|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben bijna 20 cm kleiner en weeg 3 kilo meer "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:bijna hetzelfde hier [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 25-01-2003 16:47] |
|
wel wel ik wege bena 40 kilo meer! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ben 2 cm langer wat me overigs niet opviel tijdens de meeting en 10 kg zwaarder, niks mis mee hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Euhm bij mij was het 85 cm (voordat de kapper er 15 cm afhaalde ) en ik heb er nog nooit problemen mee gehad met m'n haar los te slapen hehehe.. mijn haar is gewoon mijn kussen Zenial |
|
Mijn haar krult en lijkt daarom nog korter dan het is... hmmpfh.... Kammen wordt wel steeds irritanter! Zit soms zo'n super dikke knoop in (meestal na headbanen ) en dat doet soms gewoon pijn om daar doorheen te kammen... en er blijven ook abnormaal veel haren aan mijn kam hangen... maar het zal zo allemaal wel horen Komt wel goed.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nee |
|
quote: Na een tijdje kan je beter overstappen van een kam op een borstel. Hehe als ik nu een kam in mijn haar steek krijg ik hem niet meer terug Zenial |
|
quote: Wat nee? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hmmpfh... moet ik weer een borstel gaan kopen... pfff.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
idd mik heb heel sluik haar maar toch gebruik ik liever geen kam Nabua Vonveilla |
|
hmz, heb nog niet echt lang haar, ben al wel bijna een jaar bezig met laten groeien, maar wil niet echt opschieten [Dit bericht is gewijzigd door Twamby op 25-01-2003 21:10] |
|
Ik heb eindelijk weer echt lang haar, en de zwarte verf is er eindelijk uit... (jaja, die gothicperiode was niet alles voor mn haar ) Over kammen en borstels gesproken, ik zou niet eens moeten proberen met n kam door mn haar te geraken |
|
quote: De mijne groeit ook weer (zie eerdere foto). En mijn zwart (nou ja ... zwart ... een donkerder versie van wat ik nu heb ) begint ook erg uit te groeien. En kammen gaat gelukkig nog steeds als een mees door een pakje boter! |
|
Ik vond het wel erg verleidelijk om het weer te gaan verven toen het zo half zwart was... ben je het roodachtige stadium al gepasseerd? |
|
quote: In fel zonlicht is het nog steeds rood achtig ja. Op dit moment op foto's alleen een soort van donkerbruin! (+ een blonde kruin annex uitgroei ...) |
|
Mijn echte kleur voordat ik het ging verven ... |
|
Ok ... nog eeeeeeeentje dan Net genomen door een collega |
|
Hihi knuf,je vind het wel leuk foto's van jezelf posten he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
M'n schaamhaar is nu toch wel erg lang. Iig langer dan m'n hoofdhaar. |
|
das bij jou ook niet zo moeilijk |
|
ik heb ook krullend haar als ik het laat groeien, maar k heb de ideale oplossing gevonden: afscheren met die handel. Heb nu zo een skin-head kapsel, t is niet echt metal, maar wel mega-praktisch. |
|
heb ik ok gehad, idd erg praktisch Nu heb ik ze zoals op mijn usericon |
|
quote: Bij jou valt het niet zo heel erg op, ik heb het wel eens bij echt blonde gezien, dan ziet het er totaal niet uit |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |