IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-03-2005 16:36 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 21 maart 2005 13:54 schreef ElitE het volgende:
Volledige naam: Gerard G Grinttegel


Grindcore

Nee, Gay


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 21-03-2005 16:55 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 21 maart 2005 15:27 schreef flebbie het volgende:
Dat zielige schijtblad heeft de Anathema dvd, die al een enkele maanden uit is, nog niet eens gerecenseerd. Het solo album van Danny Cavanagh wordt ook volledig genegeerd. En als kers op de slagroom presteren ze het om al enkele maanden lang "Planetary Confinement" als het nieuwe album aan te kondigen. Dit is het nieuwe album van Antimatter, de band van Duncan Patterson die in 1998 Anathema reeds verliet, oftewel Aardschok loopt 6 jaar achter. En daar moeten wij dan €4,20 voor neertellen.


In de nieuwe staat wel degelijk een review van die soloplaat. Even beter kijken de volgende keer.



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 21-03-2005 17:35 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

quote:
Op 21 maart 2005 14:58 schreef splattermeister666 het volgende:
hehe, dankjewel Chris...

en die laatste zin zegt trouwens wel weer genoeg over jouw niveau....


Probeer je nu aan te tonen dat ik dom ben als ik uit de recensies van ZM goed op kan maken met wat voor band ik te maken heb?
Doe eens niet zo stoer joh hee


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-03-2005 17:37 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, leuk leuk leuk.


Maarre, dat er nog mensen zijn, die dat blad lezen.



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 21-03-2005 17:39 by chrishetmetaalhoofd Profiel van chrishetmetaalhoofdhttp://www.error-band.tk

haha, inderdaad


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 17:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 maart 2005 17:37 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, leuk leuk leuk.


Maarre, dat er nog mensen zijn, die dat blad lezen.


Toevallig in maart nog gekocht, twisted sister en judas priest


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 19:22 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Om er maar weer even een draai aan te geven... Ik ben een aantal jaren (een redelijk tevreden) abonnee van dit blad. Wat ik erg jammer vind is dat de Komsnert Agenda is veranderd. Men moet nu zoeken op datum. Zoeken op band beviel me beter. Maar ze zullen er wel vanuit gaan dat men het tegenwoordig op internet wel weet te vinden.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-03-2005 19:31 by Argh Profiel van Argh

ik vind de vergelijking van COF met de nieuwste forgotten tomb die ook nog es veel te weinig punten krijgt nog altijd een misser..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 19:34 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 21 maart 2005 19:31 schreef Argh het volgende:
ik vind de vergelijking van COF met de nieuwste forgotten tomb die ook nog es veel te weinig punten krijgt nog altijd een misser..


Yes. Sommige mensen moeten altijd per cé iets te vergelijken hebben. Als je geen goede vergelijking kunt bedenken, jammer. Vergelijk dan niet.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 20:02 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

quote:
Op 21 maart 2005 17:35 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
Probeer je nu aan te tonen dat ik dom ben als ik uit de recensies van ZM goed op kan maken met wat voor band ik te maken heb?
Doe eens niet zo stoer joh hee


Chris, geloof je nu echt dat het nog nodig is voor mij om aan te tonen dat je dom bent? je begrijpt mijn zin blijkbaar niet eens..ben je een Belg of zo, moet ik de zinsopbouw aanpassen aan jouw niveau?


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 20:10 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 21 maart 2005 20:02 schreef splattermeister666 het volgende:
Chris, geloof je nu echt dat het nog nodig is voor mij om aan te tonen dat je dom bent? je begrijpt mijn zin blijkbaar niet eens..ben je een Belg of zo, moet ik de zinsopbouw aanpassen aan jouw niveau?


Hou daar eens mee op. Dat vecht je maar ergens anders uit. Probeer ik GVD nét een andere wending aan het vijandig getinte gebeuren te geven, krijgen we dit weer...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 20:13 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

laat ons toch lekker! dit verhoogt alleen maar de amusementswaarde van zo'n topic...Ga ergens anders vrede stichten...in Darfur of zo....
laat ons toch met rust, man!


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 20:15 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

echt geen gevoel voor humor, die ZM'ers...ik ga maar weer eens verder op een Grote Mensen forum, waar mensen wél gevoel voor humor hebben...Ajuus, kneuzen!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 20:16 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 21 maart 2005 20:15 schreef splattermeister666 het volgende:
echt geen gevoel voor humor, die ZM'ers...ik ga maar weer eens verder op een Grote Mensen forum, waar mensen wél gevoel voor humor hebben...Ajuus, kneuzen!


Flikker dan gewoon op uit dit forum


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2005 20:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 20:26 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

quote:
Op 21 maart 2005 20:16 schreef AngelOfDeath het volgende:
Flikker dan gewoon op uit dit forum


Nee kneus, dat bepaal ik zelf nog wel, maar wees niet bang, zo meteen komt de ZM-Gestapo vanzelf weer langs om me het zwijgen op te leggen... dat is ook zo voorspelbaar... het verbaast me alleen dat jullie maar blijven reageren op mijn provocaties...zó simpel allemaal...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-03-2005 20:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 maart 2005 20:26 schreef splattermeister666 het volgende:
Nee kneus, dat bepaal ik zelf nog wel, maar wees niet bang, zo meteen komt de ZM-Gestapo vanzelf weer langs om me het zwijgen op te leggen... dat is ook zo voorspelbaar... het verbaast me alleen dat jullie maar blijven reageren op mijn provocaties...zó simpel allemaal...


Wees blij... Zo veel kansen krijg je niet om je superieur over iemand anders te voelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 21-03-2005 20:37 by splattermeister666 Profiel van splattermeister666

quote:
Op 21 maart 2005 20:28 schreef altx het volgende:
Wees blij... Zo veel kansen krijg je niet om je superieur over iemand anders te voelen...


weet je altx, dat valt best wel mee hoor...kansen zat, maar inderdaad, het is hier echt inkoppen geblazen, zo makkelijk gaat het..het lijkt Ajax-PSV wel!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 20:43 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 21 maart 2005 20:37 schreef splattermeister666 het volgende:
weet je altx, dat valt best wel mee hoor...kansen zat, maar inderdaad, het is hier echt inkoppen geblazen, zo makkelijk gaat het..het lijkt Ajax-PSV wel!


Jongen, ben je nou nog niet weg? Je geeft niet snel op, zeg. Besef je wel dat je ongelooflijk voor lul staat hier en dat je het topic, WAARIN JIJ VOOR LUL STAAT, steeds omhoog schopt?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 21-03-2005 21:59 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik heb een aantal jaar een abonnement op de Aardschok gehad maar ik vond de kwaliteit zo erg achteruit gaan dat ik dat niet meer heb verlengd.
De vele Hardcore en Punk kwam ook de strot uit. Dan stond er vaak oud nieuws in (wat dan ook nog weer eens niet klopte), saaie interviews met voorspelbare vragen en elke keer dezelfde bands die worden geïnterviewd... Begrijp me goed ik snap best dat Aardschok een blad is voor alle metalgenre's en dat het moeilijk is iedereen tevreden te houden, maar het liep wel erg uit de hand (vind ik).

Het meest beschamende vond ik nog wel de recensie van Immortal's optreden op Graspop. Roman Hödl beweerde dat Immortal veel oude shit van de eerste 3 cd's had gespeeld terwijl van die cd's toen alleen een nummer van Pure Holocaust gespeeld is.

Ik heb vaak het idee dat die Aardschok gasten backstage maar wat staan te zuipen en 3 weken later ff snel een recensie en een interviewtje in elkaar pleuren. Lekker baantje!

Dan lees ik veel liever de interviews en recensies op Vampire Magazine, dat mogen dan wel amateurs zijn maar mijn aandacht houden ze tenminste wel door elke maand met nieuwe (extreme) bands te komen.

Jammer dat een blad als Ablaze niet meer wordt uitgegeven. Daarmee deed ik nog eens echt nieuwe gave dingen op.


don't mistake lack of talent for genius


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 21-03-2005 22:03 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Als ik weleens langs de plaatselijke tijdschrijftenboer loop, kiek ik er altijd wel ff in, maar om er een abonnement op te nemen nee.


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-03-2005 22:08 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik koop altijd de terrorizer, is ookeen goedvoor je engles,



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2005 22:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 maart 2005 17:37 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, leuk leuk leuk.


Maarre, dat er nog mensen zijn, die dat blad lezen.


Klopt want de Aardschok is een naslagwerk waarin gigantisch veel van de stortvloed van releases besproken wordt; elk ander blad presenteert slechts een bloemlezing; zo krijgt ook veel onbekend plaatwerk een vermelding.

Verder heeft de Aardschok altijd een enorme hand gehad in de concerten in Nederland; ik vind dat men nogal snel voorbij gaat aan die verdienste.

Tuurlijk valt er af te dingen op de inhoud (teveel hardcore idd); het is verder geen hoogstaande journalistiek maar dat stoort mij niet.
Wim Baelus vond ik trouwens geniaal en zeer vakkundig.

Missers vind ik vooral het nooit bespreken van genre klassiekers: Slayer - Reign in blood; Katatonia - Dance of december souls; Renaissance - The death of art.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2005 22:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-03-2005 22:24 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2005 21:59 schreef NecroNoud het volgende:
Dan stond er vaak oud nieuws in.


Dat zeg ik. Waarom een maandblad (hahaha) kopen, waar nieuwtjes instaan, terwijl iedereen, die deze post leest, ook alles op internet kan lezen.

Als er nou nog posters in zten, maar nee, die zijn helemaal al uit den boze, hehe.

Nee, dan vroeger. toen had je er tenminste wat aan.

De recensie met het slechtste cijfer, die ging je toch echt wel even beluisteren bij de platenboer.




NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 21-03-2005 22:35 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 21 maart 2005 22:24 schreef Oud Vuil het volgende:
Dat zeg ik. Waarom een maandblad (hahaha) kopen, waar nieuwtjes instaan, terwijl iedereen, die deze post leest, ook alles op internet kan lezen.




Ja idd, met het internet tegenwoordig heeft zo'n nieuws sectie natuurlijk ook weinig zin meer. Daar kan de aardschok ook niet veel aan doen.

Ik vond het gewoon een kutblad wat het geld zeker niet meer waard was. En daarbij bleef die lelijke kop van Doro ook maar steeds terugkomen.


don't mistake lack of talent for genius


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen