|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahah jeeeep, ik laat 't nog een tijd groeien.. |
|
"kort maar krachtig" is mijn excuus Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jaaaaaaa... laat het maar 'punten'... Laat het maar goed punten, en dan heb ik je ingehaald! Mwuha Mwuhahaha Mwuhahahahahahahahahaaaa!!! Zenial |
|
ik ben nog aan het kweken , ZwaarMetaal loopt op voor [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-01-2003 1:07] |
|
quote: Is wel superkicke lange haren . maar is dat niet lastig met bijv. schijten ? |
|
ik heb donker blond haar en tot onderkant hoofd maar ik laat het groeien tot midden van m;n rug ofzo |
|
quote: mwahaha nou neej je raakt eraan gewend he Kankerlul |
|
quote: Je hoeft toch niet zovaak bij te punten.... ik heb het ook nog geen 1 keer bij gepunt en zit nu ook rond de 15 cm ofzo... (als ik het uitrek kan ik het in mijn bek steken ) en het is echt nog niet dood ofzo hoor... En rasputin, waarom heb jij alles eraf gedaan!? 40cm!!! Zonde! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ach, dooie punten, gebruiksgemak, geen zin meer in, ik had het beloofd enzo, dus ik moest mijn beloftes nakomen. Maar ik zit er niet echt mee, gemillimeterd ziet er ook niet zo slecht uit, zal binnekort eens een foto posten ofzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik had 9 jaar geleden een kale kop. Is erg praktisch idd |
|
kaal is handig je hoef je haar niet te kammen (als er iets is wat ik haat...) en je haar bijhouden is ook een stuk makkelijker My madness, my sadness |
|
toch vind ik lang haar vaak mooier Nabua Vonveilla |
|
lang haar is gewoon kei sexy!!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: vooral bij mannen |
|
quote: |
|
Yeah, en daarom blijf ik het houden! (En het zit best lekker ook.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lekker warm in den winter ook Kankerlul |
|
En lekker warm in de zomer Ik, Wil Schuurman |
|
hehe dan steek je het op Kankerlul |
|
quote: Raaaah Gruwe zweetplekken in je nek in de zomer altijd. Maar nu ben ik een kale klootzak Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: tja, dat is dan weer niet 'kei-sexy' vooral bij mannen |
|
hmm neej Kankerlul |
|
Van die groten gelsprieten ervan maken dan ! Ik, Wil Schuurman |
|
goed plan |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |