IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 15-05-2001 11:51 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik heb ook lang haar.
Blond

Ik ga het zwart verven.
Ik heb het ook wel een keer groen gehad!

Eerst had ik heb tot onder m'n schouderbladen.

Maar dan heb je m'n moeder.

Alleen.....de puntjes

OKee dan.

Weer een veel te groot stuk eraf.

Nu tot mijn schouders.

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 15-05-2001 11:55]


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 15-05-2001 14:08 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Tip: laat moeders zich nooit met je haar bemoeien


No regrets and no remorse...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 15-05-2001 14:59 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Ik heb lang blond haar.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Leviathan
Usericon van Leviathan
Posted 15-05-2001 15:50 by Leviathan Wijzig reactieProfiel van LeviathanQuote dit bericht

Ik heb ook lang haar.. blond, tot halverwege mijn rug.


In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!!


Demorpheus
alsof ik rekening houd met jou!
Usericon van Demorpheus
Posted 15-05-2001 20:30 by Demorpheus Wijzig reactieProfiel van DemorpheusQuote dit berichthttp://www.serenadeofdarkness.nl

Ikke heb ook lang haar



Zwartzak
Usericon van Zwartzak
Posted 30-05-2001 14:55 by Zwartzak Wijzig reactieProfiel van ZwartzakQuote dit bericht

Ik heb lang haar, maar qua lengte kan het de vergelijking met mijn eerder uitbundige holbaard niet weerstaan...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-05-2001 15:11 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb redelijk lang haar, maar nog niet naar tevredenheid, nu zwart met rode extensions...


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 16:49 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Komt nu ongeveer tot op mijn schouders,maar zou het liefst héél erg lang willen!!(Wordt aan gewerkt...)Heb donkerbruin golvend haar met rode "highlights."Als ik een jongen was,zou ik zeker lang haar gehad hebben.Mijn lief heeft donkerblond,steil haar tot op zijn rug en het staat hem beeldig


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 08-06-2001 19:15 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik heb op dit moment kort, zwart (weljaaaaa geverfd) haar... ik ben er niet blij mee, het krult (vooral aan de achter-onderkant) en ik wil het gewoon LANG!!!

mijn moeder bemoeit zich vanaf mn vijfde al niet meer met mn haar...ze moest eens proberen!!!


Ik vergiet als zeef hebben


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 08-06-2001 19:15 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik heb op dit moment kort, zwart (weljaaaaa geverfd) haar... ik ben er niet blij mee, het krult (vooral aan de achter-onderkant) en ik wil het gewoon LANG!!!

mijn moeder bemoeit zich vanaf mn vijfde al niet meer met mn haar...ze moest eens proberen!!!


Ik vergiet als zeef hebben


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 08-06-2001 20:39 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik heb zelf lang haar tot iets over mijne schouders, maar wil dit nog langer laten groeien, wat dan ook zal gebeuren.
Mijne lief vind het leuk om door mijn haar te vrijven, maar als we liggen is het wel wat lastig, zit ik telkens mijn haar te kussen i.p.v. mijn lief.
Voor mij moet niet elke metalliefhebber lang haar hebben, absoluut niet, maar het is een manier om ons te uiten, om ons bekend te maken en tegen iedereen te zeggen dat ge een metalfreak bent, ik kan er virkant naast zitten, of ik kan er opzitten, ik zou het niet weten.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-08-2001 20:05 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb ook lang haar.Ik zou mezelf niet weer kennen als ik het af zou knippen.Ik heb het al zo lang lang!!Maar vroeger had ik het langer(bijna tot op mijn reet,daarom is het ook zwart/bruin)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-08-2001 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Lang zwart haar tot net onder mijn schouderbladen, en er zijn net zo'n 5 cm. vanaf. Ik dacht dat het dan niet meer zou krullen aan de onderkant, kom ik ff bedrogen uit!

Een echte mannelijke metalfan behoort gewoon lang haar te hebben!


Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 07-08-2001 23:39 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

http://213.46.155.68/sarjenka/images/Devoraz06%20300301.jpg

Dit is de uitvergroting van mijn Avatar. Lang zwart(geverft) haar


I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-08-2001 2:08 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2001 20:43 schreef TNightmare het volgende:
Lang zwart haar tot net onder mijn schouderbladen, en er zijn net zo'n 5 cm. vanaf. Ik dacht dat het dan niet meer zou krullen aan de onderkant, kom ik ff bedrogen uit!


ik ken het gevoel, maar ik vindt het wel mooier dan sluik, iig bij mij


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-08-2001 17:02 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb het nu net over mijn schouders hangen; zo'n jaartje geleden heb ik er flink de schaar in laten zetten (toen hing het niet eens meer op mijn schouders ; mijn haar hing halverwege mijn rug, maar ik was het zat, spuug zat!!! Ik kon het alleen maar in een staart dragen, omdat het anders kriebelde in mijn gezicht. En ik vond zelf dat ik er nogal tuttig uitzag met dat lange haar; dit kortere staat me een stuk beter (vind ik zelf).

Morgen ga ik weer naar de kapper om het weer een end korter te laten knippen (maar zeker niet kort kort) en hopelijk kan ik een lekker rood kleurtje krijgen (andere kapper, nadat de vorige mijn haar heeft verpest met verkeerde kleurtechnieken). Is ook wel nodig, want ik heb momenteel nogal een ernstige uitgroei. Mijn eigen kleur haar is donkerblond/bruin.



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-08-2001 23:01 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 17 februari 2001 21:31 schreef suzanne het volgende:
ehm.....blond.....tot mijn schouderbladen (op mijn rug) ongeveer.....paul heeft langer haar


Heb jij nog ergens anders schouderbladen dan op je rug ?
Dat van mij hangt trouwens ergens onder op mijn rug (op mijn rug).


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-08-2001 1:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ik ben waarschijnlijk het meisje met het korste haar (net boven mijn schouder)maar ja... Ik was mijn lange haar meer dan zat. En behalve dat heeft mijn broer (en mijn POWERMETAL-familie)veel mooier haar dan ik toen het nog lang was.
Kort haar heeft wel een voordeel: je kan het heel gemakkelijk verven in alle kleuren van de regenboog en mijn haar is nog genoeg om mensen mee dwars te zitten als ze in de weg staan terwijl ik


bla...bla...bla...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 11-08-2001 14:22 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Mijn haar valt nu mooi over m'n schouders, maar ik ben het langer aan het laten groeien.
Ik had lang slagend haar net boven m'n kont, maar dat had ik toen afgeknipt en het duurt eeuwen voordat ik het weer zo lang krijg , en m'n slag is nu ook zo goed als weg ..



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 13-08-2001 21:35 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Lang!
Tot driekwart schouderblad, wel een mooie lengte: kan precies kriebelen waar ik niet kan krabbelen als ik jeuk heb (en geen shirt aan).
Het van donkerbruin, maar na 2 weken Cote d'Azur zijn er toch meer goudkleurige delen bijgekomen...



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2001 0:58 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 21:35 schreef White Tree het volgende:
Lang!
Tot driekwart schouderblad, wel een mooie lengte: kan precies kriebelen waar ik niet kan krabbelen als ik jeuk heb (en geen shirt aan).
Het van donkerbruin, maar na 2 weken Cote d'Azur zijn er toch meer goudkleurige delen bijgekomen...


Verven helpt


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-08-2001 9:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2001 21:35 schreef White Tree het volgende:
Lang!
Tot driekwart schouderblad, wel een mooie lengte: kan precies kriebelen waar ik niet kan krabbelen als ik jeuk heb (en geen shirt aan).
Het van donkerbruin, maar na 2 weken Cote d'Azur zijn er toch meer goudkleurige delen bijgekomen...


wil wel ff voor je krabben hoor...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 14-08-2001 23:05 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 augustus 2001 9:26 schreef Lord Morgoth het volgende:
wil wel ff voor je krabben hoor...


Nou Lord dank je feestelijk!
Mocht misschien als je een Lady was



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2001 23:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 23:05 schreef White Tree het volgende:

Nou Lord dank je feestelijk!
Mocht misschien als je een Lady was


Zal ik het dan voor je doen?


bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-08-2001 10:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 23:05 schreef White Tree het volgende:
Nou Lord dank je feestelijk!
Mocht misschien als je een Lady was


Probeer je eens hoffelijk te zijn ...



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen