekst om je vingers bij af te likken... Als ik fan was van de band had ik het waarschijnlijk ook geweldig gevonden..


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 11:23 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 11:21 schreef Hexegot het volgende:
Ben persoonlijk ook erg gecharmeerd van Martijn Busink en Leon van Rijnsbergen (hoewel die laatste nog weleens iets te true naar mijn zin uit de hoek wil komen).


Busink is inderdaad een goede en Steven Smegma toont zich een waardig opvolger van Rene Veerkamp. Wat is er trouwens van hem terecht gekomen?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2009 11:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2009 11:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Voor Metallica fans plaatjes en tekst om je vingers bij af te likken... Als ik fan was van de band had ik het waarschijnlijk ook geweldig gevonden..


Ik vind het gewoon jammer dat Aardschok blijkbaar een band die de publiciteit niet in deze mate nodig heeft belangrijker vind dan bands die de aandacht wel kunnen gebruiken. Niet erg "underground" zeg maar.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen