IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers Vorige pagina | Volgende pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 18-05-2009 16:54 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Mmm, voor mij persoonlijk is Rock Tribune hetzelfde laken en pak als de Aardschok maar qua recensies knap pet. Plus de lay-out van de RT is afgrijselijk lelijk, grote gedeelten zijn totaal onleesbaar door de kleuren die men gebruikt.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2009 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 mei 2009 16:13 schreef Jenje het volgende:
Hmm ter zit me dan weer teveel duitsheid in .. duitsers hebben ene smaak die mij niet ligt iig ..


Duitsernis idd


signature


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 17:10 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 17:09 schreef Hypnos het volgende:
Duitsernis idd


Duitsers en smaak qua metal..het is bijna een paradox in terminus...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 17:34 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Hoewel er toch wel een paar leuke bands vandaan komen


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-05-2009 17:35 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Wel meer dan een paar.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 17:39 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ook goed


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-05-2009 18:10 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ik heb al jaren een abonnement op Rock Hard. Het blad gaat veel dieper op de zaken in en bericht ook over randzaken als ticket- en merchandise-prijzen, politiek en cultuur. Bovendien durven ze ook 'grote artiesten' erg direct en kritisch te benaderen. Zo kan ik me interviews met Tom Araya, Joey DeMaio en Bruce Dickinson herinneren die nou niet echt vriendschappelijk verliepen.


Bareuh...


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 19:13 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 18:10 schreef De Ulk het volgende:
Ik heb al jaren een abonnement op Rock Hard. Het blad gaat veel dieper op de zaken in en bericht ook over randzaken als ticket- en merchandise-prijzen, politiek en cultuur. Bovendien durven ze ook 'grote artiesten' erg direct en kritisch te benaderen. Zo kan ik me interviews met Tom Araya, Joey DeMaio en Bruce Dickinson herinneren die nou niet echt vriendschappelijk verliepen.



Tja, je hoeft een band natuurlijk geen veren in hun reet te steken, maar een interview met ruzie af te sluiten lijkt me ook niet de bedoeling.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 19:14 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 17:34 schreef Alterprince het volgende:
Hoewel er toch wel een paar leuke bands vandaan komen


Heb het niet zozeer over Duitse bands, maar meer over de smaak van de gemiddelde Duitse metalfan. Gorgonzola van de bovenste plank...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-05-2009 19:27 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

De vergelijking Rock Hard en Aardschok is deels appels en peren. Want Rock Hard heeft 10+ mensen full time op de loonlijst.
Groter taalgebied = meer budget en mogelijkheden.

De keren dat ik op de RockHard-redactie ben geweest, was ik altijd redelijk jaloers op hun mogelijkheden.

Alleen hun plee waar Kurt Cobain zijn laatste keer in Duitsland op heeft gekakt, had voor mij niet zo geconserveerd te hoeven worden.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-05-2009 19:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

De bolus ligt er nog?


Bruce Banner


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 18-05-2009 21:05 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

quote:
Op 18 mei 2009 19:27 schreef krisiunizer het volgende:
De vergelijking Rock Hard en Aardschok is deels appels en peren. Want Rock Hard heeft 10+ mensen full time op de loonlijst.
Groter taalgebied = meer budget en mogelijkheden.



Ik vind het geen appels met peren vergelijken, want beiden zijn metal bladen. De Kerrang heeft bijvoorbeeld vast een nog veel grotere doelgroep dan de Rock Hard, maar is duidelijk prul. Ik vind de reviews en interviews van de Rock Hard gewoon een stuk beter dan die van Aardschok. Aardschok blijft in het gemiddelde interview gewoon oppervlakkeriger dan de Rock Hard. Dit is een kenmerk van kwaliteit en geen kwantiteit.

En ook al zou de Rock Hard door geld en personeel beter zijn, dan geef je in je antwoord eigenlijk aan dat je dan beter de Rock Hard kunt kopen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 21:27 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 21:05 schreef RadiumAngel het volgende:
Ik vind het geen appels met peren vergelijken, want beiden zijn metal bladen. De Kerrang heeft bijvoorbeeld vast een nog veel grotere doelgroep dan de Rock Hard, maar is duidelijk prul. Ik vind de reviews en interviews van de Rock Hard gewoon een stuk beter dan die van Aardschok. Aardschok blijft in het gemiddelde interview gewoon oppervlakkeriger dan de Rock Hard. Dit is een kenmerk van kwaliteit en geen kwantiteit.

En ook al zou de Rock Hard door geld en personeel beter zijn, dan geef je in je antwoord eigenlijk aan dat je dan beter de Rock Hard kunt kopen.


Scherp..heel scherp..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-05-2009 21:41 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Plastic replica. En een handtekening.

[Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 18-05-2009 21:41]



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 21:48 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Naja..ik blijf erbij dat de meerwaarde van de Aardschok is dat het voor beginnelingen in de metalscene een prima middel is om meer bandjes te leren kennen, maar dat er voor gevorderden interessantere media voor handen zijn.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-05-2009 21:53 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 18 mei 2009 17:39 schreef Alterprince het volgende:
Ook goed


Die zijn zeker goed ja.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 21:56 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 21:41 schreef krisiunizer het volgende:
Plastic replica. En een handtekening.


Ware het niet dat er bij de Aardschok enkele redacteuren rondlopen die het algemene niveau van het blad behoorlijk naar beneden halen. Bijvoorbeeld een zekere muts die zich drukker maakt om het feit dat een zangeres van een zekere band meer aandacht krijgt van kerels die zijzelf en daar vervolgens een zuur stuk overschrijft. Niet echt professioneel als je het mij vraagt.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-05-2009 22:28 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ja, professioneel... daar ga je al. Dat betekent dat het je baan is. Dat bedoelde ik dus. Als je een redactie hebt die op 1 centraal punt zit en dagelijks vergadert, en 100.000 bladen verkoopt, dan kun je ook allerlei extra dingen makkelijk doen. En ik zou soms best willen dat dat in NL ook mogelijk was.
Waar zijn alle achtergrondreportages op Zware Metalen trouwens gebleven?

Kerrang is ook een metalblad. En Violent Moshground ook. Allemaal liefhebbers die hun best doen. Bij Kerrang trappen ze ze er af en toe uit en nemen jonkies aan die weer over de laatste trendy bands kunnen schrijven. En het liefst meer foto dan tekst.

Ik vind Rock Hard en Terrorizer ook erg goede bladen. Heb de Rock Hard al jaren elke maand in de bus. Of je die beter kunt kopen? Dan moet je wel alles in het Duits lezen. Voor mij geen probleem, maar niet iedereen heeft daar zin in of spreekt de taal zo goed. Ongeveer begrijpen wat ze schrijven, dat lukt vast wel.




krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-05-2009 22:32 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Wat de interessantere media betreft... er is zo gods veel aanbod van bandjes-info tegenwoordig. Bands zelf sturen al interviews rond, labels idem. Elke mongool schrijft ergens CD-recensies en kraamt daarbij soms de meest ongefundeerde en niet gecheckte onzin uit.

Het is jammer dat Teufelstomb.com niet alle CD's bespreekt. Dan zou de wereld een stuk overzichtelijker voor mij worden.




Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 22:43 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 22:28 schreef krisiunizer het volgende:
Ja, professioneel... daar ga je al. Dat betekent dat het je baan is. Dat bedoelde ik dus. Als je een redactie hebt die op 1 centraal punt zit en dagelijks vergadert, en 100.000 bladen verkoopt, dan kun je ook allerlei extra dingen makkelijk doen. En ik zou soms best willen dat dat in NL ook mogelijk was.
Waar zijn alle achtergrondreportages op Zware Metalen trouwens gebleven?

Kerrang is ook een metalblad. En Violent Moshground ook. Allemaal liefhebbers die hun best doen. Bij Kerrang trappen ze ze er af en toe uit en nemen jonkies aan die weer over de laatste trendy bands kunnen schrijven. En het liefst meer foto dan tekst.

Ik vind Rock Hard en Terrorizer ook erg goede bladen. Heb de Rock Hard al jaren elke maand in de bus. Of je die beter kunt kopen? Dan moet je wel alles in het Duits lezen. Voor mij geen probleem, maar niet iedereen heeft daar zin in of spreekt de taal zo goed. Ongeveer begrijpen wat ze schrijven, dat lukt vast wel.




Professioneel kan ook betekenen dat je een bepaalde beroepsethos hebt die verder gaat dan je eigen gekwetste gevoelens. Dat betekent ook dat je een bepaalde mate van kwaliteit in je werk nastreeft en ook kritische vragen durft te stellen. Bij ZM werken we met vrijwilligers die inhoudelijk minstens zo goed zijn als de betaalde krachten bij de Aardschok en in sommige gevallen zelfs beter zijn...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 22:44 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 22:32 schreef krisiunizer het volgende:
Wat de interessantere media betreft... er is zo gods veel aanbod van bandjes-info tegenwoordig. Bands zelf sturen al interviews rond, labels idem. Elke mongool schrijft ergens CD-recensies en kraamt daarbij soms de meest ongefundeerde en niet gecheckte onzin uit.

Het is jammer dat Teufelstomb.com niet alle CD's bespreekt. Dan zou de wereld een stuk overzichtelijker voor mij worden.




Klopt, ik ben het met je eens dat er veel malloten zijn die de grootst mogelijk kolder uitkramen. Blabbermouth is er immers groot mee geworden.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 18-05-2009 22:45 by Alterprince (Speciaal lid) Profiel van Alterprincehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Hadden die dat niet ongeveer als doelstelling

ik bedoel, kijk naar de naam. net zoiets als geenstijl


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 22:54 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 22:45 schreef Alterprince het volgende:
Hadden die dat niet ongeveer als doelstelling

ik bedoel, kijk naar de naam. net zoiets als geenstijl


Haha, de RTL Boulevard van de metal. Toch kom ik dagelijks op de site.


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 18-05-2009 22:55 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ah, maar tegen de hobbyist valt niet te concurreren. Er zijn zeker ook veel goede recensies online te vinden. Maar evenveel slechte.

Zware Metalen is best ok. Soms duurt het wel lang voordat een CD besproken wordt.

Beroepsethos. In de metalscene? Laat eerst het gros van de bands en platenlabels in dat opzicht maar eens het goede voorbeeld geven.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-05-2009 23:03 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 18 mei 2009 22:55 schreef krisiunizer het volgende:
Ah, maar tegen de hobbyist valt niet te concurreren. Er zijn zeker ook veel goede recensies online te vinden. Maar evenveel slechte.

Zware Metalen is best ok. Soms duurt het wel lang voordat een CD besproken wordt.

Beroepsethos. In de metalscene? Laat eerst het gros van de bands en platenlabels in dat opzicht maar eens het goede voorbeeld geven.


Valt dat laatste niet in de categorie van een betere wereld begint bij jezelf?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen