|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: slik maar eens van die tabletten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ik heb er nie meer echt last van afentoe 1 maar t was gewoon een opmerking/vraag. |
|
quote: Gadver daar kijk ik echt niet doorheen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Orion: Ik denk dat het hopeloos bij mij is, t zit nogal in de genen dat mijn haar niet zo snel groeit We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: wow die linkse meid heeft wel erg helder blauwe ogen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:, hubba hubba (beide trouwens) |
|
Ey S. Wie is die linkse? |
|
quote: ok als er etter enzo uitkomt snap ik het. maar ach ik heb ook zovaak puisten die er 1 a 2 dagen zitten . als je er maar niet aankomt zijn ze zo weer weg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hee t gaat om mn haar he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
het mannelijk deel van het forum wordt wakker We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hoe zie je dat nu weer? (en geef mij sorpresa maar ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zou jij wel willen weten he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: bedoelt hij ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja haar ogen zijn helemaal niet zo helder blauw hoor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:dat mag er ook wezen |
|
gossie ik post 1 foto!!! gelijk post iedereen als een gek hier "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Maar wie is het nou? |
|
quote: komt door me hippiebril Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Een vriendin van me..hoezo? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: geeft het adres ff aan hem Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: IK WEET HET! IK WEET HET! IK WEET HET!!! |
|
quote:Omdat ik geen enkele knappe meid ken met rossig haar. Tot nu dan. |
|
quote:Ik mag dan al een tijdje droogstaan, heaupeloox ben ik [nog] niet. |
|
quote: Hehe ja ze is een leuke meid en kan goed zoenen Maar ze is al bezet!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |