IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-03-2001 1:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

oeh, behaarde tepels


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 27-03-2001 16:45 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik heb ook lang haar (jawel!), en ik vroeg mij af of iemand met lang haar er al eens gezeur over heeft gehad. Mijn oma,moeder en zusje vinden het maar niks, maar ik trek me er natuurlijk niks van aan.
Toch is het irritant als er eens in de zoveel tijd weer over wordt gezeurd.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 27-03-2001 16:48 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik zou het juist als voordeel zien dat je oma, moeder en zusje het niet kunnen waarderen. Als zij het mooi vinden gaat het pas echt mis .


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 27-03-2001 18:48 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Gezeur had ik niet echt, alleen dat er wel eens wat haren hier en daar op de grond lagen.

maar van dat gezeur ben ik nu ook af, alleen de "geintjes" van mijn langharige vrienden blijven altijd leuk



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2001 4:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad..... he, KOORKNAAP

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-03-2001 4:03]



Metalium-
Usericon van Metalium-
Posted 28-03-2001 18:08 by Metalium- Wijzig reactieProfiel van Metalium-Quote dit bericht

ik heb geen lang haar meer omdat ik dat irri vind

met bangen is het wel kewl maar voor de rest vind ik het lastig


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 28-03-2001 19:05 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

koorknaap?!?

wil jij nog promo's ontvangen?!?!?

NOW PLAYING: Pestilence - Consuming Impulse



roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 29-03-2001 17:59 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Ik vind 'koorknaap' toch nog altijd beter dan mensen die konstant "kukelekuuuu" roepen als je langsloopt.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-03-2001 19:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hmmmm... da's ook niet alles nee. Maarja ik lijkt teveel op Tom Green, en dat kan ook behoorlijk irritant zijn af-en-toe


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-04-2001 12:24 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Om een oud topic van stal te halen : ja ik heb lang blond haar tot 5cm over het bh-bandje op mijn rug...


No regrets and no remorse...


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-04-2001 17:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hehe, ondertussen is m'n haar weer een beetje gegroeid....

NOW PLAYING: At the Gates - Suicidal Final Art



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-04-2001 18:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik weet niet precies hoe ik de lengte van mijn haar zal omschrijven, het is vooraan namelijk zeker 15cm langer dan achteraan (toch ook een eind over schouders)...tja, een overblijfsel van een stoer gothic kapsel zeker...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-04-2001 13:16 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

mijn moeder vindt het allemaal wel best, als het er maar redelijk verzorgt uitziet enzo. Vreemd genoeg hebben mijn grootouders er helemaal geen last van (had mijn oma wel bij mijn broer!!!!) Mn broer heeft er absoluut geen last van, alleen is hij jaloers !!

Ja, en mn vader zegt dat hij het nix vind, zeker voor een bedrijfskunde student. Maarja, dan haalt mn moeder weer een paar oude foto's van mn vader te voorschijn, uit zn dienst tijd enzo, staatie ook met lang haar. En dan issie weer ff stil!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-04-2001 14:04 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het is alleen zo klote om het mooi verzorgd te houden ... op een gegeven moment dan gaat het allemaal splijten ...(kan je het wel knippen maar dan ben je vaak meteen weer 10 cm kwijt )

Daarnaast de goede shampoo en conditioner vinden is ook een ramp.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-04-2001 14:07 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

tell me about it
trouwens....jouw haar is altijd nog langer dan het mijne.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Marty
Usericon van Marty
Posted 17-04-2001 15:55 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2001 14:04 schreef Paul het volgende:
Het is alleen zo klote om het mooi verzorgd te houden ... op een gegeven moment dan gaat het allemaal splijten ...(kan je het wel knippen maar dan ben je vaak meteen weer 10 cm kwijt )

Daarnaast de goede shampoo en conditioner vinden is ook een ramp.


Bestaat er zoiets als een goede shampoo/conditioner? heb het nog niet kunnen vinden iig! was mijn haar dan ook maar een keer per week met shampoo/conditioner omdat er anders echt binnen no-time geen haar meer op mijn kop staat!



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-04-2001 16:03 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2001 15:55 schreef Marty het volgende:
Bestaat er zoiets als een goede shampoo/conditioner? heb het nog niet kunnen vinden iig! was mijn haar dan ook maar een keer per week met shampoo/conditioner omdat er anders echt binnen no-time geen haar meer op mijn kop staat!
ik ben al jaren op zoek naar de juiste, nog niet gevonden.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2001 21:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik was mijn haar ongeveer 4 keer per week met simpele shampoo van Palmolive en cremespoeling van hetzelfde merk... Gaat alleen wel verdomd hard... om de 2 weken een nieuwe fles....



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-04-2001 13:24 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat verzorgen is idd een ramp. Maar ik heb gelukkig een goeie combo gevonden... De shampoo, cremespoeling en cremevoeding van andrelon, houdt mijn haar soepel, glanzend en leven. Omdat ik het waard ben, jij toch ook??


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-04-2001 13:31 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

inderdaad vind ik het niet meevallen om haarverzorgingsproducten te vinden waarvan:
a. je haar blijft leven
b. het nog een beetje wil zitten
c. ik niet allergisch voor ben.....
daarbij zit het mij genetisch qua haar ook niet mee.....het wil niet meer langer worden dan het nu is


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jade
Usericon van Jade
Posted 20-04-2001 16:46 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Sinds dec.2000 heb ik onderaan mijn haar een strook van ongeveer 15 cm, donkerroze tegen het paarse aan. 't is net alsof mijn haar in de fik staat. Mijn haar is verder donkerbruin en komt qua lengte tot ong. het midden van mijn rug.



Jade
Usericon van Jade
Posted 20-04-2001 16:52 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

mmmmm, Fructis, niet goedkoop maar wel goed.
Het legt niet zo'n laagje over je haar maar maakt het wel zacht. Ik heb dik en lang haar maar als ik dat spul heb gebruikt dan kan ik er zo met mijn vingers doorheen zonder dat het ergens blijft haken.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 20-04-2001 17:12 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2001 13:31 schreef suzanne het volgende:
inderdaad vind ik het niet meevallen om haarverzorgingsproducten te vinden waarvan:
a. je haar blijft leven
b. het nog een beetje wil zitten
c. ik niet allergisch voor ben.....
daarbij zit het mij genetisch qua haar ook niet mee.....het wil niet meer langer worden dan het nu is

Vooral punt c: er zijn niet veel shampoos waar ik geen acute jeuk van krijg... En omdat ik erg dun haar heb gaat mijn haar van de meeste shampoos erg plat op mijn hoofd liggen. Gebruik op dit moment Guhl (welk soort weet ik zo niet, maar is groen van kleur). Bevalt tot nu toe goed.


No regrets and no remorse...


Jade
Usericon van Jade
Posted 20-04-2001 17:17 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Die reclames van Guhl zijn ook altijd erg mooi. Beter dan die muts waarbij het haar altijd danst...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-04-2001 23:07 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Pam!!!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen