![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben bijna 20 cm kleiner en weeg 3 kilo meer ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:bijna hetzelfde hier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 25-01-2003 16:47] ![]() |
|
wel wel ik wege bena 40 kilo meer! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
ik ben 2 cm langer wat me overigs niet opviel tijdens de meeting en 10 kg zwaarder, niks mis mee hoor ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Euhm bij mij was het 85 cm (voordat de kapper er 15 cm afhaalde ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
Mijn haar krult en lijkt daarom nog korter dan het is... hmmpfh.... ![]() Kammen wordt wel steeds irritanter! Zit soms zo'n super dikke knoop in (meestal na headbanen ![]() ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: nee ![]() |
|
quote: Na een tijdje kan je beter overstappen van een kam op een borstel. Hehe als ik nu een kam in mijn haar steek krijg ik hem niet meer terug ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Wat nee? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Hmmpfh... moet ik weer een borstel gaan kopen... pfff.. ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
idd mik heb heel sluik haar maar toch gebruik ik liever geen kam Nabua Vonveilla ![]() |
|
hmz, heb nog niet echt lang haar, ben al wel bijna een jaar bezig met laten groeien, maar wil niet echt opschieten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Twamby op 25-01-2003 21:10] ![]() |
|
Ik heb eindelijk weer echt lang haar, en de zwarte verf is er eindelijk uit... (jaja, die gothicperiode was niet alles voor mn haar ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De mijne groeit ook weer (zie eerdere foto). En mijn zwart (nou ja ... zwart ... een donkerder versie van wat ik nu heb ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vond het wel erg verleidelijk om het weer te gaan verven toen het zo half zwart was... ben je het roodachtige stadium al gepasseerd? ![]() |
|
quote: In fel zonlicht is het nog steeds rood achtig ja. Op dit moment op foto's alleen een soort van donkerbruin! (+ een blonde kruin annex uitgroei ...) ![]() |
|
![]() Mijn echte kleur voordat ik het ging verven ... ![]() |
|
Ok ... nog eeeeeeeentje dan ![]() ![]() Net genomen door een collega ![]() ![]() |
|
Hihi knuf,je vind het wel leuk foto's van jezelf posten he ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
M'n schaamhaar is nu toch wel erg lang. Iig langer dan m'n hoofdhaar. ![]() |
|
das bij jou ook niet zo moeilijk ![]() ![]() |
|
ik heb ook krullend haar als ik het laat groeien, maar k heb de ideale oplossing gevonden: afscheren met die handel. Heb nu zo een skin-head kapsel, t is niet echt metal, maar wel mega-praktisch. ![]() |
|
heb ik ok gehad, idd erg praktisch ![]() Nu heb ik ze zoals op mijn usericon ![]() |
|
quote: Bij jou valt het niet zo heel erg op, ik heb het wel eens bij echt blonde gezien, dan ziet het er totaal niet uit ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |