![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: slik maar eens van die tabletten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:ik heb er nie meer echt last van afentoe 1 maar t was gewoon een opmerking/vraag. ![]() |
|
quote: Gadver daar kijk ik echt niet doorheen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() Orion: Ik denk dat het hopeloos bij mij is, t zit nogal in de genen dat mijn haar niet zo snel groeit ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: wow ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ey S. Wie is die linkse? ![]() ![]() |
|
quote: ok als er etter enzo uitkomt snap ik het. maar ach ik heb ook zovaak puisten die er 1 a 2 dagen zitten . als je er maar niet aankomt zijn ze zo weer weg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hee t gaat om mn haar he ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
het mannelijk deel van het forum wordt wakker ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Hoe zie je dat nu weer? (en geef mij sorpresa maar ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Zou jij wel willen weten he ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: bedoelt hij ook ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ja haar ogen zijn helemaal niet zo helder blauw hoor ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:dat mag er ook wezen ![]() ![]() |
|
gossie ik post 1 foto!!! ![]() gelijk post iedereen als een gek hier ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() Maar wie is het nou? ![]() |
|
quote: komt door me hippiebril ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Een vriendin van me..hoezo? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: geeft het adres ff aan hem ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: IK WEET HET! IK WEET HET! IK WEET HET!!! ![]() ![]() |
|
quote:Omdat ik geen enkele knappe meid ken met rossig haar. Tot nu dan. ![]() |
|
quote:Ik mag dan al een tijdje droogstaan, heaupeloox ben ik [nog] niet. ![]() |
|
quote: Hehe ja ze is een leuke meid en kan goed zoenen ![]() Maar ze is al bezet!!! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |