![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 41 cm (staart) ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb me haar tot op me schouders. Maar gelukkig word ut vanzelf langer ![]() ![]() |
|
quote: *MEP* Lees dan, die hebbik niet! ![]() |
|
quote: Exactemundo! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: 27 centimeter (staartje) *zucht*. -Wat doe jij voor de kost? *Ik laat me haar groeien en daar ben ik fucking druk mee man! ![]() |
|
Goth .. wanhopig of zo ? ![]() |
|
quote: hm ok dan.....me haar werkt niet echt meej. Maar over de 60 cm + nogwat boven en onder wat ik niet mee kon meten IVM klote lineaal Suck my piss ![]() |
|
quote:Dan ga je die (laten) maken! Pfff, moet ik nou echt alles uitleggen? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: altijd, dat weet je toch? [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 16-08-2002 16:32] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Daar hebbie Sabrina toch voor ?? ![]() |
|
huh? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Jaja .. ontkenning ... ![]() |
|
zo juist nauwkeurig (zover dat mogelijk is) gemeten kom ik op 42 cm Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-08-2002 16:36] Suck my piss ![]() |
|
jaja lul d'r maar weer over heen ![]() Het feit blijft dat mijn haar langer is dan het jouwe! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik heb 55 cm of zo. Maar het wordt dunner ![]() ![]() |
|
zo'n veertig cm lang is mijn haar, maar het wordt ook steeds dunner ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
hehe, ik ben nog volop bezig... over een paar maandjes mag ik mij weer op straat vertonen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: af en toe de dooie puntjes laten knippen, dat scheeld een stuk mijn haar is ongeveer 65 cm, heb ik al jaren zo ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb er pas 15 cm afgeknipt, maar ik schat zo dat mijn staart een cm of 45 is ![]() tis wel heel gezond nu ![]() Liever wat korter en gezond dan lang en dood! ![]() |
|
hmmm... tkomt tot over mn ogen ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Si (Schredhead) heeft superlang haar gehad ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Moest er pas een heel stuk afhalen..was zo dood als een pier..hangt nu tot over m'n schouders. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik kan mijn haar al in mijn ogen laten prikken ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |